روش ترک تریاک با خود تریاک

تریاک یکی از قدیمی ترین مخدرهاست که در قدیم الایام از آن به عنوان مسکن استفاده می کردند و پس از مدتی افراد متوجه خاصیت اعتیاد آور آن شدند. این ماده ی مخدر با داشتن مقادیر بسیار بالایی از مرفین در طولانی مدت باعث تضعیف سلول های عصبی مرتبط به درد شده و فرد با مصرف آن حس درد را در خود احساس نمی کند. فرد پس از وابستگی به تریاک اگر به موقع دوز مصرفی روزانه را استفاده نکند دچار بدن درد شدیدی می شود.
همیشه تریاک یکی از پرمصرف ترین مواد مخدر در ایران بوده است. مصرف تریاک در بین افراد مختلف با سن های مختلف دیده می شود و متاسفانه برخی باورهای غلط هم در مورد این ماده مخدر در بین مردم رواج پیدا کرده است. افرادی که به تریاک وابستگی دارند، اگر به صورت ناگهانی مصرف این مخدر را قطع کنند، دچار علائم و عوارض شدیدی می شوند که مشکلات گوارشی بعد از ترک تریاک یکی از این عوارض جدی و مهم است که باید زیر نظر پزشک درمان شود. برای اطلاع از هزینه بیمارستان ترک اعتیاد اصفهان با مشاورین کلینیک ترک اعتیاد نگین ارتباط برقرار کنید.

آیا می دانید ترک تریاک چند روز طول می کشد ؟ ترک به روش های مختلفی انجام می گیرد. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ترک تریاک در منزل و انواع دیگر روش ها و برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اینکه ترک تریاک چند روز طول می کشد، نه تنها می توانید به همین صفحه در سایت کلینیک نگین مراجعه کنید، بلکه می توانید با مشاوران این مجموعه نیز مشورت کرده و اطلاعات لازم در رابطه با سریع ترین راه ترک تریاک را به دست آورید.

راه های ترک تریاک

برخی افراد برای ترک به فکر راه های قدیمی و غیر اصولی مانند a href="/addiction-treatment/24-ترک-اعتیاد-تریاک" titl="ترک ت">ترک تریاک</a> با"خود تریاک، مصرف خودسرانه متادون، بستن خود به تخت و ... می افتند. به دلیل مشکلاتی که در روند ترک تریاک برای بدن رخ می دهد، انتخاب بهترین روش برای درمان اعتیاد به تریاک، به دلیل علائمی که بروز می دهد حساسیت بالایی داشته و باید تحت نظر بهترین پزشک ترک اعتیاد و کادر درمانی مجرب، انجام شود تا فرآیند ترک تریاک بدون بازگشت و با موفقیت به اتمام رسد و فرد کاملا سالم به آغوش خانواده بازگردد.
در صورتی که شخص قصد دارد اعتیاد خود را ترک کند، باید به کلینیک تخصصی ترک اعتیاد مراجعه کرده و زیرنظر پزشک اعتیاد و مشاوره‌های یک روان‌درمانگر، مراحل درمان خود را سپری کند چرا که روش انتخابی برای ترک اعتیاد به تریاک، بسته به شرایط جسمانی و روانی فرد، از هر شخص به شخص دیگر متفاوت است. ما در کلینیک نگین در تمامی مراحل ترک اعتیاد همراه شما هستیم.

کاهش تدریجی مصرف تریاک

کاهش تدریجی مصرف تریاک

ترک تریاک به صورت تدریجی بهترین و سالم ترین روش برای حذف این مخدر از زندگی است. در این روش فرد با کمک پزشک متخصص یا به صورت بستری در یک کلینیک ترک اعتیاد در طی یک روند مشخص علاوه بر کاهش تدریجی مخدر تریاک، از روش‌هایی مانند روان درمانی هم استفاده می‌کند. روش تدریجی یکی از اصولی ترین روش‌هایی است که در طی یک فرآیند مرحله به مرحله به بیمار کمک می کنند تا بتواند وابستگی روحی و جسمی اش به ماده مخدر را از بین ببرد. برای کسانی که اقدام به ترک تریاک می کنند سوالات متعددی پیش می آید مثل این که: برای ترک تریاک چه بخوریم درد نکشیم؟
مدت زمان ترک تریاک و سم زدایی از جسم در این روش حداقل ۱۰ روز و با توجه به شرایط فرد و مدت زمان اعتیاد او برای ترک کامل و اطمینان از عدم بازگشت، می‌تواند از ۵ ماه تا ۱ سال متفاوت باشد.
شما می توانید برای ترک اعتیاد به کلینیک ترک اعتیاد نگین مراجعه کنید. در این کلینیک با استفاده از جدیدترین متدها و روش‌های استاندارد مراحل ترک انجام می شود. کلینیک ترک اعتیاد نگین با داشتن مجوز بستری اعتیاد از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی و خدمات این کلینیک شامل بررسی های تشخیصی، درمان های دارویی و غیر دارویی، مشاوره و جلسات روان شناختی آمادع خدمت رسانی به شما عزیزان به صورت فردی یا گروهی است. کادر درمانی کلینیک نگین، متخصص ترک اعتیاد به انواع مخدر همراه شماست تا تمامی مراحل ترک تریاک را به راحتی طی کنید.

 

دیدگاه‌ها  
-1
باسلام وخسته نباشید من خیلی دوست دارم این اعتیاد لعنتی راکنار بگذارم ولی مرکز شما اصفهان هست ومن درفارس واز هزینه ترک اعتیاد چیزی نگفتید که رکن اصلی هست.
سلام دوست عزیز
هزینه های بستری و ترک با توجه به شرایط هر فرد متفاوته. لطفا با کلینیک تماس بگیرید تا به طور دقیق بررسی انجام بشه و هزینه رو بتونیم بهتون اعلام کنیم.
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.