بعد از مصرف گل چه بخوریم

مصرف ماری‌جوانا می‌تواند منجر به تجربه‌های مختلفی شود که شامل افزایش احساس شادی، تغییر در درک زمان و مکان، افزایش اشتها، و تغییرات در حواس حسی است، با این حال مصرف بلندمدت و بیش از حد ماری‌جوانا می‌تواند به مشکلات سلامتی ایجاد شده تا افزایش خطر ابتلا به اختلالات روانی و عصبی نیز منجر شود. اگر شما نیز جزو کسانی هستید که ماری جوانا مصرف می کند و پشیمان شده است یا جزو کسانی هستید که می خواهید بدانید که چگونه با چه چیزی اثر ماری جوانا را می توان از بین برد، این مطلب را مطالعه کنید.

چه چیزی اثر ماری جوانا را از بین می برد؟

 چطور اثر ماری جوانا را از کم کنید یا از بین ببرید؟

همواره در هر اتفاق باید سعی کنید خونسردی خود را حفظ کنید تا بهترین و درست ترین تصمیم را بگیرید. در زیر مواردی که در این رابطه به شما کمک می کند را می توانید مطالعه کنید:

 اصلا وحشت زده نشوید

زمانی که شما بر اثر مصرف ماریجوانا یا همان گل احساس بدی دارید حتما وحشت زده خواهید شد، چرا که شما تا به حال چنین حالت بدی را تجربه نکرده اید و ممکن است فکر کنید که مصرف گل یا ماری جوانا باعث مرگ شما خواهد شد. ولی این موضوع را به یاد داشته باشید که تا به حال کسی به دلیل مصرف ماریجوانا اوردوز نکرده است. (البته به یاد داشته باشید که مصرف ماری جوانا با سایر مواد مانند الکل و قرص های مختلف و... می تواند به عنوان یک میانبر برای مرگ شما باشد.)
از طرفی مدت زمانی که شما تحت تاثیر این مواد هستید تا ابد نیست و بعد از مدت مشخصی که به میزان مصرف شما ارتباط مستقیمی دارد از حالت به اصطلاح بالا بودن و تحت تاثیر ماریجوانا بودن خارج خواهید شد، پس کافی است که در زمانی که احساس بدی دارید به این فکر کنید که این موضوع تا نهایتا 2 ساعت دیگر حل می شود و لازم نیست از چیزی بترسید، چرا که ترس و وحشت باعث می شود که حال شما بدتر شود.

کمی آب بنوشید و یک خوراکی مختصر بخورید

خوردن آب به میزان کافی باعث می شود که شما دی هیدرات نشوید، البته شما می توانید در این شرایط به جای آب از سایر نوشیدنی های بدون کافئین و الکل استفاده کنید، همچنین به یاد داشته باشید که نوشیدنی های خنک و گوارا که شما در زمان نوشیدن آنها لذت ببرید. این کار باعث می شود که کل ذهن شما درگیر خوردن آن نوشیدنی شود و بتوانید کمی به ذهن خود استراحت دهید. همچنین خوردن یک خوراکی خوب و مناسب می تواند به شما کمک کند که حس و حال بهتری داشته باشید و کم کم بتوانید اختیار ذهن خود را به طور کامل از ماریجوانا پس بگیرید.

  کمی آب بنوشید و یک خوراکی مختصر بخورید

 حد حدود خود را بدانید

حد حدود شما در ابتدا این است که شما نباید مرز تحریک شدن را رد کنید و ماریجوانا یا گل مصرف کنید! چرا که این کار ممکن است کم کم و به تدریج زندگی شما را به طور کلی از بین ببرد. اگر این حرف ها و به طور کلی حرف درست و حسابی در ذهن شما فرو نمی رود و باز هم نگران این هستید که در اثر مصرف ماری جوانا حال بدی به شما دست بدهد باید به شما گفت که حد و حدود خود را بدانید و زیاده روی نکنید.
حتی در کشور هایی که مصرف ماریجوانا قانونی است، ماریجوانا صرفا برای افرادی تحت درمان هستند استفاده می شود و طبق دستور العمل خاص و دوز مصرفی مناسبی این کار انجام خواهد شد.

 از کمی فلفل سیاه برای کاهش تاثیر ماریجوانا استفاده کنید

اگر احساس می کنید که توهم، اضطراب و استرس زیاد در حال آزار دادن شماست، یکی از مواردی که می تواند به راحتی به شما کمک کند که به راحتی به حالت عادی خود بازگردید فلفل سیاه است، استفاده از فلفل سیاه یکی از روش هایی است که تاثیر بالایی دارد و با استفاده از آن می توان به راحتی از حس و حال بد مصرف ماری جوانا راحت شد.

  از کمی فلفل سیاه برای کاهش تاثیر ماریجوانا استفاده کنید

 آرامش خود را حفظ کنید و استراحت داشته باشید

یک مکان ساکت و آرام پیدا کنید، جایی که شما بتوانید استراحت کنید و به راحتی کمی نفس عمیق بکشید، به خودتان یاد آوری کنید که حالتان خوب خواهد شد و تنها کاری که باید بکنید این است که کمی استراحت کنید و به خودتان مسلط باشید تا زمان بگذرد. از بینی خود نفس بکشید و به آرامی بازدم خود را از دهان خارج کنید و روی صدای تنفس خود تمرکز کنید.
همچنین خوابیدن یکی از بهترین راه حل هایی که پیش روی شماست! زمانی که شما می خوابید و بیدار می شوید احساس کاملا معمولی و خوبی خواهید داشت. البته اگر شما در شرایط هستید که خوابتان نمی آید، در یک محل ساکت و آرام کمی دراز بکشید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

سریعترین روش ترک اعتیاد در منزل

 کمی پیاده روی کنید تا اثر منفی ماری جوانا کاهش یابد

در شرایطی که شما نمی توانید مغز خود را خاموش کنید و همچنین توانایی استراحت در یک محل آرام را ندارید، بهترین راه برای شما این است که یک پیاده روی کوتاه در هوای آزاد داشته باشید. به این صورت تمرکز شما معطوف پیاده روی خواهد شد و هوای آزاد باعث می شود که حس و حال بهتری داشته باشید. البته به یاد داشته بایشد که در صورتی که حال شما اصلا برای پیاده روی مناسب نیست زیاد از مسیر های دور استفاده نکنید.
اگر خیلی گیج و منگ هستید، بهترین گزینه برای شما این است که طبق دستور العمل شماره 5 عمل کنید.

 آبی به دست و صورت خود بزنی یا دوش بگیرید.

این روش ممکن است که همیشه کارآمد نباشد و شما نتوانید دوش بگیرید و یا آب زدن به دست و صورت می تواند برای شما ممکن نباشد، ولی در شرایطی که امکان انجام این کار را دارید، می توانید با این روش به راحتی کمی ذهن خود را سر و سامان دهید و به این صورت کمی آرامش خود را بازیابید.

 حواس خود را پرت کنید

تمرکز بر روی این که الان حال شما بد است نمی تواند باعث بهتر شدن حال شما شود، ولی این که با استفاده از روش های مختلف ذهن خود را از مشکل بوجود آمده می تواند به بهتر شدن شما کمک کند.

  • یک فیلم کمدی ببینید.
  • به موسیقی مورد علاقه خود گوش دهید.
  • یک بازی ویدیویی سرگرم کننده انجام دهید.
  • با یکی از دوستانتان در مورد موضوعات دیگر صحبت کنید.
  • اگر اهل خواندن و نوشتن و یا نقاشی کردن هستید کمی کار های مورد علاقه خود را انجام دهید.
  • اگر نزدیک وعده غذایی خود هستید می توانید بک وعده غذایی مناسب و خوشمزه بخورید تا حالتان بهتر شود.

 چطور اثر ماری جوانا را از کم کنید یا از بین ببرید؟

بعد از مصرف گل چه بخوریم

بعد از مصرف گل، تاثیراتی بر شما ممکن است به صورت فیزیکی و روانی ایجاد شود. بعد از مصر گل حتما موارد زیر را رعایت کنید و مواد غذایی عنوان شده را مصرف کنید.

  • آرامش بخش‌ها: مصرف ماری‌جوانا ممکن است در برخی افراد تجربه افزایش اضطراب یا ترس را ایجاد کند. در این صورت، تا حد امکان از موادی مثل گیاهان آرامش‌بخش مانند نعناع، آویشن یا لیمون بالم استفاده کنید.

  • مواد غذایی سبک: پس از مصرف گل، ممکن است اشتها بیشتری داشته باشید. انتخاب مواد غذایی سبک، مثل میوه‌ها و سبزیجات، می‌تواند کمک کند تا احساس سبکی و تازگی در بدن حفظ شود.

  • مواد پروتئینی: مصرف مواد پروتئینی می‌تواند به حفظ سطح انرژی و تقویت عضلات کمک کند. موادی مانند گردو، بادام، تخم مرغ، ماهی، گوشت و مرغ منابع خوبی از پروتئین هستند.

  • مواد غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها: میوه‌ها و سبزیجاتی مانند توت‌ها، توت فرنگی، توت آبی و میوه‌های نارنجی (مانند پرتقال و خیار) غنی از آنتی‌اکسیدان‌ها هستند.

  • میوه‌ها و آب: مصرف میوه‌ها و مقدار کافی آب می‌تواند به ترشح سموم از بدن کمک کند و برای سلامت عمومی مفید باشد.

  • سبزیجات تازه: مصرف سبزیجات تازه می‌تواند به تامین ویتامین‌ها و مواد مغذی مورد نیاز برای جبران اثرات مصرف ماری‌جوانا کمک کند.

به هر حال توصیه می‌شود که از مواد مخدر با احتیاط استفاده کنید و در صورت نیاز به مشاوره در مورد تجربه‌های مشابه و تاثیرات سلامتی، از منابع حرفه‌ای مانند پزشکان و مشاوران متخصص بهره‌برداری کنید. همچنین، هرگز در موقعیت‌هایی که نیاز به رانندگی یا کنترل دقیق دیگر وظایف دارید، از مواد مخدر استفاده نکنید.

بعد از مصرف گل چه بخوریم

بعد از کشیدن گل چه اتفاقی می افتد

بعد از کشیدن گل، تاثیراتی بر شما ممکن است ایجاد شود. این تاثیرات به نوع ماری‌جوانا، میزان مصرف، شیوه مصرف و تحمل شخصی بستگی دارد. در زیر تعدادی از تاثیرات متداول ماری‌جوانا پس از مصرف آمده است:

  • تأثیرات روانی: مصرف ماری‌جوانا می‌تواند به تاثیرات روانی مانند احساس تاخیر در زمان، تغییر در پردازش اطلاعات و افزایش خلاقیت منجر شود، همچنین افزایش احتمال تجربه حالات خوشایند و خنده آور نیز از جمله تاثیرات روانی است.

  • تاثیرات بر تشدید حسو حالت ها: مصرف ماری‌جوانا ممکن است حسوحالت‌ها را تشدید کند. این به معنای افزایش حساسیت به صداها، عطرها و طعم‌ها است.

  • افزایش اشتها: پس از مصرف ماری‌جوانا، افزایش اشتها معمول است. این ممکن است منجر به تجربه لذت‌بخش تر از مصرف غذا شود.

  • تغییرات حالت های احساسی: بعضی افراد ممکن است تغییرات در حالت‌های احساسی خود، از جمله افزایش احساس خوشی یا ترس و اضطراب تجربه کنند.

  • تاثیرات موثر بر حافظه و تمرکز: مصرف ماری‌جوانا می‌تواند تأثیراتی بر حافظه کوتاه مدت و تمرکز داشته باشد و باعث دشواری در تمرکز بر برخی وظایف شود.

  • تأثیرات بر عملکرد فیزیکی: ممکن است مصرف ماری‌جوانا باعث تغییر در عملکرد حرکات بدنی و هماهنگی حرکتی شود.

مهم است که بدانید تجربه هر فرد می‌تواند متفاوت باشد. در صورتی که نیاز به مشاوره دارید، بهتر است با متخصصان کلینیک نگین در تماس باشید.

بعد از کشیدن گل چه اتفاقی می افتد

درمان مسمومیت ماری جوانا

مسمومیت ماری‌جوانا ناشی از مصرف زیاد و یا ناهماهنگ این گیاه است که می‌تواند عوارض جدی برای سلامتی افراد داشته باشد. علائم مسمومیت ماری‌جوانا شامل تهوع، استفراغ، اضطراب، تشنج، تورم صورت و لب ها، افت فشارخون و حتی هلوسیناسیون‌ها می‌شود. برای مداخله در مواجهه با این وضعیت باید اقداماتی گرفته شود. اولین گام در درمان مسمومیت ماری‌جوانا، حذف ماده مسموم از بدن است. در صورتی که مصرف کننده در وضعیت هشداری باشد، باید فورا به بیمارستان منتقل شود تا به او مراقبت اورژانسی داده شود.  به دلیل اینکه مصرف ماری‌جوانا معمولا باعث افزایش ضربان قلب می‌شود، لازم است فشار خون و ضربان قلب فرد مسموم را مراقبت کنند و در صورت لزوم اقداماتی مثل انجام CPR انجام دهند. آب‌ خوردن زیاد نیز یکی از روش‌های موثر در درمان مسمومیت ماری‌جوانا است. مصرف زیاد ماری‌جوانا ممکن است باعث خشکی دهان و افزایش تشنگی شود، بنابراین آب‌ خوردن مهم است تا بدن از مسمومیت راها یابد. به عنوان درمان همچنین می‌توان از داروهای ضد اضطراب استفاده کرد.. اگر علائم شدید باشد، پزشک ممکن است داروهای دیگری مانند آنتی‌هیستامین‌ها برای کنترل تهوع و استفراغ یا مهار تشنج‌ها را نیز تجویز کند. البته خوردن دارو نیازمند تجویز پزشک است و از مشرف سرخود هر دارویی پرهیز کنید. به طور کلی درمان مسمومیت ماری‌جوانا باید با توجه به شدت علائم و وضعیت فیزیکی فرد انجام شود، همچنین پس از درمان فوری، ممکن است نیاز به مراقبت‌های تکمیلی مانند مشاوره‌ی روانشناسی یا تحت نظر قرار دادن فرد برای کمک به مدیریت و پیشگیری از مصرف دوباره ماری‌جوانا و یا سایر مواد مخدر داشته باشد.

درمان مسمومیت ماری جوانا

از بین بردن اثر ماری جوانا در تست اعتیاد

 تاثیرات مصرف ماری‌جوانا بر وضعیت افراد به صورت کلی در مدت زمان کوتاه‌تر از چند روز تاثیر دارد و به طور معمول در بازه زمانی بین سه تا ده ساعت اثر خود را نشان می‌دهد. با گذشت چند روز از مصرف ماده، به طور طبیعی ماری‌جوانا از بدن دفع می‌شود. اگرچه ماندگاری ماری‌جوانا در بدن به تفاوت‌های فردی مرتبط است، افراد با مصرف محدودی تا مدت زمان بین سه تا ده روز می‌توانند اثرات ماری‌جوانا را در بدن حس کنند. اما برای افرادی که مدت طولانی‌تری مصرف کرده‌اند، اثرات ماری‌جوانا حتی تا یک ماه قابل شناسایی خواهند بود. مصرف زیاد آب و مصرف فلفل نیز می‌تواند به تخفیف علائم مصرف ماری‌جوانا در مدت زمان کمک کند. بعضی افراد از قرص‌های معروف به B2 برای تسهیل خروج سریع‌تر ماری‌جوانا از بدن و ترک اعتیاد استفاده می‌کنند، که در نتیجه تست‌های اعتیاد منفی خواهند بود، اما لازم به ذکر است که مصرف بی‌رویه B2 که به خانواده مواد مخدر تعلق دارد، می‌تواند به وابستگی و اعتیاد منجر شود.

همچنین یکی از راه‌هایی که می‌تواند به تقلب در تست‌های اعتیاد منجر شود، افزودن موادی نظیر آبلیمو یا قرص‌های ضدبارداری به نمونه ادرار است. برای پیشگیری از هرگونه تقلب، تست‌های اعتیاد باید در مراکز آزمایشگاهی با قوانین سختگیرانه انجام شوند. در صورت شک‌یافتن از نتایج غیرمعتبر، تست‌های تکمیلی انجام می‌شود تا نتایج واقعی بررسی شوند

نتیجه گیری

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد، ولی به یاد داشته باشید که ماری جوانا یک ماده بسیار خطرناک است که می تواند شما را به راحتی به سوی مصرف سایر مواد مخدر سوق دهد و آینده و زندگیتان را تباه کند. شما یک بار زندگی می کنید، پس سعی کنید آنرا خراب نکنید. در ضمن هیچ وقت برای ترک اعتیاد دیر نشده مطالب زیر به شما کمک می کند که در خصوص مضرات ماری جوانا یا گل اطلاعات مناسبی پیدا کنید و با استفاده از راهکار های مطمئن متخصصان مرکز ترک اعتیاد نگین، زندگی پاک و سالم را از همین الان شروع کنید.

آیا گل یا ماری جوانا اعتیاد آور است؟

تاثیرات تی اچ سی بر مغز

ترک اعتیاد ماری جوانا

 

دیدگاه‌ها  
+64
مرسی من کشیده بودم و با مصرف آب خوب شدم
واقعا چیز مضخرفیه هیچکس مصرف نکنه لطفا
واااااای واقعا راست میگی چیزی مضخرفی من قلبم تو دهنم میزد
بچه ها نکشید من برای اولین کشیدم خودم فکر میکردم گل کشیدم ولی کمیکال بوده و خیلی وحشتناک حالم بد شد فشار خیلی زیادی به مغز و قلب میاره و احتمال مرگ داره گل و کمیکال خییییلی شبیه هم هستن و نمیشه به راحتی تشخیص داد خواهشا هیچ کدوم رو نکشید
احتمال اوور دوز در گل 0درصد است غیر ازاینکه با چیز دیگری مصرف گردد
سلام جان مادرتون کمک کنین بد دوهفتس کشیدن هنوز منگم اسلا تمر کز ندارم راه هلش چیه
سلام منم برا اولین بار استفاده کردم خیلی حالم بد شد ماده مزخرفیه همش فکر میکردم دیگه حالم خوب نمیشه ودارم عقلم را از دست میدم واقعان مزخرفه دیگه هیچوقط امتحان نمیکنم
با سلام به هیچ وجه فکر تست زدن به فکرتون نزنه واقعا یه همچنین حالی بهم دست داد شب ساعت 11.30 کشیدم الان ساعت 6.27 صبح هست هنوز اثراتش هست ترس شدید،فشار پایین ، وحشت ، زوال عقل
سلام منم الان گل کشیدم ی بار کشیدم خوب شدم بعد غذا الان کشیدم 3 ساعته میگذره هی فکر میکنم میخوام بمیرم فازترس منو گرفته فک میکنم دیگه خوب نمیشم میگم نکنه دیونه بشم همینجوری بمونم
چشم آقا پویا
می خوام دود گراس به من که معتاد نیستم اثرنکنه
+2
هر کاری کنی اثر میکنه و تاثیر بخوری شدن خیلی بیشتره البته اگه مکان سربسته باشه.
+11
سلام من بعد ۴ ماه ۲۰ روز پیش ماریجوانا کشیدم میخوام بدونم الان که ۲۰ روزه گذشته جواب آزمایشم نشون میده با نه؟
+5
تا دوماه در آزمایشگاه خون و تا 90روز در فولیکول مو قابل تشخیص می باشد جهت سرعت بخشی به فرایند پاکسازی بدن تمرینات هوازی را انجام دهید .
+2
نترس جواب آزمایش ساده نشون نمیده ولی ازمایش اعتیاد شاید نشون بده اونم اگ معتاد باشی ب گل
بله معلومه.سعی کنید دوراین چیزا نرید خودتونو باباشگاه کلاس شنا سرگرم کنید شما لایق بهترینایید ته این چیزای مزخرف فرکانس های منفیو ازخودتدن دورکنید موج مثبتو وارد زندگیتون کنید شما هیچی کم ندارید شما یه انسان موفق هستید
-2
به نقل از Davood:
یکی از بهترین مقالاتی که خوندم.

نظر لطف شماست همراه عزیز.
+18
سلام روشی هست ماری‌جوانا رو کامل از بدن دفع کرد از خون و سلول های چربی !!؟
+2
محتوای این دیدگاه ممکن است صحیح نباشد و کلینیک ترک اعتیاد نگین این روش را تأیید نمی کند.
بله میتونی ورقه کاربن را توی آب حل کنی و بخوری بکن تو آب بعد دربیار
+1
سلام چیکار کنم تست گل و حشیش منفی شه
+17
من چند روز پیش برای اولین بار کیک گل خوردم و توصیه میکنم که هیچوقت این ماده رو استفاده نکنین هیچوقت یا حداقل قبلش همین دسته مقالات رو خوب مطالعه کنین بعد تصمیم بگیرین تا مثل من وحشت زده نشین و گذشته از همه اینها واقعا لذتی در مصرف این ماده ندیدم جز عوارض و حال بدیای زیادی که تا مدتها داره ادامه پیدا میکنه ...
+1
سلام خواستم بگم الان اثراتش رفتع
گل به صورت کشیده شدن 2 تا 3 ساعت تاثیر دارد و به صورت اواتار 4 تا 8 ساعت
-2
کیکش باخودش فرق داره کیکش توهم زا خودش حس سرخوشی خنده نعشگی میده
+1
شما تا چند وقت عوارضش رو داشتید و چطوری بود
سی لام من سه هفتس کشیدم هنوز حالم بده چکار کنم خوب شم
من الان تقریبا 3.4 ماه از یکبار مصرفم داره میگذره اما همچنان توهم میزنم وحشت زده میشم حالم بد میشه نمیدونم چیکار کنم. معنی زندگی رو نمیفهمم
ببین داداش من کاری ب این کارا ندارم اما تو یک بار دیگه بکشی احساس سر خوشی میکنی ولی فقط یک بار دیگه اوکی میشی
اصلا گل اینجوری نیست یک ماده مقدس و در قرون وستا برای دیدن ابعاد بالا و عروج پیدا کردن مصرف میشه اگه فرکانست پایین باشه و پاکسازی نکرده باشی دچار ترس استرس وحشت میشی ولی اگه پاکسازی کرده باشی و دلیل از زدنت این باشه به خدا و ابعاد بالا تر نزدیک بشی و به اگاهیت اضافه بشه اینجوری نیست سرشار از عشق میشی و واقعیت ها رو میبینی جواب خیلی از سوال هاتو میگیری در واقع وقتی گل میکشیم یک لحظه هاله اطرافمون ریخته میشه و موجودات غیرارگانیک (جن)وشیاطین وارد چاکراه ها و بدنمون میشن و از انرژی ما تغذیه میکنن اما اگر برای اهداف والا و اصولی کشیده بشه فقط آرامش
داداش خیلی بده که نمیتونی معنی زندگی رو بفهمی و بخای به کسی منظورتو برسونی باورش سختع فقط سعی کن یک مدت زمانی که برای ترکش بزاری
من اومدم ببینم چی تاثیرشو کم میکنه که اونکارو نکنم. مطلب به درد نخوریه
+5
آقا بعداز مصرف گل زندگی به دو بخش قبل وبعداز مصرفش تقسیم میشه خخخ.خطرناکه حسن.
گل ادمو بیخیال میکنه راحت همه چیز و این واقعا بده
داداش ما میزنیم بریم بالا این که بیایم پاین که بدرد نمیخوره و یا بپره
-2
من حدود دو هفته پیش الکل مصرف کردم بعدش گل کشیدم خاسم ولی احساس میکنم هنوزم اثراتش نرفته
میشه بگین مصرف این دوتا اثرش تاکی کامل میره
سلام من با تجربه زندگی در کمپ های متعدد به یک چیز پی بردم بدن وظرفیت هرکس متفاوت هست واین امکان هست که برایه اولین بار یک ماده مخصوصا ((روانگردان‌ها )) را مصرف کنی وتا اخر عمر اسراتش باقی بمونه خودم دیدم طرف را میاوردن تو کانون یک بار شیشه کشیده بود و عقلش را از دست داده بود این تجربه شخصیه خودم هست و هیچ منبع علمی نداره امید وارم به درد یه نفر بخوره وگرفتار هیچ نوع ماده مخدری نشه برا منم دعا کنید
+2
نکشید خیلییییییی بد بود. اصلا هم حال خوش نداشت فقط گیج و منگ و بد حالی
شما حتما ساقیت بد بوده برادر...
سلام
بده چن وقت از حالت منگی خارج میشه ادم؟
تا دوباره مصرف نکنید همون حالت وحشت یا فاز بد بهت دست میده
ممنون خیلی مختصر و ارژانسی ، ممنون و دمتون گرم
به نقل از فراهی:
ممنون خیلی مختصر و ارژانسی ، ممنون و دمتون گرم

ممنون از همراهی شما دوست عزیز.
-2
** توش این چه کوفتی بود یاخدا . مغزم جرپید
محتوای این دیدگاه ممکن است صحیح نباشد و کلینیک ترک اعتیاد نگین این روش را تأیید نمی کند.
باسلام ماریجوانا برای برخی اختلالات ذهنی وافسردگیها بسیار موثرهست وکاربرد ضدسرطانی داره بخصوص درمان برخی میگرن های غبرمنظم که شخصاشاهد این موضوع بودم ومسلما برای افراد سالم میتونه مضرباشه این وضعیت برای خیلی از مواد غیر مخدرهم صادقه و میشه بیشترین ضرراین ماده را ازبین بردن ترس از مصرف سایر مخدرها دانست .
+3
سلام وقت بخیر من قبلا زیاد مصرف میکردم و مشکلی نداشتم اما جدیدا مقدار کمی هم که استفاده میکنم تپش قلب شدید و استرس مرگ میگیرم ،بنظر شما مشکل چیه و میشه بفرمایید روش 5 همون فلفله و مقدار وروش استفادشو توضیح بدیم سپاسگزارم .
به نقل از احسان:
سلام وقت بخیر من قبلا زیاد مصرف میکردم و مشکلی نداشتم اما جدیدا مقدار کمی هم که استفاده میکنم تپش قلب شدید و استرس مرگ میگیرم ،بنظر شما مشکل چیه و میشه بفرمایید روش 5 همون فلفله و مقدار وروش استفادشو توضیح بدیم سپاسگزارم .

سلام دوست عزیز من، لطفا با مشاوران ما در کلینیک تماس بگیرید تا شما را راهنمایی کنند.
به نقل از احسان:
سلام وقت بخیر من قبلا زیاد مصرف میکردم و مشکلی نداشتم اما جدیدا مقدار کمی هم که استفاده میکنم تپش قلب شدید و استرس مرگ میگیرم ،بنظر شما مشکل چیه و میشه بفرمایید روش 5 همون فلفله و مقدار وروش استفادشو توضیح بدیم سپاسگزارم .

الان بدنت بش ادت نداره درکش نمیکنی هروقت دیدی حالت بدمیشه بایدیه چیزتوروش بخری تااسرش به پره
-1
الان بدنت بش عادت نداره هروقت دیدی حالت داره بدمیشع یه چیزترش بخر
-2
الان بدنت مثل قبل بش عادت ندارم
الان بدنت بش عادت نداره قبلش میخوای مصرف کنی استر مگه داشته باشی حالت بدمیکنه هروقت حالت بدشدیه چیزترش باید بخری تااثرش به پره
یا ساقی تو عوض کردی جنسش خوبه یا خودت ب خودت تلقین میکنی
+3
دوستان یه نصیحت از من به شما اصلا مصرف نکنین این کوفتی رو از تومور بیضه گرفته تا تپش‌ قلب و سردرد نصیبم شده ان شاءالله که بشه بذارمش کنار کسایی هم که امتحان نکردن اصن سمتش نرن کسایی هم که یک بار استفاده کردن توبه کنن
ببینید دوستان گل رو هر شخصی یه فاز و یه کاری انجام میده . من دوستم مصرف میکنه خیلی لش میشه و انگار مست هست . رو یکی دیگه وقتی مصرف میکنه فاز مثبت بهش وارد میشه فکرای خوب و کارای خوب . این ادمی خودش باید بدونه چقدر مصرف کنه . واسه من تو کل زمینه اا خوب بود . بله اثر بد هم داشته واسه من اثر خوب خیلی داشته شما جنبه بدش تنها نبین
+1
عزیز اون نژاد گل هستش که اینجوری می‌کنه....سندیکا.... ساتیوا
+6
سلام من 18 سالمه
تقریبا 2 سال میشه مصرف میکنم
اولش مصرف میکنید فکر میکنید اصلا عوارض نداره
ولی بعد از دو سه ماه مصرف مغزتون به فنا میره
حافظتون از ماهی کمتر میشه ، بی اعصاب میشین ، حوصله‌ی اطرافیان ندارید ، خیلی زود از کوره در می‌ریرید
اطرافیان خیلی از رو قیافه متوجه میشه
من خودم خانوادم فهمیدن
اصلا سمتش نرید
+5
سلام
رفیقا قبل از هر چیزی باید بگم من شیش سال درگیر این کوفتی بودم زندگیمو گرفت سرکارم فهمیدن بیکار شدم نامزدم شک کرد رفتیم تست دادیم مثبت شد واسه همیشه ازم جدا شد
من شاید هفته ای یا دو هفته یبار مصرف میکردم اونم فقط بخاطر اعصاب خوردیام البته اینا تلقین بود یه ساعت دوساعت روفاز بودم بعد پریدن عذاب وجدان میگرفتم میگفتم دیگه سمتش نمیرم لعنت به دوست ناباب البته خودم مقصرم دوستمم کم تاثیر نداشت رو بدبختیام ترک کردن و تازه یاد گرفتم الان سه هفتس پاکم احساس میکنم سم از مغزو بدنم خارج شده
قدم اول: اونایی که دوستاتونن مصرف تفریحی ام دارن از زندگیتون حذف کنید بهشون بگید تغیر کردید بگید دیگه باهاتون نگردن اگه رفیق بودن که نمیزاشتن شما مصرف کنید
قدم دوم:شماره ی کاسب مواد اگه دارید از همجا پاک کنید
قدم سوم: هروقت به سرت زد که مصرف کنی باخودت بگو این همه زدم چه اتفاقی تو زندگیم افتاد بجز افسرده تر شدن به عذاب بعدش نمی ارزه من وجودشو دارم نرم سمتش
شاید باورتون نشه بهترین موقعیت شغلیارو از دست دادم سر مراجعه به طب کار و مثبت شدن تستم
+1
سلام خسته نباشید بنده دیروز استفاده کردم 24 ساعت گذشته و هنوز گیج و منگ هستم چه کاری باید انجام بدم تا خوب شم
سلام تروخدا منم همچین حالتی رو دارم میشه بگی الان حالت چطورا ؟ و چبشد خوب شدی ؟ چطور تاثیرش رفت من خیلی ترسیدم
سلام داداش نمیدونم کامنتمو میبینی یا نه من الان دقیقا حال تورو دارم میشه بگی خوب شدی ؟ چیکار کردی ؟ خیلی نگرانم
-1
سلام نامزدم چند روز دیگه باید تست حشیش بده برا ازدواج امروز کشیده کسی میدونه چه طور منفی میشه
البته هر روز میکشه
09017757971ترخدا اگه میدونین تو واتساپ راهنماییم کنین هفته دیگه عقدمونه
سلام بجای پنهان کردن بهتره تشویقش کنید ترک کنه
+2
با سلام تشکر میکنم از این مقاله خوب و بی نقص.
دوستانی که نکشیدن و قصد دارند امتحان کنند خاهشا سمتش نرید خودتون را بدبخت نکنید هیچی بالاتر از سلامتی نیست من یکی از دوستام دو تا سیگاری پر کرده بود داد بهم که واسش نگه دارم و روز بعد دوتایی برای اولین بار امتحان کنیم منی که تویه عمرم سمت دود نرفته بودم حتی قلیون بلاخره روز بعدش زنگ زدم به دوستم گوشیش از دسترس خارج بود منم ندونسته تنهایی دوتا را کشیدم نمیدونستم یکیش اندازه مصرف 4نفره من نادان هر دوتا را کشیدم بمحض اینکه از جام بلند شدم کلا انگار با پتک کوبیده بودن سرم اون لحظه فقط از خدا خواستم حال قبلیم برگردم دنیا واسم جهنم شده بود انگار قفل بودم ضربان قلبمو خودم حس میکردم وحشت زده بودم نمیدونستم چکار کنم زنگ زدم به پسرعمویم اومد منو برد دکتر بعد 3ساعت یک کم بهتر شدم الان 4روز از اون موضوع میگذره ولی هنوز گیجم سرم سنگینی میکنه انگار یک قسمت مغزام اسیب دیده کلا بی حالم انگار دیگه زندگی حال نمیده نمیدونم چقدر طول میکشه مثل قبل بشم اصن معلوم نیست مثل قبل بشم یانه قدر سلامتی را بدونین
+2
دقیقا من هم اینجور شدم.تا ی مدتی همینجوری .من که نفهمیدم چجور با آمبولانس منو بردن بیمارستان .فک ام قفل کرده بود .خیلی حالم بد بود خدا دلش واسه زن و بچه ام سوخت .توبه کردم .
به نقل از Mohammad:
دقیقا من هم اینجور شدم.تا ی مدتی همینجوری .من که نفهمیدم چجور با آمبولانس منو بردن بیمارستان .فک ام قفل کرده بود .خیلی حالم بد بود خدا دلش واسه زن و بچه ام سوخت .توبه کردم .
مسعود هستم منم دقیقا مثل شما شدم خدا نیاره. همه‌ش فکر میکردم توی یک خیابون هی میام انتها دوباره بر میگردم از اول. فاز کثیفی بود اولین بار و آخرین بار
شما وقتی میری رستوران از یه غذایی که نمیدونی خوشت میاد یا نه دوتا سفارش میدی؟؟ کاری که کردی وحشتناک بود، خداروشکر که سالمی، مطمئن باش سلامتیت برمیگرده و تلقین هم نکن. هرکسی اول خودش انتخاب میکنه چالش‌های جدیدی رو توی زندگیش تست کنه بعد دوست ناباب! تجربه مصرف ماری‌جوانا برای برخی لذت بهش و برای عده ای فاجعه بوده، اگه گزینه دوم بودین برید و خدارو شکر کنید و دیگه هیچوقت دنبال این نوع چلش و تنوع نباشید، اگه دسته اول بودید یادتون باشه هرچیزی که با مصرف ماری‌جوانا در زندگیتون مثبت اثر کرده و بهتون کمک کرده رو با مصرف ادامه دار ازتون خواهد گرفت. جایی رهاش کنید که تاثیر گذاشت ، مثل زمانی که وقتی سردرد شدید دارید یه ژلوفن می‌خورید و سرگردون خوب میشه؟ بعد از اینکه خوب شد بازم مصرف میکنید؟؟ خیر . اینا حقیقت بود که ماه‌ها تجربه حاصلش بوده ، خوب یا بد اگه کسی با خوندنش ناراحت شد معذرت میخوام.
سلام داداش از وقتی این تجربه رو نوشتی خیلی میگذره من دقیقا الان حال تورو دارم 2 روزی هست گذشته از اولین مصرفم ولی انگار یک چیزی تو مغزم سر جاش نیست ! حالم خوبه ها ! ولی انگار حافظم دچار مشکل شده انگار خواب باشم . میشه بگی خوب شدی ؟ چقدر زمان برد ؟ و...؟
داداش شما بهتر شدی؟من دوشب پیش گل زدم کلی فاز ترس گرفتم
الان توهم ندارم ولی ترس دارم و بعضی وقتا مغزم خواب میره انگار نمیدونم چمه کی خوب میشم
منم همینطورم
+1
سلام من 8ساله اعتياد شديد به گل داشتم سرطان ريه كه گرفتم تازه تصميم به ترك گرفتم ولي الان ديگه خيلي دير شده زندگيم ايندم سلامت جسمي و روحيمو از دست دادم به طور كامل خودمو بدبخت كردم 8سال با مصرف گل شاد بودمو ميخنديدم ميكشيديم يجوري كره ميكردم غذا ميخوردم كه تو حالت عادي نميتونستم اينطوري بخورم معدم اسيب ديد شبا خواب من كلا 4ساعت نميتونم مثل ادم هاي عادي حد اقل 7ساعت بخوابم افسردگي شديد دارم حالم اصلا خوب نيست اي كاش هيچ وقت امتحانش نميكردم من يكي از دوستام گرفتارش شده بود اومدم اونو نجات بدم كه خودم الوده شدم تمام تفريح من مصرف گل شده بود بدون اون از خودمو زندگيم حالم بهم ميخورد ترو قران هيچ وقت سمت گل يا كلا مواد مخدر نرين اخرش چيزي جز مرگ يا سرطان نيست تا دير نشده دور رفيقاي گل كشتو خط قرمز بكش يه تصميم مردونه بگيرو تو خونه خشمتو كنترول كن ابزار مصرفتو دور بريز شماره هاي كاسب موادو پاك كن يه مدت تحمل كن به خدا راحت ميشي بر ميگردي به زندگي عادي خودت يعني داداش من خواهر من تو وقتي ترك كني واقعا از خواب بيدارميشي
+2
دوستان من چند ماه پیش به طور اتفاقی مصرف کردم مرگ رو با چشمای خودم دیدم .تو رو خدا کسی سراغ این آشغالها نره . انشالله همیشه صحیح و سالم تندرست باشید.یا علی
سلام من همین اشتباه رو مرتکب شدم 2 روز پیش برای اولین بار مقدار خیلی کمی مصرف کردم اما الان 2.3 روره انگار مثل سابق نیستم یکم گیجم تمرکز ندارم احساس میکنم حافظم یکم دچاره اختلال شده میشه راهنمایی کنی ؟
منم از مصرف الان 12 ساعت میگذره بار اولم بود حس بدی بهم دست داد بشدت سردم شد ضربان قلبم تو دهنم بود مغزم جر خورده بود اینم بخاطر مسافر خانمی بود که زدم گفت گل روشن کنم من نمیدونستم گل چیه گفتم راحت باش یه چند پک هم ب من داد دیگه حالم بشدت خراب شد فقط یادم میاپیادش کردم گفتم نمیتونم رانندگی کنم پارک کردم ماشینم قفل کردم تو سرما 3 ساعت گیج بودم خیلی قبلم تند میزد تهوع و منگی شدید داشتم بعد 3 ساعت یکم تونستم کنترل خودمو حفظ کنم به بدبختی رسیدم خونه دیگه تا الان هیچی یادم نمیاد چطور اومدم تو پارکینگ یا دیشب چطور وضعی بودم زنم نمیدونم فهمید یا نه صبح هیچی نگفت بهم فقط الان هنوز منگ مغزم با اینکه خوبم ولی خوب نیستم
سلام
تقریبا الان ی ساله مصرف میکنم اولین بار چشام فقد سیاهی رفت ولی بعد یه مدت فازشو درک کردم اولاش واقعن بهم حال میداد اصن ی دنیای سرد داشتم همه با اون فازم حال میکردن حتی میخندیدم میرقصیدم طوری شده بود ک وقتی میرفتم سرکار حالت عادی بودم و کسل عصرا برای اینکه باز برگردم به اون حالتم گل میکشیدم درکل اصلا چیز خوب نیست الکی خودتونو قانع نکنید منم اولاش میگفتم نه تفریحیه من میتونم راحت ترکش کنم نکشم یا تخریب نداره ولی خب راحت روی قیافه و بدنتون تاثیر میزاره خودم کساییو دیدم چن ساله مصرف میکنن و وقتی میکشن هیچ تاثیری روشون نداره قیافشونم بد شدا تل قبل اینکه روتون بی تاثیر شه و مجبور شین ب کشیدنش هروز بزاریدش کنار وقتی میخای بزاریش کنار انگار دنیات سیا سفیده و گل رنگیش میکنه ولی این اشتباهو نکنید چن روز کسلی و بی حالی بکشید ولی بیخیالش شید هیچی بهتر ا سلامتی نیست!
+3
عزیزان اعتیاد ریشه در خلا های بزرگ زندگی داره حالا چه گل باشه چه سیگار چه قلیون هرچی باشه چه یک ادم باشه بدن در این حالت جوری واکنش نشون میده که انگار یک عضو ازش کانل جدا شده و مغز دستور میده کل بدن بسیج شن تا اون عضو اسیب دیده خوب شه ترس ها و کم خوابی و استرس ها هم خیلی خیلی معمولیه زیاد تندش نکنید که فرد بگه دیگه نمیشه ترک کرد چرا میشه واکنش بدن نسبت به این قضیه اینجوریه دقیقا مثل فوت یه عزیز بدن میره تو حالت بقا حالا چرا بیخوابه یا استرس داره ؟ چون روان ما همون میزان انرژی رو که در از دست دادن یک عضو یا یک عزیز رو از دست میده یا میره تو حالتی که یه حیوان درنده دنبالش کرده کسی که حیونی دنبالش کرده میتونه بخوابه ؟نه میتونه غذا بخوره ؟نه دیگه اینجوری تو دل مردم رو خالی نکنید من کشیدم 3 سالم کشیدم چند ماهه پاکم بدن سرطان رو بهبود میده این که گوز سرطانم نیست داداشا از نیروی برتر کمک بگیرید و طاقت بیارید به امید بهبودی همین کار خاصی هم نمیخواد بی خابی و بی اشتهایی و دوگانگی و نمیدونم این کص شر ها هم درست میشه خودش وسلام دوستون دارم عالی باشید
دوستان من خودم 3ماه پیش مصرف گل داشتم ولی همچنان رو فازم و تو خیابون راه میرم انگا هیچی طبیعی نیست خود به خود چت میشم استرس شدید دارم ضران قلب بالا اصلا نمیدونم چحوری درست میشه درست شدنیه؟
به نقل از محمد:
دوستان من خودم 3ماه پیش مصرف گل داشتم ولی همچنان رو فازم و تو خیابون راه میرم انگا هیچی طبیعی نیست خود به خود چت میشم استرس شدید دارم ضران قلب بالا اصلا نمیدونم چحوری درست میشه درست شدنیه؟
سلام دوست عزیز باید از پزشکان مجموعه کمک بگیرید. لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از متخصصان کلینیک نگین مشاوره دریافت کنید.
من حدود یک ساله ک هر روز دارم گل میکشم الان 20روزه ترکش کردم و صورتم خیلی تخریب خورده میخام بدونم چطور میتونم این تخریبارو جبران کنم مثل لاغری صورت کبودی زیر چشم و گودی چشم تو رفتگی لپ ها فقط کمکم کنید این تهریبارو از بین ببرم و صورتم مثل قبل شه حتی صورتو سیاه کرده
به نقل از Ali:
من حدود یک ساله ک هر روز دارم گل میکشم الان 20روزه ترکش کردم و صورتم خیلی تخریب خورده میخام بدونم چطور میتونم این تخریبارو جبران کنم مثل لاغری صورت کبودی زیر چشم و گودی چشم تو رفتگی لپ ها فقط کمکم کنید این تهریبارو از بین ببرم و صورتم مثل قبل شه حتی صورتو سیاه کرده
با گذشت زمان چهره و بدن خودش رو ترمیم میکنه دوست عزیز زمان نیاز است صبر داشته باشید.
اب بخور ببند به اب خودتو سيب زمينى با صبحانت ورزش ورزش ورزش قرص ليور گل گياهيه قبل هر وعده غذا 1 عدد تِمام
من ماری جونا مصرف میکنم نزدیک به دوساله جدیدا یه 4 یا 5 ماهیه تصادف کردم ضربه مغزی گیچگاه شدم ایا مصرف ماری جونا باعث بهبود مغز میشود هوش حواس درستی ندارم تمرکز خیلی پایین لطفا راهنمایی کنید ؟
به نقل از محمدرضا سلیمانی:
من ماری جونا مصرف میکنم نزدیک به دوساله جدیدا یه 4 یا 5 ماهیه تصادف کردم ضربه مغزی گیچگاه شدم ایا مصرف ماری جونا باعث بهبود مغز میشود هوش حواس درستی ندارم تمرکز خیلی پایین لطفا راهنمایی کنید ؟
خیر دوست عزیز ماری جوانا به مرور سلول های مغز رو از بین میبره چطور فکر می کنید ممکنه بتونه به بهبود مغز کمک کنه گول این حرف هارو نخورید و سمت مواد مخدر نرید.
عذر میخوام حالا چیکار‌کنیم که اثرش بیشتر بمونه و دیرتر بپره؟ که دیرتر مجبور نشیم یکی دیگه بکشیم، راهی هست؟ تورخدا کمک کنید.
سلام ترک کنید دوست عزیز که به طور دائم ازش خلاص شید.
من الان کشیدم حالم خرابه لطفا بگید باید چیکار کنم ضرب العجلب
سلام اثر کیک گل چطوری از بین میره ؟
من 6 یا 7ماهه میکشم الانم چِت حشیشم دوس ندارم ترک کنم ولی اولا ماهی ی بار بود الان سه ماهه هرروز میکشم.بعد گفتم فقط گل اونم تو دوز پایین میکشم . زیاد شد رفتم تو فاز حشیش و الان دوتاشو میکشم ولی حشیش سبک تره از گل . گل خیلی از مغزت کار میکشه . دلممیخاد مصرفم کم کنم ولی نمیتونم هر روزه ولی ترک نمیکنم. ولی تا وقتی به هر روز نشده ترک کنید دو روژ پشت هم بکشین میشه هر روز
سلام فرهاد عزیز بهترین روش ترک در کلینیک های ترک اعتیاد و تحت نظر پزشک متخصص است. فرد معتاد لازم است تا از نظر جسمی و روحی به تدریج از مواد مخدر و وسوسه مصرف آن پاک شود.
سلام ترخدا یبارم امتحان نکنید من الان یه ادم که یه روز از مصرفمم گذشته هیچ حس خوبی نداره به هیچ وجهه نابود میشی فقط نمیدونم فقط چطور بگم ولی تحت هیچ شرایطی حتی یه دود هم امتحان نکنید خیلی زجر داره
سلام من دقیقا همچین حالتی رو دارم دو روز پیش به اشتباه بدای اولین بار و آخرین بار زدم ولی الان دو روزه انگاز گیج شدم حافظمم احساس میکنم یکم مشکل خورده تروخدا کمک کنیددددددد
هیچیت نیست نترس من خیلی ازتو بدتر سرم اومده ، 1 سال روند درمانی پیش بردم الان خداروشکر خوبم ولی ن کامل ؛ اگه عوارضت اینطوریه پس هیچیت نیست بعد 30 روز همه تاثیراتش ز مغز میپره
سلام من چند ماه میکشم می‌خوام چار روزه خنثی بشه چکار کنم
سلام من چند ماه میکشم ن حالم خراب ن چیزی ...اصلا اعصابمم خورد نیست انگار ن انگار الان دوروزه نکشیدم می‌خوام چار روزه خنثی بش چکار کنم
سلام آقا از من به شما نصیحت اگه نمی‌خواین زجری که تا به حال تجربه نکردین رو تجربه نکنین سمت این گل مضخرف نرین من دیروز مصرف کردم حالم اصلا اوکی نیست تمرکزم بد شده تنها راه خلاص شدن اینه که زیاد آب بخورید و ورزش هوازی کنید و زود زود ادرار میاد که برید خالی کنید خیلی مضخرفه فشار قلبی که بعد مصرف داشتم یادم نمیره به خدا مردم زنده شدم خیلی مضخرفه
من از كرونا شروع كردم خدم هم خبرم ورزشكار حرفهاى و بوكسورم تو ورزش خيلى حال ميداد بهم اما يواش يواش فس شدم بى انگيزگى اومد سراغم بعد 3 سال ها بعد گريه هاى بى وقفه زندگى پوچ غم غم غم غم ولى ميزدم اوكى ميشد اما (باز حالم از خودم بهم ميخورد ) الان 2 هفتس نزدم 2،3 روز يه بار رد ميدم داد ميزنم گريه هاى بلند بلند اصلا برام مهم نيست اطرافيانم غصه ميخورن ميترست اصن اين حمله ها دست ميده بعدش خجالت زده ميشم اونا كه نميدونن فك ميكنن افسردگى دارم اعصابم ناراحته به هر حال اگر ديوانه هم بشم ديگه سمتش نميرم شخصيتمو عوض كرد نميدونم تا كى طول داره بهم بگين اما جون عزيزاتون فك نكنين يه گلِ ديگه چيزي نيست طبيعيه تو زمان ميتركونه ، هنوز تو مبارزم برام دعا كنين
عزیزم بعد از به مدت کشیدنه گل ادمو بی انگیزه میکنه و باعث میشه نخای کار های جدیدی انجام بدی . تو این شرایط تنها چیزی که میتونه حالتو بهتر کنه مسافرت و دوری اون جوی هست که گل میکشیدی
من دیشب کشیدم ام میفهمم دارم چیکار میکنم ولی تا خابیدم صبح از خاب بیدار شدم حس میکنم بازم خابم میاد تروخدا بگید چیکار کنم این اثر کوفتیش بره
ورزش سنگین انجام بدید عرق کنید . اب زیاد مخصوصا اب جوش خونتون رو تصفیه میکنه
گل حرف‌ نداره والا
سلام ، ساعت تا 4 صبح شده و چون حال دوستم به خاطر استفاده این مواد مزخرف بد شده بود نتوانستیم بخوابیم، همه از ترس داشتیم سکته میکردی، همش میلرزید و بالا میاورد، لطفا از این طور مواد های نعشه آور استفاده نکنید..
تویی ک این کامنت هارو میخونی ،شایدم الان گل کشیدی اثرش کم شده و میخوای مضراتش رو بدونی ،گل خیلی مزخرفه در دوزهای بالا، مصرف گل می‌تواند شما را دچار پارانوئید کند یا به صورتی بر مغز شما اثر گذارد که ارتباط خود را با واقعیت از دست بدهد، بنابراین چیزهایی را که وجود ندارد می‌شنوید یا می‌بینید. این حالت برای خوده شخص، اطرافیان و جامعه خطرناک است زیرا امکان بروز حوادث خطرناک و جبران ناپذیر را افزایش می‌دهد.
زیاد بگیرتت میتونی یجور مرگتو ببینی توهم میزنی شدییید ،ما تو رانندگی کشیدیم خوبه نزدیک خونه بودیم تو جاده نگه داشتم زنگ زدم رفیقم اومد نجاتمون داد وگرنه واقعا میمردیم ،سه تامونم انگار خاموش شده بودیم ،من دیگه عمرا نمیکشم شمام نکشید خیییییلی خطرناکه خیلی
سلام دوستان عزیز با توجه به احترامی که واسه دیدگاه هاتون دارم باید بگم که همش شعره من خودم الان 4ساله مصرف میکنم هیچ مشکلی هم نداره ن اینکه بخوام تشویقتون کنم واسه این کار ولی بستگی به هر فرد داره که زیاد بکشه یا کم یا اینکه تویه چه فازی بره مثلا فاز غم برداره بره تو خودش با هیشکی حرفی نزنه یا اینکه بره فاز خنده فقط واسه خودش بخنده خلاصه فازهای زیادی داره این به خود فرد برمیگرده ولی اثراتی مخربی که داره میشه گفت بیخیال میشی هیچی واست مهم نیست و اینکه بعد از مدتی حواس پرت میشی خل میشی یا فراموشی میگیری.......برای خنثی کردنش هم بری داروخانه بگی قطره برای قرمزی چشم میخوام خودش بهت میده هم اینکه فاز رو کامل خنثی میکنه هم اینکه قرمزی چشمت رو از بین میبره امیدوارم این مطلب به درتون خورده باشه ضمنا باید بگم که اصلا اینجور که شما فکر میکنید نیست اگه واقعا اینقد خطرناک بود دکترا تجویزش نمیکردن.با تشکر
بعد از مصرف گل چه بخوریم؟ تا حالا فکر کردید چرا باید ماریجوانا خاصیت درمانی داشته باشه ؟ اونم برای کسی که سرطان داره ؟ جوابش اینه که بعد از مصرف گل یا همون ماریجوانا بهتر طعم غذا را میفهمید و اشتهاتون باز میشه و اصطلاحا هر چی بخورید سیر نمیشید که بهش کره خوری هم میگن. به همین خاطر بیماران سرطانی که تحت شیمی درمانی قرار گرفتند و حالت تهوع دارند یا اشتهاشون کور شده و بدتر از اون غذاها براشون بدمزه شده میتونن با استفاده از ماریجوانا بهتر غذا بخورند و انرژیشون را باز پس بگیرند که البته تا جایی که من میدونم یک درمان مورد تایید اف دی ای نیست. به هر حال خیلی ها اعتقاد دارند خوردن هر چیزی باعث میشه اثر ماریجوانا فروکش کنه و خیلی ها هم اعتقاد دارند اگر میخوای اثرش نپره آب نباید بخوری . پس اگر دنبال کم کردن اثرش هستید آب بخورید.
به نقل از محمد:
بعد از مصرف گل چه بخوریم؟ تا حالا فکر کردید چرا باید ماریجوانا خاصیت درمانی داشته باشه ؟. به همین خاطر بیماران سرطانی که تحت شیمی درمانی قرار گرفتند و حالت تهوع دارند یا اشتهاشون کور شده و بدتر از اون غذاها براشون بدمزه شده میتونن با استفاده از ماریجوانا بهتر غذا بخورند و انرژیشون را باز پس بگیرند که البته تا جایی که من میدونم یک درمان مورد تایید اف دی ای نیست. پس اگر دنبال کم کردن اثرش هستید آب بخورید.
اینکه نوشیدن آب میتواند باعث کاهش اثرات مخدر گل شود بستگی به میزان مصرف شخص دارد و راه حل قطعی محسوب نمیشود . و در مورد مصرف درمانی باید گفت که اختلاف نظرهای بسیاری در این مورد وجود دارد و حتی استفاده ی پزشکی از این ماده نیز مضرات خود را دارد. به این نکته نیز توجه کنید که دیده شده مخدر گل در بازار با ترکیبات شیمیایی برای افزایش اثرات ترکیب میشود.
با سلام خدمت دوستان عزیز , بنده پنج ساله ب طور زیادی ماری جوانا مصرف میکنم روزای اول حسی گیجی خوشی بهم دست میداد و چند ماه بعدش احساس کردم بدنم مقاوم شده و باید بیشتر مصرف کنم ک باز مث اوایل بشم , دیروز ب دوستم ک بار اولش بود گل دادم الان دو شبه نمیتونه بخوابه و توهم زده , گفتم اگه دوستم خوب بشه دیگه سمتش نمیرم و واقعا هم نمیرم , من ب گوه خوردن راضی شدم, واقعا خطرناک ترین ماده مخدر ماریجواناس چون احساس میکنی خوشحالی در صورتی ک بعد چند روز مصرف عصبی میشی احساس میکنی ب همچی کنترل داری ولی برعکسه , امیدوترم برا ی بارم ک شده ازین ماده مخدر استفاده نکنین زندگیتون تباه میشه با تشکر
سلام دیشب یجا بودیم دوستم گل کشید دوتا سه کام در عرض دو دقیقه جوری حالش بد شد و ضربان قلبش بالا رفت داشتم سکته میکردم و بعد شروع کرد به هذیون گفتن وای چه شب بدی بود یمقدار آب و خیارشور بهش دادیم میگفتن نباید شیرینی بخوره بعد افتاد به استفراغ یک ساعت خیلی بد بود و کم کم بعد سه ساعت یکم حالش بهتر شد خوابید
درس عبرت شد دیگه ت جمعی که چه از مشروب چه گل یا هر زهر ماری دیگه استفاده میکنن پا نزارم مواظب خودتون باشید
ما دیشب با دوستامون گل زدیم خیلی بده درسته حال آدم خوب میگنه ولی مغزتو نابود میکنه انگار همش ت وحشتی حتی نمیتونستم برم خونمون از سایه خودم میترسیدم امروز صب ک بیدار شدم دیدم باز اثرش موندع یکم گیج میزدم این دومین باری بود ک کشیدم مواظب خودتون باشین برا هیجان هم سراغش نرین
وقتی میکشید، وارد ریتون و بعد چند ساعت وارد خون!
در ابتدا نمیشه اثرش کم کرد، اما اگه بعد چند ساعت مرتب آب بخورد، آب زیاد وارد خونتون میشه و بعد وارد سیستم ادراری و هرچی مواد سمی هست‌رو با خودش میبره،
پس برای بیرون رفتن از منگیش بهتره تا میتونید مایعات مصرف کنید.من هم کم مصرف کردم، هم زیاد، انقدر که میزان کمش بهتون آرامش میده، زیادش دهنتون‌رو به ف.. میده، تنها چیزی که اثرش‌رو کم میکنه، فقط خواب هست، من تست کردم، نه کره، نه روغن، نه شیر و نه ترشی جات کمکتون نمیکنه،
امیدوار مصرف نکنید و برای سلامتی خودتون از خداوند سپاسگزاری کنید.
به نقل از حامد:
سلام من دقیقا همچین حالتی رو دارم دو روز پیش به اشتباه بدای اولین بار و آخرین بار زدم ولی الان دو روزه انگاز گیج شدم حافظمم احساس میکنم یکم مشکل خورده تروخدا کمک کنیددددددد
داداش بهم میگی خوب شدی یا ن؟؟؟
متاسفانه توی ایران اطلاع رسانی خیلی ضعیفه تمام مقالات از هم دیگه کپی شدن الان که دارم نظرمو مینویسم دارم برای یک بچه 8 ساله گریه میکنم که مادرش گل میکشیده من بعد از چندسال فهمیدم خانم اعتیاد به گل داشته اونم در حد چند بار زمان قبل باروری یک درصد احتمال نداده بچش بخاطر اون اینطوری ضعیف و کند ذهن و عقب مانده شده امروز با سرچ در حد دو کلمه توی گوگل دیدم برای مادر باردار باعث فلان و فلان میشه
لطف میکنید اطلاع رسانی رو بالاتر ببرید این بچه ها چه گناهی کردن اخه
ای کاش به خانم‌ها بیشتر اهمیت میدادین و اطلاع رسانی رو بیشتر می‌کردید لطف کنید مطلب رو ویرایش کنید و اثرات گل روی جنین رو اضافه کنید حتی بعد از چندین ماه پاکی اثرش رو روی بچه میذاره و کودک با وزن کم بدنیا میاد و دارای عقب ماندگی ذهنی مشکلات ریوی قلبی و تنفسی میشه اگه خانمی این مطلب رو میخونه بدونه من از نزدیک شخصی رو دیدم و بچش هر چند وقت جلوی چشممه دلم بحالشون میسوزه تو رو خدا بفهمید تفریح یعنی آدم خوبی بودن کمک کردن به دیگران تفریح یعنی دل کسی رو شاد کردن پولتون تو راه مواد خرج نکنید باور کنید کمک به دیگران شما رو شادتر از مواد روان گردان نگه میداره اعتبار و آبرو بهتون میبخشه
به نقل از ماری:
ای کاش به خانم‌ها بیشتر اهمیت میدادین و اطلاع رسانی رو بیشتر می‌کردید لطف کنید مطلب رو ویرایش کنید و اثرات گل روی جنین رو اضافه کنید حتی بعد از چندین ماه پاکی اثرش رو روی بچه میذاره و کودک با وزن کم بدنیا میاد و دارای عقب ماندگی ذهنی مشکلات ریوی قلبی و تنفسی میشه اگه خانمی این مطلب رو میخونه بدونه من از نزدیک شخصی رو دیدم و بچش هر چند وقت جلوی چشممه دلم بحالشون میسوزه تو رو خدا بفهمید تفریح یعنی آدم خوبی بودن کمک کردن به دیگران تفریح یعنی دل کسی رو شاد کردن پولتون تو راه مواد خرج نکنید باور کنید کمک به دیگران شما رو شادتر از مواد روان گردان نگه میداره اعتبار و آبرو بهتون میبخشه
سلام و درود بله حتما این مطلب هم اضافه می شود. ممنون از دلسوزی و اطلاع رسانی به موقع شما.
سلام به همه...
من دانشجو ام..تو جو قرار گرفتم و شروع کردم به مصرف تا الان بالغ بر سی بار مصرف داشتم در دوز های مختلف و فواصل زمانی مختلف...همزمان با مصرف الکل(طی7 ماه به تعداد انگشت دو دست نهایت) این مدت کاهش وزن داشتم..
اما موردی که شدیدا تجربه کردم این بود که گل باعث میشه هر چیزی که در درونت وجود داره شعله ور بشه..من خودم به جزییات خیلی دقت میکردم..الان به حدی به یه سری چیز دقت میکنم که سرم درد میگیره..
خلاصه اینکه الان که دارم برات مینویسم اینارو.. به تویی که یکبار کشیدی و ترسیدی و راه افتادی تو گوگل..میگم نکش..به خدا خودت رو از بین میبری..ذات مواد همینه..تو یه وهله زمانی انقدر حالت رو خوب میکنه که دیگه بقیه چیز ها ارزشش رو از دست میده..گیر میکنی تو منجلاب..گل سیگار نیست که بکشی و ریه رو از بین ببره..
گل مغزت رو داغون میکنه..سلول های خاکستریت رو از بین نمیبره..توانایی مغزت رو تو تحلیل از بین میبره..همش پرتی..میری تو خودت..
بازم اینا تحلیل شخصیه..ولی من یکی فکر نکنم دیگه سر پا بشم..الان دو ماهه مصرف ندارم..ولی هیچ یک از اثراتش نرفته..تو حالت عادی هم چتم...
اقای عزیزی که میگی بالاتر از 30 بار .... شدی بهت قول میدم اگه شل نکنی به خودت و اجازه ندی که استرس بهت غلبه کنه میتونی خودتو پاک کنی از همچیز اگه هی بخای بگی دیگه پا نمیشم پا نمیشم پس مطمعا باش پا نمیشی ولی سعی کن با واقعیت رو به رو شی واقعیت اینه مغز ادم از نوربین تشکیل شده سریع عادت میکنه به چیزی معتاد یه روند میشه اگه این روند قطع بشه هرچقد سخت یا آسون مغز مجبوررر میشه دوباره به حالت عادی و فعالیت عادی خودش برگرده این درد هایی که توی ترک میکشی روانشناسا بهش میگن درد شیرین شیرین ترین دردیه که میتونی تحمل کنی بدون این درد باعث میشه به روال عادی برگردی و دیگه عاقل شی سمت هر چیزی نری
سلام دوستان جون هرکی دوست دارید کمکم کنید سه روز پیش گل کشیدم دوشب پست سر هم به مقدار کم روز اول کشیدم صبح پاشدم خوب بودم شبش که دوباره کشیدم الان سه روزه اصلا حالت عادی ندارم هیچ چی حالیم نمیشه سرم خرفته خیلی ترسیدم اصلا نمیفهمم دارم چیکار میکنم لطفا یکی بگه چیکار کنم
دوست عزیزم از هیچی نترس نمیدونم چرا حس میکنم هم سن سال خودمی من 18 سالمه واسه اولین بار کشیدی از هیچی نترس فقط به خودت دلداری بده عزیزم این یه فازه که ممیاد میگذره دوش آب سرد بگیر اول آب ولرم بعد یواش یواش آب سرد کن تا جایی که بدنت تحمل آب سرد داره ببین نه من میتونم خوبت کنم ن کسی دیگه ایی سعی کن خودت دکتر خودت باشی کشیدی که کشیدی فدای سرت اشتباهی بود که دیگ تکرار نکن
سعی کن همه چیو تو زندگیت تجربه کنی ولی یادت باشه تو بعضی از راها راه برگشتی نیست قبل هر کار خوب به عاقبتش فکر کن یه پیشنهاد میدمت قبل این که بری سمت یه چیزی اون به پشم سرگرمی نبین به چشم یه خطر ببین
درود فراوان
عرض شود که من فکر کنم اونیکه حالش از همه بدتره خود منم !
حدود 25ساله که با من بوده هم کم مصرف بودم هم پرمصرف هم مدتی پکش پیشم بود ولی حال نمیکردم بازش کنم یادمه میدادم به یه دوست یا همسایه و یه مدت اطلا میرفت از سرم بیرون
اینم بگم که از 25 سال بیست سال دوچرخه سوار بودم و هنوزم هستم
و در اخر اگر خیلی حالت بد شد یه تیکه کره بخورید
مغز از خشکی در میاد
دم همتون گرم
سلام من 3 ماه هست مصرف دارم برای اولین بار ک کشیدم یک هفته منگ بودم بعد خود به خود خوب شد بعد دوباره رفتم سراغش گفتم تفریحی 20 روز یه بار میکشم ولی الان شده هرروز درگیری شدم و به سختی میشه ترک کرد قیافه آدم رو اپچ می‌کنه و این ماده گل اوایل فقط سرخوشی خنده میاره ولی بعد مدتی خبری دیگ از سرخوشی اینا نیست فقط میکشی تا آروم بشی و افسرده میشی اگه نکشی لطفا خواهش میکنم کسایی ک نکشییدن و یا یبار کشیدن چند روز منگ بودن دیگ نکشن اگه بکشی برای دومین بار معتادش میشی من خودم فکر میکردم اعتیاد نداره اما برعکس، لطفا نکشین زندگیتون خراب نکنین حداقل فکر پدر مادرتون باشین اگر فکر خودتون نیستین !!
مصرف ماری جوانا بسیار توی جامعه امروزی ما باب شده و خیلی ها میگن اعتیاد آور نیست بنده بیش از 5 سال هست که این ماده رو مصرف میکنم و به هیچ کس حتی برای امتحان‌کردن هم پیشنهاد نمیکنم با اعصاب و روان خودتون بازی نکنید با آینده و زندگی و کارتون بازی نکنید این ماده توی کشورهایی که آزاد هست سیاست های خودشو داره اینجا ایرانه و بی حد و اندازه ماری زیاد شده ساقی زیاد شده پس بدونید یه جای داستان بو داره . من استارت ترک مردن رو زدم و با سختی دارم این کار رو میکنم ولی باز هم میگم با زندگی و روان خودتون بازی نکنید
سلام
امروز ساعت 10 شب کشیدم مرگو جلو چشم دیدم.
من قبلا مشروب و تریاک و شیره رو تجربه کرده بودم... اما علفو نه.
پیشنهاد میکنم به هیچچچچچچ عنوان حتی اگه یک درصد هم قرار باشه بهتون حال خوبی بده نکشید چون همون بک درصد پشیمونتون میکنه از زندگی. من واقعا اشهدمو خوندم قلبم داشت با هزارتا میزد و از جا کنده میشد. الانم که ساعت سه صبحه و اصلا خوابم نمیاد و میترسم بخابم
سلام و عرض ادب و احترام ، من 21 سالمه و در حالت عادی بسیار ادم شاد و پرانرژی هستم و دیروز واسه اولین بار کشیدم گل رو ، تو رو جان خودتون هم که شده نکشید این اشغالو ، به پدر و مادر زحمت کشتون رحم کنید ، به چهرشون نگاه کنید و شرم کنید ، ولله قسم به تباهی و خستگی و نعشگی بعدش نمیارزه بماند که خیلی از امراض روحی مثل افسردگی و خلق و خوی تند ..... رو هم رواج میده ، خلاصه که از ما گفتن بود دلم میسوزه واسه همگیتون عزیزان ، هیچ چیز به اندازه سلامتی نیست ، دو تا چیز خیلی مهمه اولیش سلامتی ، دومیش ارامش . الباقی چیزا واسه این دو ساخته شدن . تمام
به نقل از حسین نیکخواه بهرامی:
سلام و عرض ادب و احترام ، من 21 سالمه و در حالت عادی بسیار ادم شاد و پرانرژی هستم و دیروز واسه اولین بار کشیدم گل رو ، تو رو جان خودتون هم که شده نکشید این اشغالو ، به پدر و مادر زحمت کشتون رحم کنید ، به چهرشون نگاه کنید و شرم کنید ، ولله قسم به تباهی و خستگی و نعشگی بعدش نمیارزه بماند که خیلی از امراض روحی مثل افسردگی و خلق و خوی تند ..... رو هم رواج میده ، خلاصه که از ما گفتن بود دلم میسوزه واسه همگیتون عزیزان ، هیچ چیز به اندازه سلامتی نیست ، دو تا چیز خیلی مهمه اولیش سلامتی ، دومیش ارامش . الباقی چیزا واسه این دو ساخته شدن . تمام

از اینکه این تجربه را با ما به اشتراک گذاشتید، سپاسگزارم. اطلاع از این موارد مهم است و باید همیشه به سلامتی و آرامش خود و دیگران اهمیت دهیم. از این که درک و توجه به این موضوعات را دارید و با دیگران به اشتراک می‌گذارید، نشانه‌ای از مسئولیت‌پذیری و انسانیت شماست.
نکشید بده تورو خدا نکشید
من یهویی پیش دوستام کشیدم. سه ساعت فکر میکردم مردم و زنده نیستم. بعد سه ساعت به هوش اومدم. و هنوز بعد یک روز از بس گیجی دارم نمیتونم راه برم. ولی به نظرم ارزش نداره حتی واسه تجربه هم سمتش نرید تهش میبینی گرفتار شدی یا یه اتفاق زندگی شما رو تموم میکنه. یا وقتی میفهمی که دیگه راهی نداره برای برگشت و یه اتفاق بد تو بدنت افتاده. الانم نمیدونم که تا چه اندازه حالم بهتر میشه
سلام من یه سه ماهی هست ک اخرین گلی بود ک کشیدم و منو بد طور انداخت شبش وحشت زده شدم توهم شدید زدم بالا اوردم و بعدش بیهوش شدم
بعد اینک بیدار شدم هنوز سرم گیج میرفت ولی الان چند ماه گذشت و هنوز بعضی وقتا احساس ترس دارم و نمیدونم خوابم یا بیدار و استرس شدیدی میگیرم و بگم ک رفتم روانشناس بم قرص داد که نساخت بم و یک هفته بیشتر نخوردم گذاشتم کنار و الان واقعا نمیدونم چیکار کنم دارم هیلی اذیت میشم ممنون میشم کمکم کنید
به نقل از علی:
سلام من یه سه ماهی هست ک اخرین گلی بود ک کشیدم و منو بد طور انداخت شبش وحشت زده شدم توهم شدید زدم بالا اوردم و بعدش بیهوش شدم
بعد اینک بیدار شدم هنوز سرم گیج میرفت ولی الان چند ماه گذشت و هنوز بعضی وقتا احساس ترس دارم و نمیدونم خوابم یا بیدار و استرس شدیدی میگیرم و بگم ک رفتم روانشناس بم قرص داد که نساخت بم و یک هفته بیشتر نخوردم گذاشتم کنار و الان واقعا نمیدونم چیکار کنم دارم هیلی اذیت میشم ممنون میشم کمکم کنید

سلام و درود با توجه به این که وضعیت شما پس از مدت زمان قابل توجهی بهبود نیافته و هنوز هم با احساس ترس، اضطراب و ناراحتی مواجه هستید، من توصیه می‌کنم که به متخصصان ما مراجعه کنید. درمانگران روانشناسی و روانپزشکان ما می‌توانند با ارزیابی دقیق و تخصصی شما به شناخت بهتری از وضعیت شما برسند و به شما راهنمایی‌های لازم را ارائه کنند.
سلام من یه سه ماهی هست ک اخرین گلی بود ک کشیدم و منو بد طور انداخت شبش وحشت زده شدم توهم شدید ......
1.مراجعه به دکتر یا رواندرمانگر ترس و اضطراب به روانپزشک مراجعه کنید اگر دکتر روان درمانگر تشخیص دادبعدا مراجعه کنید.
2. ورزش های هوازی مانند دویدن آرام، پیاده روی سریع به خصوص ورزش هایی مثل پینگ پنگ اثر جادویی دارند یوگا و مدیتیشن عالی است .
3.اگر مصرف سیگار و قلیون دارید تدریجا کم و ترک کنید . ترک سیگار بعد از مدت کوتاهی آرمیخشی زیادی دارد.
4. محیط های پر تنش و شلوغ فعلا دوری کنید
5.خوردن سبزیجات و غذاهای سبک نوعی سم زدایی است با یو متخصص تغذیه مشورت کنید یا مطلب بخوانید .
6‌دیدن سریال های مورد علاقه
7. تنظیم خواب مناسب
8. به این باور برسید که شما برای خوب بودن و خوب ماندن در دنیا خلق شده اید
9.فکر گذشته رو نکنید روی حال و آینده تمرکز کنید
سلام من سه ساله ماریجوانا یا گل مصرف میکنم امسال خیلی لاغر شدم ومشکل اصلی اینکه بعد از مصرف ماریجوانا یساعت دوساعت ی ادرار طولانی دارم که حتی لاغرتر میکنه لطفا راهنمایی کنید چه خبره
سلام خدمت همه ی دوستان
من دانشجو ام و ماریجوانا مصرف کردم شخصیتمم تا حدودی درونگراست
اولین بار که مصرف کردم تو سیگار بود همش حس خنده بود و سر خوشی و همین باعث شد دوباره سمتش برم
دوباره یعنی برای بار دوم بیش از حد مصرف کردم مرگ و حس مرگ و حملات پانیک و تجربه کردم که تا یه هفته طول کشید خوب شم ولی اضطراب و حملات پانیک و داشتم تا اینکه رفقا میگفتن این بخاطر گل نیست بخاطر اینکه تلقین میکنی مشکل یه چیز دیگست و... به نظر من تو هر کسی متفاوت کار میکنه ولی کارکردش در بلند مدت اینکه با چیزی که تو زیاد حال میکنی بهت فاز میده و همین یعنی وابستگی شدید روانگردان که خودت نمیدونی کی بدبخت میشی (گل ، شیشه و ...)
من با بحث های علمی خیلی حال میکردم و منو میبرد تو این فازا که خیلی بده ولی واقعا برای افرادی که خطر ابتلا به اسکیزوفرنی و دارن مطلقا از این دوری کنن یا افرادی که به هر حال یه وسواسی دارن
اثراتش روانیه و خوب میشه فقط خواب خوبی داشته باشید و در موارد خیلی نادر مصرف قرص و تجربه کنید که هورموناتون به حالت عادی برگردند و بهش فکر نکنید
ما میتونیم ❤️
سلام من 2 _3سالی هست ک تفریحی گل مصرف میکنم ولی اخرا احساس میکنم دچار مه مغذی شدم و حالت عادی ندارم روزا انگار گیجم و همیشه خابم میادو ی حسی بدی ت مغذمه نمیدونم باید چیکار کنم کلی روشو امتحان کردم مدیتیشن و توی گوگل سرچ زدم راجب مه مغذی همه علائمش رو دارم ولی هرکاری میکنم خوب نمیشم میشه راهنماییم کنین
سلام عرض شد،ببخشید ممنون میشم راهنماییم کنید،من هرازگاهی تفریحی میکشم اخرین باری که کشیدم حدود 18روز پیش هستش،25سالمه،میخواستم برم توی یه شرکتی قراره فردا پس فردا برم تست سلامت بدم،ممکنه بعد از 18 روز هنوز تی اچ سی توی بدنم باشه لطفا یه راهکاری نشونم بدین نمیخوام موقعیت کاری که گیرم اومده از دست بدم
سلام
من گل مصرف کردم حالم خیلی بد شد بجز اینکه نمیتونستم صاف راه برم و تلو تلو میخوردم مدام توی اون 2...3 ساعت استفراغ میکردم
فقط در حالت دراز کش میتونسم جلوشو بگیرم
چند ساعت قبل از مصرف گل 2 تا کپسول مسکن نوافن بوده و یه فنجان قهوه
قلیان هم قبلش کشیدم
مشکل از کجا بوده ؟
به بدن من نمیسازه یا با اونایی که قبلش خوردم نساخته؟
به نقل از رضا:
سلام من گل مصرف کردم حالم خیلی بد شد بجز اینکه نمیتونستم صاف راه برم و تلو تلو میخوردم مدام توی اون 2...3 ساعت استفراغ میکردم فقط در حالت دراز کش میتونسم جلوشو بگیرم چند ساعت قبل از مصرف گل 2 تا کپسول مسکن نوافن بوده و یه فنجان قهوه قلیان هم قبلش کشیدم مشکل از کجا بوده ؟ به بدن من نمیسازه یا با اونایی که قبلش خوردم نساخته؟
سلام مصرف موادی مثل گل و قلیان می‌تواند به بدن اثرات جانبی داشته باشد و با داروها و مواد دیگر تداخل ایجاد کند. در مورد واکنش شدیدی که توصیف کرده‌اید، به نظر می‌رسد مصرف گل و ترکیب آن با قهوه و کپسول مسکن نوافن ممکن است باعث ایجاد این واکنش‌ها شده باشد.
با‌سلام من قبل از خواب شب که قرص خواب میخورم بعدش یه پیپر گل میکشم که خوابم ببره دیگه خسته شدم الان نزدیک به یک سالو چند ماه میشه که من هر شب قبل از خواب میکشم که بتونم راحت بخوابم این مسعله خیلی منو داره ازیت میکنه تو این چند مدت. خیلی هم لاغر شدم نزدیک به بیست کیلو کم کردم خواهش میکنم ازتون بهم راه حل بدید چون دیگه واقعا نمیدونم باید چیکار کنم این لاغری بیش از حد منو تو اجتماع خیلی زشت کرده
والله قبلا میگفتن گل بکشید واسه چاقی خیلی مفیده ولی برعکس شده خیلی لاغر شدم لطفا راهنمایی کنید ممنون میشم
من اولین بارایی که کشیدم تقریبا 12 سال پیش بود خیلی حال داد و خندیدم و خوشم اومد،، ولی ، از عوارضش بگم؟ مغزمو به چوخ داده واقعا دو کلمع نمیتونم درست حرف بزنم، منی که به شیرین زبونی و چرب زبونی بین همه مشهور بودم الان به زور یه جمله رو کامل میکنم، چرا تعارف کنم اینجا همه آشنان، راستش خنگ شدم، نرید سمتش
خودتون رو با مواد امتحان نکنید، هموم اوایل هم شنیدم کع آدمو گوسفند میکنع ولی تا به سر خودم نیومد نفهمیدم منظور یارو چی بود! الان دیگه فرقی نداره برم بزنم نزنم،، چون دیگه مغزم به چوخ رفته وقتی گل میکشم مغزم بع سرعت عجیبی شروع به فکر های مختلف میکنع، بی قرار میشم، و گندش بزنن خلاصه،، الان دیگه مهم نیست برام واقعا بزنم یا نه، ولی مطالعه کردن و فیلم دیدن دوباره مغز رو فعال میکنع، امیدتون رو از دست ندید ما انسانیم و اشرف مخلوقات میشه دوباره زاده شد،
سلام من دیشب بخاطر کنجکاوی مقداری گل کشیدم الان 8ساعت گذشته همچنان حالم خیلی بده میترسم عوارضش روانیش مثله عدم تمرکز و حرفای نا مربوط زدن حافظه باهام بمونه .بنظرتون من مثه سابق میشم یا مصرف حتی یبارم برا مغز تأثیر میزاره؟؟؟؟؟
یا خدا نکشید دارم میمیرم هنوزم بعد دو ساعت توی توهم موندم هی فکرم جای دیگست اصن یجوریم هیچ ارزشی نداره مصرف چیزی که از خود بی خودت کنه اونم دود مخصوصا.آبکی باز بهتره
سلام
من یکی دو بار کشیده بودم ولی چیزیم نشده بود فکر کنم اشتباه میکشیدم دیشب با عشقم کشیدم از،ساعت 2 تا 6داشتم میمردم بی وزن شده بودم هر لحظه منتظر مردنم بودم اونقدر ترسیده بودم که نگو احساس میکردم روح هستم و از همه چیز رد میشم خوب،شد دو تا از دوستام کنارم بودن کلی بهم کمک کردن تا بتونم بیام پایین احساس میکردم تو مریخم و دیگه بعدش جهنمه
بدترین شب عمرم بود ...
سلام من چند روز پیش کشیدم هنوز تو فازم فکر میکونم سرم گیج میره جان مادرتون راهنمایی کنین
به نقل از نظام:
سلام من چند روز پیش کشیدم هنوز تو فازم فکر میکونم سرم گیج میره جان مادرتون راهنمایی کنین

بهتره به پزشک مراجعه کنید، همکاران ما هم میتونن راهنمایی تون کنن تماس بگیرید.
سلام به همگی
من به شخصه نزدیک هفت ساله که مصرف میکنم ولی در حد کم ، البته اینم بگم که این اواخر خیلی کم کردم و تقریبا اگه خدا بخواد میخوام ترکش کنم
در حالا کلی بخوام بگم ، چیز خیلی جالبی نیست ولی حالا یه تجربه ی جدید حساب میشه و فلان ...
تا جایی که میتونید سمتش نرید ، ولی اگر خیلی دلتون خواست امتحان کنین سعی کنین کنار کسی باشین که قبلا تجربه داشته و از قبل هیچ گونه استرس و اضطرابی نداشته باشین ، اولین بار هم سعی کنین دوز کم مصرف کنین و بعد مصرف به این فکر نکنین که چی قراره بشه و فلان ، تو لحظه اش شاد باشین

البته بازم میگم که در کل چیز خیلی خفنی نیست و این توصیه هارو برای کسایی کردم که خیییلی دلشون میخواد تجربش کنن

کوچک شما علی
دوستم یهویی حرفای عحیب و ترسناک میزد و اصلا بیخیال نمیشد بعد از سه روز ازمایش دادیم و فهمیدیم تو خونش ماریجوانا هست.هنوزم همونطوره.اگه بیمارستان بستری بشه دارو بزنن کی ب حالت نرمالش برمیگرده.نمیدونم قبلا هم استفاده کرده یا ن.ولی حالت الانش شدیده پرخاشگر و توهم توطعه داره
به نقل از رها:
دوستم یهویی حرفای عحیب و ترسناک میزد و اصلا بیخیال نمیشد بعد از سه روز ازمایش دادیم و فهمیدیم تو خونش ماریجوانا هست.هنوزم همونطوره.اگه بیمارستان بستری بشه دارو بزنن کی ب حالت نرمالش برمیگرده.نمیدونم قبلا هم استفاده کرده یا ن.ولی حالت الانش شدیده پرخاشگر و توهم توطعه داره

سلام دوست عزیز وضعیت ایشون باید بررسی بشه، متقاعدش کنید که نیاز به ویزیت پزشک داره و حتما باید به بیمارستان مراجعه کنه.
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول - چه چیزی اثر ماری جوانا را از بین می برد؟

چگونه اثرات گل کمرنگ میشود؟

1- مراقب دوز مصرف خود باشید.

2- به خودتان زمان بدهید

3- آرام باشید و از آرامش و تنفس عمیق استفاده کنید

4- حواس خودتان را با مسئله ای پرت کنید

5- آب بنوشید و از قهوه یا آبجو دوری کنید

6- از مصرف سایر مواد جدا خودداری کنید

7- از شخصی کمک بگیرید

گل چگونه از بدن دفع می‌شود ؟

بیش از 70 درصد گل از طریق مدفوع و تقریبا 20 درصد از آن از طریق ادرار دفع می‌شود. بیشتر آن نیز در عرض 5 روز دفع می‌شود.

در صورت استفاده بیش از حد گل چه اتفاقی می‌افتد؟

علائم مصرف بیش از اندازه گل مشابه اثرات معمول استفاده از آن است اما ممکن است به صورت شدیدتری بروز کند . این علائم ممکن است شامل گیجی شدید، اضطراب، ترس یا پارانویا و ضربان قلب شدید باشد.

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.