مراحل ترک تریاک

چرا اینقدر وابسته شده اید؟ مگر شما چه سودی می برید؟ متاسفانه کار به جایی کشیده شده است که دیگر نمی توانید دل بکنید. ما هم نمی خواهیم که این گونه پیش برود اما چه می شود کرد. باید افراد متخصص به شما کمک کنند تا از این وضع دور بشوید. با یاری خداوند و همت خودتان به زودی از این دره به قله می رسید. ما نبودیم که وسوسه تان کردیم؛ خودتان با تصمیمی که گرفتید به دام ما افتادید. درست است که ما باعث ایجاد اعتیاد می شویم اما دلیل نمی شود که چنان صمیمی شوید که به ما اعتیاد پیدا کنید. هیچ نگران نباشید. متخصصان مراحل اثربخشی را در نظر دارند و با اراده خودتان از ما تریاک ها نجات پیدا می کنید. یکی از دلایلی که بسیاری از افراد معتاد به تریاک را برای ترک سست می کند احساس درد ناشی از ترک است و معمولا این سوال در ذهن آن ها نقش می بندد که برای ترک تریاک چه بخوریم درد نکشیم؟. با ما همراه باشید تا با مراحل ترک اعتیاد به تریاک آشنا شوید.

آیا تجربه ترک تریاک در منزل را برای خود و یا عزیزانتان دارید؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اینکه ترک تریاک چند روز طول می کشد، نه تنها می توانید به همین صفحه در سایت کلینیک نگین مراجعه کنید، بلکه می توانید با مشاوران این مجموعه نیز مشورت کرده و اطلاعات لازم در رابطه با سریع ترین راه ترک تریاک را به دست آورید.

روز ششم ترک اعتیاد

شما عزیزان می توانید با مراجعه به مشاور و متخصص ترک اعتیاد مراحل را آغاز کنید. اگر به حرف ایشان خوب گوش دهید و به تک تک توصیه ها عمل کنید، خودمان بار سفر را می بندیم و با شما خداحافظی می کنیم. این سخن را از تریاکی بشنوید که تجربه چندین خداحافظی از جسم عزیزانی مثل شما را داشته است. البته یک نکته را خدمت شما عرض کنم که من علاقه زیادی برای رفتن ندارم ولی شمایید که مرا وادار به رخت بربستن می کنید. در هفته اول دوره، در واقع تا روز ششم ترک تریاک، بدن شما مقاومت زیادی در برابر مجوز خروج من نشان می دهد. سیستم بدنی شما نمی تواند دوری مرا تحمل کند و هر لحظه از مشاور مرا طلب می کند. این درخواست به شدت مرا راضی نگه می دارد؛ زیرا دوستانم را به من بر میگردانید و ما می توانیم عملیات خود را آغاز کنیم. ناگفته نماند که احتمال وقوع این داستانی که برایتان تعریف کردم نزدیک ده در صد است. این مطلب به این معناست که در شش روز ابتدایی، ما بیشترین عذاب را تحمل می کنیم؛ چون که دستور اخراج ما در این شش روز صادر می شود و ما به ناچار باید از بدن شما بیرون برویم.

روز ششم ترک اعتیاد

روز دوازدهم ترک تریاک

در دوره که طی می کنید، متاسفانه سردرد، استرس، افسردگی، بی قراری و علائم دیگری به سراغ شما می آیند و با رسیدن به اواسط دوره، این ها شدت پیدا می کنند. باز هم یادآور می شوم که در بیشتر پرونده هایی که شرکت کرده بودم، اشخاص با اراده بسیار قوی و با تکیه بر الطاف خداوند، توانستند وسوسه های مرا از خود دور بکنند و به من توهین کنند. به دلیل همین بی اعتنایی ها من و دوستانم مجبور به رفتن می شویم. در شش روز دوم، همانطور که گفته شد علائم شدید می شوند و افراد را آزار می دهند؛ به حدی که قصد بازگشت به حالت قبل را درخواست می کنند. در این دوره مشاوران با شما صحبت می کنند، امید می دهند، برنامه غذایی مناسب و داروهای مکمل تجویز می کنند، توصیه می کنند که زمان بیشتری را برای مطالعه کتاب، دیدن فیلم و تفریح کردن صرف کنید. دلیل این موارد این است که اعتیاد بیشتر جنبه روانی دارد و روان شما باید بپذیرد که از ما دل بکنید. اگر شما از لحاظ درونی، روحی و روانی آماده شوید، دیگر هیچ چیز حتی من نمی توانیم جلوی شما را بگیریم. برای آشنایی با روش های جدید ترک اعتیاد با مشاورین ما در کلینیک ترک اعتیاد نگین تماس بگیرید.

روز دوازدهم ترک تریاک  

روز بیستم ترک تریاک

روز بیستم رسیده است. شما تنها یک قدم تا پیروزی دارید. اصلا به این موضوع فکر نمی کردم که شما هم جزء آن دسته افرادی باشید که بتوانید سد دفاعی مرا بشکنید و مرا از خانه ام بیرون کنید. اگر بخواهم صادق باشم، باید بگویم که انتظارش را نداشتم که بتوانید تا این مرحله پیش بیایید. به شما تبریک می گویم و آرزوی موفقیت می کنم. ممکن است که تا مدتی بی خوابی به سراغتان بیاید و دلتنگ من شوید (هوس کنید که مصرف کردن مرا شروع کنید)، اما این هوس زودگذر است. البته علائم دیگری نیز گریبان گیر شما نیز می شوند؛ مثل اضطراب، استرس، یا بی حالی که مطمئن باشید مشاوران تا انتها همراه شما خواهند بود.
مرکز مشاوره و ترک اعتیاد نگین همیشه دشمن من است و خواهد بود. متاسفانه کادر درمان این مجموعه از تجربه های زیادی برخوردار هستند و متاسفانه از شیوه عمل من اطلاع دارند. آن ها با فعالیت روی نقاط ضعف من، شما را از دامی که برایتان پهن کرده بودم، دور می کنند. برای شما آرزوی سلامتی دارم و به بقیه دوستانتان توصیه می کنم که در کنار مرکز سم زدایی نگین مسیر زندگی خود را تغییر دهید و سریع تر به سمت هدف خود به پیش آیید.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.