خماری تریاک چند روز است

در این محتوا از کلینیک ترک اعتیاد نگین سعی بر آن می کنیم که با تجربه خود در مورد اینکه چند روز ترک تریاک طول می کشد بنویسیم. ماده ای در مصرف کننده های تریاک ایجاد وابستگی می کند، مرفین نام دارد که در مواد مخدر افیونی سنتی و صنعتی از آن استفاده می شود. با توجه به نظر متخصصان ما در مرکز بستری ترک اعتیاد نگین، ترک تریاک در مقابل سایر موارد مخدر موجود در بازار که حاوی مرفین هستند راحت تر است؛ چون مرفین موجود در تریاک از چسبندگی کمتری نسبت به سایر مواد مخدر برخوردار است و روند ترک می تواند برای فرد معتاد به تریاک راحت‌تر از ترک هروئین و متادون و... باشد. فردی که قصد ترک اعتیاد تریاک را دارد باید ابتدا روش های موجود برای این کار بشناسد، سپس روش خود را برای اینکار انتخاب کند و اولین قدم های خود را در مسیر ترک اعتیاد بر دارد. به یاد داشته باشید که قدم های اول شما بسیار مهم هستند، چون در صورتی که بعد از ترک اعتیاد تریاک دوباره به مصرف بازگردید، ضریب جذب مرفین در بدن شما بالاتر می رود و همین موضوع ترک کردن را برای شما سخت خواهد کرد. در این مقاله از سایت نگین با هم به بررسی این موضوع می پردازیم که تریاک چند روز از بدن خارج می شود، با ما همراه باشید.

 ترک تریاک چند روز طول میکشد

عوارض کلی ترک اعتیاد

چیزی نزدیک به 24 تا 48 ساعت بعد از مصرف تریاک، اثرات آن در بدن فرد مصرف کننده باقی می ماند. یعنی اگر تا کمتر از 48 ساعت آزمایش دهید؛ تریاک در خون دیده می شود. این در حالی است که حس و حالی خوشایند مصرف تریاک تنها برای همان 3 الی 4 ساعت ابتدایی مصرف است؛ اما ضرر و زیان آن نه تنها طولانی تر بلکه بسیار مخرب تر خواهد بود. جدای ضرر ذاتی این ماده مخدر، عده ای از سودجویان نیز هستند که برای منفعت بیشتر از فروش این مواد، میزانی مواد زائد به این مواد اضافه می کنند که همین مواد زائد میزان تخریب را در بیمار بیشتر می کند. از عوارض ابتدایی استفاده از تریاک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

یکی از اولین عوارض مصرف تریاک خشک شدن دهان است

از دیگر عوارض و علائمی که مصرف ;ننده بعد از مصرف دچار آن می شود گرگرفتگی، احساس گرما و خارش بینی است.

یک سری علائم دیگری که با آن رو به رو می شود کاهش فشارخون، سنگینی دست و پا( به نحوی لمس شدن دست و پا) و منقبض شدن عضلات است. 

همچنین بعد از مصرف احساس درد در مصرف کننده کاهش پیدا می کند. (در خیلی از مواقع تریاک به عنوان مسکن قوی برای بیمارانی که مجبور به تحمل درد زیادی هستند در بیمارستان ها تجویز می شود.) 

روز سوم ترک تریاک

و اما موارد بالا تنها گزینه هایی بود که مصرف کننده بعد از مصرف با آن رو به رو می شد. اما آیا می دانید علائم مصرف بلند مدت تریاک چیست؟ علائمی که در زیر به صورت گزینه ای به آن ها اشاره می کنیم علائم مصرف طولانی مدت تریاک است:

  • بی‌حسی و عدم تعادل بدنی
  • یبوست مزمن
  • آسیب‌های ریوی، کبدی و کلیوی
  • سوء تغذیه
  • نامنظم شدن دوره قاعدگی در بانوان 
  • کاهش میل جنسی در مردان
  • در بعضی افراد کهیر زدن
  • تیره شدن رنگ پوست و لب‌ها
  • کاهش سلامت عمومی بدن به دلیل عدم توجه به نکات بهداشتی فردی
  • بر هم خوردن نظم و اختلال در خواب
  • ایست تنفسی
  • اوردوز یا مرگ بر اثر مصرف زیاد
  • ضعیف شدن سیستم ایمنی بدن و بالارفتن احتمال ابتلا به بیماری‌هایی مانند ایدز، هپاتیت، عفونت‌های پوستی 

درد ترک اعتیاد چند روز است

مدت زمان ترک  کلی تریاک

برای پاسخ به این سوال که مدت زمان ترک تریاک چقدر است باید ابتدا به روش های ترک آن توجه کرد. دو راه معمول برای ترک اعتیاد تریاک وجود دارد:

  • ترک اعتیاد تریاک به روش تدریجی: این روش باید با کمک پزشک متخصص یا درمانگر صورت بگیرد و به این صورت است که فرد طبق الگو خاصی مصرف خود را روز به روز کمتر میکند و پس از رسیدن به انتهای برنامه ی ترک اعتیاد، مصرف تریاک یا به طور کامل ترک می کند.افرادی قصد دارند از این روش استفاده کنند مرتب به دنبال این هستند که ترک اعتیاد تریاک چند روز طول می کشد، جواب این سوال به نظر پزشک شما دارد و تنها کاری که شما باید بکنید عمل کردن به دستورات دکتر است، شما باید صادقانه و بدون در نظر گرفتن وسوسه ها روند ترک خود را انجام دهید و دوز مصرفی و تعداد دفعات مصرف را دقیقا طبق نظر دکتر انجام دهید.

اگر می خواهید روند ترک کردنتان هر چه زودتر به پایان برسد و پاک بودن را تجربه کنید، طبق برنامه ریزی انجام شده برای شما پیش بروید و از مسیر ترک اعتیاد خارج نشوید، چون هر بار لغزش باعث می شود که به مدت دو هفته بدن خود را از روند پاک شدن دور کنید.

  • ترک اعتیاد به روش سنتی: بیمارانی که از این روش استفاده می کنند کم نیستند، و شاید خیلی از افراد معتاد به تریاک این روش را حداقل یک بار امتحان کرده اند. همچنین این همان روشی است که کمپ های ترک اعتیاد برای درمان مراجعه کنندگان خود از آن استفاده می کنند. یکی از معایب این روش این است که تنها 15 درصد افرادی که از این روش استفاده می کنند امکان موفقیت دارند و این که شاید این روش از نظر زمانی مدت کمی طول بکشد، ولی از آنجایی که بدن برای ترمیم و سازگاری خود با نبودن تریاک به زمان نیاز دارد، این روش کم دوام تر از روش ترک اعتیاد تدریجی است.

ترک اعتیاد به روش تدریجی چقدر طول می کشد؟

این که قطع مصرف در این روش چقدر طول می کشد به این بستگی دارد که چقدر مصرف می کنید و چه مدت است که در حال مصرف هستید. اگر یک مصرف کننده ی حرفه ای باشید این روند برای شما هشت ماه تا یک سال، اگر مصرف شما کمتر از افراد حرفه ای است در کمتر از پنج ماه و مصرف تریاک شما به حد زیادی نیست این روند می تواند برای شما خیلی کمتر از این موارد بالا طول بکشد.

ترک اعتیاد تریاک چند روز طول می کشد

خماری ترک اعتیاد تریاک چند روز است؟

فکر می کنید دوره خماری تریاک چند روز است؟ از آنجایی که مرفین ماده ای اعتیاد آور موجود در تریاک است و دفع شدن این ماده از بدن 12 روز طول می کشد، خماری ترک اعتیاد تریاک 12 روز زمان می برد. که به شرح زیر است:

  • روز سوم ترک تریاک: روز سوم ترک اعتیاد زمانی است که بدن فرد شروع به واکنش دادن می کند. البته در افراد مختلف این زمان متفاوت خواهد بود.

  • روز ششم ترک اعتیاد: روز ششم ترک اعتیاد مقداری سم از بدن خارج گردید اما همچنان دوران نقاحت ترک ادامه دارد. بهتر این در طول روزهای درمان ترک اعتیاد رژیم غذایی مخصوص ترک اعتیاد را داشته باشید.

  • روز دهم ترک اعتیاد: روز دهم ترک اعتیاد به عنوان روزهای پایانی ترک اعتیاد شناخته می شود. در کل می توان گفت برای خارج شدن کامل سم 12 روز زمان می برد.

 

برای ترک اعتیاد تریاک چه مدت باید زمان بگذاریم؟

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که واقعا می خواهید تریاک را ترک کنید و روش سنتی را برای انجام این کار تجربه کرده اید، پیشنهاد ما به شما این است یک بار با اراده ای قوی و با حوصله و تداوم به سراغ روش تدریجی بروید و با پشتکار در مسیر ترک اعتیاد قدم بردارید.
در پایان باید بدانید پرسیدن سوال هایی مثل ترک اعتیاد تریاک چند روز طول می کشد، چند روز طول میکشد تا تریاک از بدن خارج شود و چه مدت برای این کار باید زمان بگذارم کار اشتباهی است. ترک کردن تریاک هرچقدر طول بکشد، بالاخره شما را از چنگ اعتیاد بیرون می کشد و شما را آزاد می کند!

برای ترک اعتیاد تریاک چه مدت باید زمان بگذاریم؟  

چند روز طول میکشد تا تریاک از بدن خارج شود؟

برای پاسخ به این سوالات که تریاک طی چند روز از بدن خارج می شود یا اینکه دوره خماری تریاک چند روز است باید گفت روند این پروسه به عوامل مختلفی بستگی دارد که از آن جمله می توان به سن فرد مصرف کننده، میزان و مدت زمان مصرف تریاک، وزن فرد، میزان سوخت و ساز بدن مصرف کننده، میزان فعالیت های بدنی و نوع تغذیه فرد، سلامت عمومی بدن و داروهایی که برای درمان سایر بیماری ها بطور همزمان مصرف می شود، اشاره نمود. اما به طور کلی می توان گفت در شرایط عادی ماده مخدر تریاک به مدت 8 ساعت در خون، 3 روز در ادرار و بیشتر از 90 روز در موی فرد مصرف کننده ماندگار است و با انجام آزمایشات مربوطه می توان استعمال تریاک را تشخیص داد. یکی دیگر از عواملی که به میزان ماندگاری تریاک در بدن مرتبط می باشد، روش مورد استفاده برای ترک این ماده مخدر است. برای ترک تریاک روش های مختلفی وجود دارد که از آن جمله می توان به ترک به روش تدریجی و یا ترک به روش سنتی(قطع ناگهانی مخدر) اشاره کرد، همانطور از نام این روش ها پیداست میزان ماندگاری تریاک در روش ترک تدریجی بیشتر خواهد بود. برای دریافت خدمات  ترک تریاک به مرکز ترک اعتیاد نگین مراجعه کنید.

شاید این مطلب هم برای شما جالب باشد:

سریعترین روش ترک اعتیاد در منزل

دیدگاه‌ها  
+6
من ده سال تریاک می‌کشیدم و ده ساله شیره تریاک میکشم میتونم یک ماهه ترک کنم؟ باید آزمایش بدم برای کاری
+2
اگه شغل شما طوریه که تحرک بدنی خیلی کم دارید شک نکنید چون سموم بدن با عرق کردن از بدن خارج میشه، باید روزی یک ساعت ورزشی انجام بدید که بدن عرق کنه، و همچنین نفس هاتون به شماره بیوفته اکسیژن بیشتری وارد خوب بشه و درست برسه به مغز، چون کسی که اعتیاد داره خون اش غلظت داره سفت شده مثل حالت قير، ولی وقتی تحرک میکنی قلب با قدرت بیشتری کار میکنه، وهمین ورزش به مرور خون رو رقیق وشل میکنه، بنده 20 سال تریاکی ام، این نصیحت ام رو جدی بگیرید، ورزش، حجامت، شریبت سکنجبین عسل با سرکه، روزی 2 لیوان، حجامت، ،ازquote name="نعمت"]من ده سال تریاک می‌کشیدم و ده ساله شیره تریاک میکشم میتونم یک ماهه ترک کنم؟ باید آزمایش بدم برای کاری
مصرف پانزده ساله تریاک تا روزی پنج گرم کشیدن داشتم ،بهترین راه تا سه روز اول قرص ب دو ،از روز چهارم سه روز نصفه قرص ،تا روز نهم یک چهارم قرص ،یک هفته بعد نصف قرص کلونیدین دو درصد و بعد یک چهارم و خداحافظی با اعتیاد ،دوش آب سرد هر روز فراموش نشه ،سردی نخورید ،و موفق باشید ،همیشه بدانید تریاک اگه خوب بود دست ما نبود!!!!!!!
به نقل از نعمت:
من ده سال تریاک می‌کشیدم و ده ساله شیره تریاک میکشم میتونم یک ماهه ترک کنم؟ باید آزمایش بدم برای کاری
سلام دوست عزیز لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از متخصصان کلینیک نگین مشاوره دریافت کنید.
+15
به عنوتن کسی که سالیان سال تریاک می کشید ترا هم میخورد میگم کار نشد نداره سخته ولی میارزه
+32
من بارها برای ترک تریاک زمان گذاشته بودم اما چون نمی تونستم چند روز اول را تحمل کنم، موفق نمیشدم اما یبار برای همیشه همت کردم و خودمو نجات دادم الان سال هاست که به خودم افتخار می کنم که تونستم با اراده قوی و البته حمایت خانواده ام تریاک را ترک کنم، امیدوارم همه کسایی که در بنداعتیادن بتونن خودشونو از این منجلاب بیرون بکشن.
+4
به نقل از منوچهر:
من بارها برای ترک تریاک زمان گذاشته بودم اما چون نمی تونستم چند روز اول را تحمل کنم، موفق نمیشدم اما یبار برای همیشه همت کردم و خودمو نجات دادم الان سال هاست که به خودم افتخار می کنم که تونستم با اراده قوی و البته حمایت خانواده ام تریاک را ترک کنم، امیدوارم همه کسایی که در بنداعتیادن بتونن خودشونو از این منجلاب بیرون بکشن.

سلام دوست عزیز، واقعا تبریک میگیم به همت عالی و سعی و تلاشتون. امیدواریم همیشه سالم و سلامت باشید.
+4
من کمتر از یکماهه برای رفع سرماخوردگیم تریاک و شیره مصرف میکنم الان باید چیکار کنم که دیگه نکشم چون احساس میکنم دارم وابسته میشم
-2
سلام
هرچه سریع تر به نزدیک ترین مرکز درمانی ترک اعتیاد یا پزشک متخصصی که دوره های ام.ام.تی را گذرانده باشد، مراجعه کنید.
+2
به نقل از سعید:
من کمتر از یکماهه برای رفع سرماخوردگیم تریاک و شیره مصرف میکنم الان باید چیکار کنم که دیگه نکشم چون احساس میکنم دارم وابسته میشم

خوب نکش دیگه داداش
به نقل از محمد:
به نقل از سعید:
من کمتر از یکماهه برای رفع سرماخوردگیم تریاک و شیره مصرف میکنم الان باید چیکار کنم که دیگه نکشم چون احساس میکنم دارم وابسته میشم
خوب نکش دیگه داداش
تو این تایم خیلی راحت و بدون اذیت میزاری کنار بعد ک چند روز نکشیدی به خودت میگی ترک که میگن همین بود اینکه کاری نداشت ولی اینو بدون هر بار که بری سمتش سختی ترکش چندبرابر میشه و عشق و حالش کمتر
داداش يك ماه تا سه ماه اعتياد به سنتي براي بار اول ترك كردنش به شدت راحته و بدون درد تقريبا
بارهاي بعدي كه ييشتر از 14تا21 روز بكشي تا بخواي تركش كني استخوان درد شديد بيقراري بيخوابي اسهال تعرق حالت چندش خماری رو خواهی داشت که خودش هفت خوانه... و مرررررررد میخواد
الان شربت سرکه انگبین عسل و سرکه سیب بخور و شبا دمنوش بخور و دوش بگیر راحت ولش کن و دیگه به هیچ عنوان سمتش نرو
یاعلی رفیق پاکی بی پایان داشته باشی
به نقل از سعید:
من کمتر از یکماهه برای رفع سرماخوردگیم تریاک و شیره مصرف میکنم الان باید چیکار کنم که دیگه نکشم چون احساس میکنم دارم وابسته میشم
این که تصمیم گرفته اید اعتیاد را کنار بگذارید واقعا تصمیم درستی است، اما استفاده خودسرانه از داروها اصلا توصیه نمی شود. لطفا برای ترک اعتیاد به نزدیک ترین پزشک متخصص مراجعه کنید تا به بهترین نحو شما را راهنمایی کنند و راه حل اصولی را در اختیار شما قرار دهند.
+5
سلام به همه دوستای عزیزی که خواسته یا ناخواسته به منجلاب مواد خاصه تریاک و سیره افتادین.امروز حدود 40 ساعت از پاکی من میگذره و به خط ملی اعتیاد تماس گرفتم، برای مشاوره البته من با ترازو و از روش ابن سینا که تدریجی هست بهره گرفتم. در این میان هم اخر کار با فشاری که بهم از طرف بچه ها اومد یکهو گذاشتم به صورت یابوئی! امیدوارم دیگه از زندگیمون رخت ببنده و من خوشبینم چون به رحمن و رحیم بودن خدا و عنایت امام زمان یقین دارم..... برای همتون دعا می کنم....
+2
من الان 10ساله تریاک مصرف میکنم1
تدرجی ترک بکنم یا سنتی
لطفا کمکم بکنید
الان 3 روزه ک مصرف شیره میکنم ب اندازه ی عدس
اگر کارم اشتباه هستش کمکم کنید
+1
محمدرضای عزیز سلام
برای ترک اعتیاد به هیچ عنوان نباید خودسرانه اقدام کنید. لطفا در اسرع وقت به نزدیک ترین مرکز ترک اعتیاد در شهر زندگی تان مراجعه و درمان اعتیاد را زیر نظر پزشک متخصص آغاز کنید.
داداش سخته تنها راهش اینه کم کنی بعد به صفر برسونی
به نقل از محمدرضا:
من الان 10ساله تریاک مصرف میکنم1 تدرجی ترک بکنم یا سنتی لطفا کمکم بکنید الان 3 روزه ک مصرف شیره میکنم ب اندازه ی عدس اگر کارم اشتباه هستش کمکم کنید
دوست عزیز من سلام، بسیار خوشحالیم که تصمیم به ترک گرفته اید، شک نداشته باشید که این بهترین تصمیم زندگی شما خواهد بود. لطفا با مشاوران ما در کلینیک تماس بگیرید تا به بهترین نحو شما رو راهنمایی کنند.
+3
من چهار سال مصرف روزانه داشتم اما در حد روزی نیم گرم تا دوگرم بستگی به روزش داشت.چند بارم به خاطر آزمایش ترک 3الی 4روزه کردم خیلی سخت بود بعد آزمایش دوباره حمله ور شدم سمتش ولی الان 12 روزه به خاطر خودم خیلی راحت ترک گردم و مطمنا دیگه سمتش نمیرم.اونم به روش تدریجی .اولش از 10 دود 10 دودو 5دود اینا شروع کردم طی دوسه روز مصرف رو پایین اوردم بعد دیگه نزدم و الان نزدیک 12روزه یه دودم نگرفتم ودر عوضش هرچی قرصه ویتامین و آمپول نوربین و میوه و خرتو پرتای مقوی رو پصرق میکنم خداروشکر مثل دفعات قبل اذیت نمیشم و تموم شد انشالله
+1
سلام به دوستان عزیز من حدود 2 سال تریاک شیره میخوردم به خودم اومدم خاستم ترک کنم اولین روز خیلی درد داشتم روز دوم به پزشک مراجعه کردم بهم شربت رها داد با چندتا قرص دیگه تا دو سه روز استفاده کردم شکمم شروع به درد گرفت الان 8 روزه ولی خیلی دل درد دارم چیکار کنم؟
-2
به نقل از # رها:
سلام به دوستان عزیز من حدود 2 سال تریاک شیره میخوردم به خودم اومدم خاستم ترک کنم اولین روز خیلی درد داشتم روز دوم به پزشک مراجعه کردم بهم شربت رها داد با چندتا قرص دیگه تا دو سه روز استفاده کردم شکمم شروع به درد گرفت الان 8 روزه ولی خیلی دل درد دارم چیکار کنم؟

سلام دوست عزیز اول از همه تبریک به همت شما
متاسفانه قبل از معاینه امکان تشخیص وجود ندارد در اولین فرصت به اولین کلینیک ترک اعتیاد یا پزشک مطلع مراجعه کنید و اگر در اصفهان ساکن هستید همکاران من در کلینیک نگین در خدمت شما هستند.
+1
به نقل از # رها:
سلام به دوستان عزیز من حدود 2 سال تریاک شیره میخوردم به خودم اومدم خاستم ترک کنم اولین روز خیلی درد داشتم روز دوم به پزشک مراجعه کردم بهم شربت رها داد با چندتا قرص دیگه تا دو سه روز استفاده کردم شکمم شروع به درد گرفت الان 8 روزه ولی خیلی دل درد دارم چیکار کنم؟

سلام و درود بر شما
متاسفانه قبل از معاینه امکان تشخیص وجود ندارد در اولین فرصت به اولین کلینیک ترک اعتیاد یا پزشک مطلع مراجعه کنید و اگر در اصفهان ساکن هستید همکاران من در کلینیک نگین در خدمت شما هستند.
+2
خواستتن توانستن من روزی 3گرم هرویین و1 گرم شیشه میکشیدم تو 12 روز گذاشتم کنار
+1
سلام من تریاک مصرف میکردم خواستم ترک کنم ب 2 استفاده کردم دیدم این عوارضش بد تره الان 3 روزه مصرف نمیکنم از امشب قراره کلونیدین مصرف کنم ببینم چی میشه
داغ شدن کف پا و کف دست از اعلامه تدک تریاک هست یا نه ؟





داغ شدن کف پا ودست از اعلائمه ترک است یا مشکل دگه ای هست روز 1
0
+2
علی جان من هم 14 روز هست ترک کردم،ولی گاها کف پاهام حسابی داغ میشه
+1
سلام دوستان اول دلیل این که چرا رفتم سمت مواد بگم خودمو حداقل توجیه کنم من قبل خدمت با مثلا داداشیم خونه که خالی میشد شروع میکردیم گذاشت رفتم خدمت چون پست 6ساعت هیچ وقت یادمه نمیره اون موقعه با پوتین میخوابیدم و چون همه چیز گیر میومد شروع کردم به تریاک خوردن الان 8 سال گذشته اون نقطه ای که میگن ادم خودش باید بخواد رسیدم حوصله نوشتن ندارم دیگه الان 6روزه قطع کردم اگه کسی راهی بلده لطفا کمکم کنه چون الان اندازه 10تومن تو جیبه ام دارم ولی مصرف نکردم گفتم شاید حالم خیلی خراب شد بخورم که اونم شب ها قرص خواب میخورم زیاد اذیت نمیشم
محتوای این دیدگاه ممکن است صحیح نباشد و کلینیک ترک اعتیاد نگین این روش را تأیید نمی کند. باقرص ترامادول ترک کن،یعنی قرص را هر 3 روز نصف کن خیلی خیلی راحت ترک میکنی محتوای این دیدگاه ممکن است صحیح نباشد و کلینیک ترک اعتیاد نگین این روش را تأیید نمی کند.
یکی از دوستانی که چهارده سال اعتیاد شدید به مواد داشت،میگفت برای کمتر شدن درد دست و پاهام یه بشکه بزرگ گذاشته بودم توی خونمون ،داخلش آب میریختم و میرفتم داخل اون،خیلی آروم میشدم،راستش منم همینکار را کردم خیلی تاًثیر داشت...گفتم اینجا بنویسم شاید بدرد بعضی از دوستان بخوره.
به نقل از Iman:
یکی از دوستانی که چهارده سال اعتیاد شدید به مواد داشت،میگفت برای کمتر شدن درد دست و پاهام یه بشکه بزرگ گذاشته بودم توی خونمون ،داخلش آب میریختم و میرفتم داخل اون،خیلی آروم میشدم،راستش منم همینکار را کردم خیلی تاًثیر داشت...گفتم اینجا بنویسم شاید بدرد بعضی از دوستان بخوره.
ممنون که تجربه خودتون رو با دوستان به اشتراک گذاشتید.
من 10 سال تریاک بافوری میزدم روزی 4 تا 5 گرم داروخانه قرص داتورین بخرین 2 هفته روزی 2 تا دونه شب یکی صبح یکی بخورین راحت ترک میکنن ورزش هم کنین عرق کنین خوبه من اینکارو کردم اب هم زیاد بخورین سختی 4 روز اوله بی قراری با همت خدا ترک میکنن پاکی همه ایشالا....
با سلام دوستان عزیز من الان حدود هشت روز ترک کردم حتی یک قرص هم نخوردم حدود پانزده سال ام کشیدم
من الان 6 روزه ک گذاشتم کنار خداروشکر ،3 روز اول بشدت حالم بد بود ولی یهوو تموم دردام صفر شد البته باید به خودتون برسین و چیزای مقوی بخورین و تو اون زمانی ک درد میاد سراغتون از قرص های مسکن و دوش آب استفاده کنید . سعی کنید برای خودتون انگیزه پیدا کنید یک البوم عکس قدیمی رو بیارید جلوتون به عکسای خودتون زمانی ک معتاد نبودین فکر کنید اون روزایی ک انرژیتون خوب بود همه چیزتون درجه یک بود اونوقت خودتون دیگ سمت هیچی نمیرین دلتون تنگ میشه برای اون آدم سابق برای شخصیتی که بودین اشکتون در میتد ک چی بودین و چی شدین منم همین انگیزم شد
به نقل از محمد:
من الان 6 روزه ک گذاشتم کنار خداروشکر ،3 روز اول بشدت حالم بد بود ولی یهوو تموم دردام صفر شد البته باید به خودتون برسین و چیزای مقوی بخورین و تو اون زمانی ک درد میاد سراغتون از قرص های مسکن و دوش آب استفاده کنید . سعی کنید ...
خداروشکر که این روزهارو سپری کردید و لذت زندگی جدید رو دارید میبرید.
باعرض سلام خدمت دوستان عزیز بنده 23سال تریاک مصرف میکردم که با کمک خانواده ام 6روز نمیکشم وتو خونه بدون هیچ دارویی تو ترکم فقط امید بخدا داشته باشید و اراده قوی کار نشد نداره فقط مرگه که جلوش آدم نمیتونه بگیره یه یا علی بگو شروع کن به ترک دوستان عزیز انشاالله سلامتی
احسنت به شما و اراده شما ولی نباید فراموش کنیم که چقدر در مقابل مواد ما ضعیف هستیم مواد مثل ی قول میمونه که اصلا نباید باهاش روبرو بشیم
سلام دوستان من الان 28روزه ترک سنتی کردم ولی امشب ب اندازه ی نخود شیره کشیدم ازاین میترسم فردا دوباره ب روز اول برگردم ینی درد خماری اسهال بیخوابی لطفا نظر بدین کسی تجربه اینکارو داشته؟
سلام علی عزیز این موضوع رو با پزشک باید مطرح کنید و راه درمانی صحیح رو ادامه دهید.
دوست عزیز یعنی این جوری بهت بگم همین یک نخود دوباره برت می‌گردونه به همان 28 روز پیش و دوباره درد ورنج و مکافات،اگر اراده کردی ترک کنی دیگه به هیچ عنوان به مواد فکر نکن،منم تجربه این کار را دارم،به محض مصرف حتی اگر ماهها گذشته باشه،برای ترک، دوباره تمام درد ورنج روزهای اول میاد سراغتون،برای ترک واقعی به هیچ وجه دیگه نباید به مصرف مواد حتی گرفتن یه دود روی آورد.سخته ولی ممکنه
سلام داداش بستگی به زمان ترکت داره 28 روز چیزی نیست احتمالا کمی بی حالی و مور مور پا رو تجربه کنی در مقایسه با ترک قبلی چیزی نیست فقط سعی کن خودت رو مشغول کنی این لامصب درد نداره فقط مخ ادمو درگیر میکنه
سلام.دوست عزیز اگه وارد جلسه وانجمن NAبشی.گفته که مصرف یکبار زیادوهزاران با کافی نیست.برای افرادی که سابقه ترک روداشتن وکلا خماری روفهمیدن.بعدترک اصلا دیگه نباید یه دود هم بگیرن.وگرنه روز ازنو روزی ازنو.
سلام.بستگی ب این داره ک چند وقت اعتیاد داشتین
اگ اعتیادتون طولانی مدت بوده صددرصد خماری میکشیو اذیت میشی
سلام من به علت سرماخوردگی یکم شیره مصرف کردم الان میخواهم ازمایش بدم تا چند روز اثرش میمونه؟
سلام و درود بر دوستان همدردم. اولا باید مثل یه مرد تصمیم قطعی بگیرین و برای ترک کردن هدف داشته باشین،مهمترین هدف هم زندگی بدون مواد و رهایی از بند اعتیاد هستش. دوما ما پفک که نخوردیم که از فردا نخوریم، هیچیمون هم نشه.بهترین روش ترک تدریجی هست. از همتون خواهش میکنم سمت متادون و ب2 نرید.بخدا سگ تریاک شرف داره به اینا.فقط یه منبع درآمد شده برای کلینیکها.من خودم روزی 6 گرم تریاک میخوردم.الان یکماه ترک کردم و حتی یک قرص استامینوفن نخوردم. یک هفته شبها نخوابیدم و تا صبح درد کشیدم، بعد یک هفته فقط شبی 2 ساعت خوابیدم،ولی الان خوشحالم و به خودم میبالم که کنار گذاشتم. باید دردها رو تحمل کنیم تا دیگه هیچوقت سراغش نریم،بخدا ارزشش رو داره.به امید پاکی همه...
سلام بعد از چندروز خوابتون ب روال عادی برگشت؟
افرین لذت بردم؛من جند سال شیره میکشیدم؛روزی تقریبا یک گرم؛الان دو هفته هست انداختم رو تریاک؛روزی نیم گرم؛از دیشب تصمیم گرفتم کلا بزارم کنار؛؛36 ساعت خماری کشیدم؛مدام راه میرفتم؛کلافه شدم ؛کاش برای معتادا شب نبود؛مجبور شدم تریاک بکشم مجددا؛چون روح و‌روانم دیگه کم آورد؛اما این لغزش نیست؛میخام کم کم کمش کنم؛هر روز یک دود کم کنم؛بهترین راهش همینه چون بار دومم هست و بار اول همینجوری ترک کردم
اصلا نباید سمت وسوی مواد مخدر رفت بخصوص افرادی مانند خود من که اعتدال و ظرفیت ضعیفی دارند،ولی افیون افراد دارای انگیزه وقوی را هم عاقبت زمین گیر خواهد کرد،حالا یه مدت طولانی تر از افراد ضعیف النفس،17 ساله مصرف کردم،بسیار ضربه مالی و جسمی و خانوادگی و اجتماعی و....خوردم،3 ماهه کلا استفاده نکردم ولی حالا حالاها باید عوارض اون 17 سال را تحمل کنم،منتها راهی نیست و باید تحمل کرد ولی میگذره و بهبودی حاصل میشه چون انتهای این راه نیستی ونابودیه
باسلام من ازسن 17سالگی کشیدم تاحالاسنم 43سالمه روزی ده گرم شیره میخورم وباقورقوری شیره باتریاک قاطی میکنم ومیکشم حدودا7الی10گرم الان میخام ترک کنم کی دکترخوب واسم سراغ داره
احسنت به شجاعتت دمت گرم
سلام به همگی . کامنتا میخونم تعجب کردم شما اسم خودتون گذاشتین معتاد و دربه در دنبال راه و چاه میگردین . اخه روزی یک گرم دو گرم تریاک و شیره چیه نیم مثقال هم نمیشه .من 32 سالمه از 25 شروع کردم دقیقا اول خدمت هیچ روزی کمتر از یک مثقال شیره یعنی 5 گرم مصرفمون نبود تا بعد خدمت بافوری اول صبح دو مثقال میکشیدم بعد شب میرفتیم دور هم با رفیقا دیگه الا برکت الله به پنج مثقال هم میرسید 25 گرم .نیم مثقال با بافور که کله داغم نمیشه . حالام دو ماه هیچی نکشیدم با پزشک مشورت کردم چند تا دارو بهم داد چند روز مصرف بعد پنج روز هم درد و دیگه ناپدید شد . این مقدار مصرف شما در حد خنده ترکش خیلی راحته از چی میترسین .
سلام شما چه داروهایی مصرف کردی راهنمایی میکنید
تو بار اولت بوده سم زدایی شدی هر ترک واسه معتاد یه سکتع مغزی حساب میشه به شدت بدن ضعیف میشه هر پاکی و لغزش دوباره بدن رو داغون میکنه تو ترک طلایی بودی فدات شم با اونی که 50 بار ترک کرده و لغزش فرق میکنی
سلام دوستان من صادقانه میخوام از تصمیم ترک شیره بگم ... حدودا پنج ساله روزی 2 گرم شیره مصرف دارم بعلاوه داروهای اعصاب کلونازپام و اس سیتالوپرام ... شب اول خماری کامل کشیدم .... دیگه طاقت نیاوردم یک دونه متادون 20 خوردم . شب دوم دیگه سراغ متادون هم نرفتم و خماری کشیدم دوش آب سرد میگرفتم خصوصا دوش رو آهسته سرد و سردتر میکردم و فقط قسمت ستون فقرات م زیر دوش سرد بود جوری که بشدت نفس میزدم ؛ شب سوم همچنان درد و خماری و اسهال و آتسه و بدحالی وضع عمومی بدن ... خصوصا حالت تهوع خیلی و اسهال خیلی داشتم ..... شب چهارم هم متادون مصرف نکردم و کماکان درد و خماری و خمیازه و بی حالی عمومی بدن داشتم ... شب پنج که امشب است نمیدونم چجوری بگذره فقط بعد اینکه دوش آب سرد میگیرم و خشک میکنم با شلوارک میخوابم به بدنم سرما میدم تا عرق سرد نکنم ... هر چند گاهی اوقات عرق سرد دارم .... ضعف معده خیلی دارم ... ی جورایی ناراحتی معده و اعصاب هم دارم و بلغم دارم .... به همین دلیل به شیره رجوع آوردم اما دوستان شیره یک چسبِ به شخص رو کور و کر و لال و بی حرکت میکنه
احتمالا عفونت معده دارید وهمین سخت تر میکنه،باید درکنار ترک از داروهای معده و ضد بلغم هم استفاده کنید،کنار اینها هم بسته به مقدار مصرف کپسول رها استفاده کنید
سلام دوستان من سه ساله که مصرف میکردم الان چندروزه که تصمیم گرفتم بزارمش کنار که خیلی کمش کردم و دوروزه اصلا استفاده نکردم آیا کسی هست کمکم کنه چکارکنم که کمتر اذیت بشم
به نقل از سجاد:
سلام دوستان من سه ساله که مصرف میکردم الان چندروزه که تصمیم گرفتم بزارمش کنار که خیلی کمش کردم و دوروزه اصلا استفاده نکردم آیا کسی هست کمکم کنه چکارکنم که کمتر اذیت بشم
برای کمک به ترک مصرف مواد مخدر و کاهش اذیت بودن در این دوره، می‌توانید با پزشک یا متخصص درمان اعتیاد مشورت کنید. او می‌تواند به شما راهکارها و روش‌های مدیریت بهتر ترک مواد مخدر را توضیح دهد. با مشاوران ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.
با سلام حقیقتش من معتاد تریاک هستم و کارم هم خرید و فروشه چون تو محیطی هستم کار و بار نیست حالا میخوام ترک کنم ولی مجبورم هر روز با مواد سر و کله بزنم خیلی سخته ترکش تو کارش باشی و ترک کنی لطفا راهنمایی بکنید دوستان فقط نگید اول کارشو تعطیل بکنید چون ترک کارش صدمه اش بیشتره برام و خانواده ام
سلام نظرات دوستان درست هست ولی نه برای همه معتادین اعتیاد با اعتیاد از زمین تا اسمان با هم فرق داره میگن ی یا علی بگو و 4 روز سختی داره من خودم 7 ماه بالش لای بغلم بود و شبها تا ضبح راه میرفتم بعد 8 ماه ترک هم نمیتونستم بخوابم و چشم هام دید خود را از دست داد و هر رکز دیدم داشت کمتر میشد هزارتا دکتر رفتم بی نتیجه تا اخر یک دکتر فهمید و گفت باید دوباره مصرف کنی تا تا خوب بشی البته من متادون را ترک کرده بود ولی دکتر گفت تریاک بکش و دیگه سمت متادون نرو ترک به این راحتی نیست دوستان 4 روز و 6 روز گول این حرفها رو نخورید هر چه روزدتر ترک کنید کارتون راحتر هست داخل سایت درست نوشتن ترک 8 تا یکسال زمان میخواد برای معتاد با سابقه هرگز و هرگز طرف متادون نرید صدبرابر بدتر از تریاک هست
سلام دوستان ، من 34 سالمه 3 سال از صبح تا نصفه شب شیره و تریاک میکشیدم خونه مجردی داشتم از لحاظ مالی هم مشکلی نداشتم ولی تریاک بدبختم کرد ، وقتی نئشه بودم از رو نئشگی تصمیم میگرفتم اشتباه پشته اشتباه ، از ریخت و قیافه که براتون نگم خلاصه سرتون رو درد نیارم ، به یه جایی رسیدم که دیگه حالم از خودم بهم میخورد خداروشکر با همت و اراده و لطف خدا واسه همیشه پرونده شو بستم و آتیش زدم تمام الان که یه ساله که گذشته و دیگه حالم ازش بهم میخوره خدایا شکرت بزرگترین سرمایه و ثروت سلامتیه ان شا الله که همه پاک بشن و خودشون و از این مُرداب بکشن بیرون الهی آمین
سلام دوستان.. من چهل و دو سالمه .. از بیست سالگی تک و توک مصرف میکردم .. ب جایی رسید ک روزی پنج گرم کراک میکشیدم.. اوضاعم خراب شده بود.. ی جایی پام ب معتادان گمنام باز شد و باعث شد پنج سال ترک کنم..بعد پنج سال ک از جلسات دور شدم دوباره شروع کردم ب خوردن قرص متادون .. ی مدت شربت متادون..خوبیش اینه ک دیگ سمت کراک نرفتم.. ب هر حال از خوردن قرص هم لذتی نبردم چون ب جایی رسیدم ک خوردنه یه متادون چهل نعشم نمیکرد و واقعا خماری متادون خیلی دردناکه ب هر حال رو آوردم ب تریاک ک آسیب کمتری داره..ب مدت شش هفت ماه تریاک مصرف کردم بازم ب بن بست خوردم چون هم خیلی گرون شده هم از ابنکه بخوام وابسته باشم راضی نبستم.. الان دو روزه ک دارم سعی میکنم آروم آروم بذارمش کنار .. از روزی سه بار مصرف آوردمش ب روزی یک بار اونم ب مقدار خیلی کم ینی نیم گرم .. امیدوارم بتونم .. دعا کنید برام ❤️
ایشالله آزاد بشیم من هم دعات میکنم تو هم منو دعا کن
سلام دوستان که در حال ترک هستند .شب موقع خواب دو الی سه تا جوراب کهنه و زخیم بپوشید و یک ساق بند بپوشید 90 درصد درد پا و بیقراری را برطرف می کند
من 37 سالمه
روزی 1.5 گرم فقط ترباک کشبدم
زندگیم داشت متلاشی میشد
شرف آبروم از بین رفت
خلاصه نگم دیگه

الان که دارم مینویسم روز 7 که تحت نظر پزشک هستم ولی بازم درد دارم

رفقای گلم نترسین
درد ماله مرده
همونطور که وقتی مصرف کردیم و دیگران با تعنه بهمون نگاه کردن ، الان وقت تلافی کردن ماهاس گه بگیم ما هم میتونیم

بخدا هیچکس از پادرد نمیمیره

بابا فرض کنین دور از جون تصادف کردین ووو وو

به خودمون بیام

همونطور که عشقشو بردیم ، حالام باید پس بدیم

پس حق هممون همینه

من خودمم دارم دردش رو میکشم

من کتاب میخونم

کلا یادم میره تو ترکم

خیلی تکنیک جالبیه
سلام وقت همگی همدرد ها و عشقا و لوتیا بخیر اول بگم ما معتاد شدیم چون خیلی ساده دل بودیم و صادق ترین ها و با صفا ترین ها معتاد میشن البته این نظر منه
ببینید بچه ها اگه مصرفتون زیر 2 ساله یه یاعلی بگین و با دوش آب سرد و تغذیه سالم و ورزش ترک کنید
اگه مصرفتون یا تخریبتون بالاست به نظرم برید پیش پزشک و تحت درمان قرار بگیرید
حرف زیاد دارم ولی اینو خیلی تاکید میکنم اگه خود دکتر هم برای ترکت متادون یا ب 2 تجویز کرد تو نخور اینو یادتون نره
مصرف رو کم کم بیارید پایین و شب ها یکی یا دو تا آلپرازولام نیم بخورید که بتونید بخوابید این قرص رو هم بعد 5 روز دیگه نخورید چون خودشم اعتیاد داره
یاعلی ایشالا موفق باشید
من ترک کردم اما کاش و ای کاش هیچ وقت همچین چیزی تو زندگیم اتفاق نیفتاده بود ولی از این به بعد جوری زندگی میکنم که خودمم یادم بره روزی اعتیاد داشتم
علی یار همتون عاشقتونم با صفا ها
مسئله اصلی ترک کوتاه مدت نیس با درد و خماریش میشه کنار اومد من ده ها بار گذاشتم کنار یک ماه شش ماه حتی یک سال شد مهمترین اتفاق بعدش افسردگی شدیده اونو نمیشه کاری کرد روان پزشک و تراپیست و هرچی بگی امتحان کردم اخرش برمیگرده افسردگیه لامصب اینو بگید چ کار میشه کرد
سلام دوستان من یکسال و نیم مصرف داشتم روزی سه گرم اخریا تریاک میکشیدم بدون کم کردن گذاشتم کنار الان 8روز ولی پا دردم کم نمیشه كلافه ام به زورم با قرص خواب میخوابم چقدر دیگه طول میکشع لطفا بگید
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول ترک تریاک چند روز طول می کشد ؟

اگر کسی بالای 20 سال مصرف داشته باشد نیز می تواند ترک کند؟

هیچ چیز غیر ممکن نیست. برای افرادی که مدت زمان زیادی از مصرف آن ها می گذرد شاید شرایط دشوارتر باشد ولی با تحت مراقبت بودن و اراده می توان از شر این مواد خلاص شد. تنها کافی است با مشاوران مرکز ترک اعتیاد نگین در ارتباط باشید.

بهترین روش ترک تریاک چیست؟

ترک کردن تریاک روش های متفاوتی دارد، که البته امروزه روش هایی که کمترین میزان درد و خماری را به مراجعه کننده بدهد وجود دارند. تنها لازم است با مشاوران و پزشکان کلینیک نگین در ارتباط باشید و مشاوره دریافت کنید تا ببینید بهترین گزینه ترک اعتیاد برای شما چیست.

مدت زمان ترک  کلی تریاک چند روز است؟

ترک تریاک به دو روش سنتی و تدریجی انجام می شود. روش تدریجی اثربخش تر است و در صورتی که یک مصرف کننده حرفه ای هستید چیزی حدود 8 ماه تا یک سال زمان می برد و در صورتی که یک مصرف کننده تازه کار هستید چیزی حدود 5 ماه برای ترک به این روش زمان نیاز دارید. برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت نگین مراجعه کرده و با کارشناسان مجموعه در ارتباط باشید. 

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.