تریاک برای کرونا

چندین ماه است که در جهان ویروس جدیدی به نام کرونا رواج پیدا کرده و متاسفانه به دلیل پیشرفته بودن آن درمان قطعی برای این ویروس پیدا نشده است، طبق تحقیقاتی که پزشکان و متخصصان انجام داده اند برخی مواد غذایی برای بهبود این بیماری تا حدی موثر هستند، البته در این میان شایعاتی به وجود آمد که هیچ توجیه علمی ندارند. یکی از شایعات ایجاد شده در این ماه ها مصرف تریاک برای پیشگیری از مبتلا شدن به کرونا است، طبق گفته پزشکان متخصص کلینیک ترک اعتیاد نگین و تحققاتی که در این مرکز صورت گرفته تمام مواد مخدرهای سنتی دارای ماده ای به نام اوپیوم هستند که سبب تسکین موقت روح و جسم مصرف کننده می شوند با توجه به این موضوع افراد مدعی با استفاده از تریاک درد روحی و جسمی را به صورت موقتی و محدود درمان می کنند همین موضوع فرد را دچار اشتباه می کند و تصور می شود مصرف تریاک می تواند در درمان کرونا موثر باشد در صورتی که استفاده مکرر از تریاک در صورت داشتن کرونا سبب ایست قلبی می شود. با افزایش ابتلای مردم به کرونا و جنگ نابرابر مردم با این ویروس رفتارهای عجیبی برای پیشگیری و بهبود کرونا پیشنهاد می شود، برخی برای بهبود سریع کرونا مصرف تریاک را پیشنهاد می دهند که باوری کاملا غلط است و می تواند فرد را دچار خسارت های جبران ناپذیری کند. ما در کلینیک ترک اعتیاد نگین به شما کمک می کنیم تا با ترک تریاک به دوران طلایی پیش از آن بازگردید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اینکه ترک تریاک چند روز طول می کشد، نه تنها می توانید به همین صفحه در سایت کلینیک نگین مراجعه کنید، بلکه می توانید با مشاوران این مجموعه نیز مشورت کرده و اطلاعات لازم در رابطه با ترک تریاک را به دست آورید.

تریاک برای کرونا نی نی سایت نظر اشخاص

نی نی سایت یکی از سایت های معتبر تبادل نظر است که در آن می توان اطلاعات مفیدی از تجربه دیگران کسب کرد. در این سایت برای بیشتر افراد این سوال مطرح است که آیا تریاک برای کرونا مفید است یا خیر؟ طبق نظر برخی از افراد، شیره تریاک به درگیری ریه ها پس از ابتلا به کرونا کمک می کند و اجازه انتشار بیشتر عفونت را نمی دهد البته بیشتر این افراد فقط این موضوع را شنیده اند و هیچکدام تجربه مصرف را ندارند توجه داشته باشید که صحت این ادعا به هیچ عنوان از طرف مرکز ترک اعتیاد نگین قابل تایید نیست بلکه ممکن است افراد را به دام اعتیاد گرفتار کند. نظر بیشتر اشخاص در نی نی سایت این بوده که تریاک هیچ تاثیری در بهبود کرونا نداشته و حتی سبب مرگ برخی از عزیزانشان نیز شده است. برای دریافت مشاوره ترک اعتیاد با کارشناسان نگین تماس بگیرید.

تریاک برای کرونا نی نی سایت نظر اشخاص

ارتباط تریاک و کرونا

ویروس کرونا سبب عفونت تنفسی و مشکلاتی در سلامت فرد می شود. این ویروس علائم گوناگونی دارد و در صورت نقص سیستم ایمنی بدن می تواند بسیار خطرناک و کشنده باشد. تریاک یکی از مواد مخدرهای سنتی است که دود آن به مرور زمان سبب تغییرات در ریه فرد می شود و آن را مستعد ابتلا به بیماری عفونی می کند از سوی دیگر افرادی که تریاک مصرف می کنند معمولا به دلیل عدم توجه به تغذیه، سیستم ایمنی ضعیفی دارند. با در نظر گرفتن تعاریف بالا به آسانی می توان ارتباط تریاک و کرونا را دریافت کرد، استعمال تریاک و کرونا رابطه مستقیمی با هم دارند و هر چه فرد مصرف تریاک بیشتری داشته باشد بیشتر در معرض خطر ابتلا به کرونا است. با توجه به اختلالات سیستم ایمنی و مشکلات تنفسی که افراد معتاد به تریاک دارند در صورت ابتلا، جدی تر دچار کرونا می شوند و ممکن است این امر موجب مرگ آن ها نیز شود.

ارتباط تریاک و کرونا

تریاک تاثیری در درمان کرونا دارد

با توجه به مطالبی که در بالا به آن ها اشاره شد با افزایش روز افزون کرونا و بالا رفتن آمار مرگ و میر، مردم هر پیشنهاد و شایعه ای  را باور می کنند، یکی از زیان آورترین شایعات تاثیر تریاک در درمان کرونا است. طبق نظر پزشکان و متخصصین هر دارویی برای تجویز شدن باید مراحل حساس و طولانی را طی کند که فرضیه استفاده از تریاک برای بهبود کرونا هیچکدام از مراحل را طی نکرده و فرد را پس از چندین بار مصرف دچار اعتیاد می کند. هر فرد حق دارد نگران سلامتی خود باشد و راه حلی برای مبارزه با ویروس کرونا پیدا کند اما باید دقت کند که هر شایعه ای را باور نکند زیرا برخی شایعات سبب مرگ افراد می شود. استفاده از تریاک از نظر علمی هیچ تاثیری روی ویروس کرونا ندارد و استفاده از آن می تواند سبب سنگ کوب و مرگ افراد شود. تنها راه مقاومت در برابر این ویروس، تقویت سیستم ایمنی بدن است و از آن جایی که مصرف مواد مخدر به مرور سبب تضعیف سیستم ایمنی می شود در نتیجه نمی تواند در درمان و بهبود کرونا تاثیری داشته باشد. استفاده از تریاک حتی می تواند سبب تداخل دارویی شود و وضعیت بیماران را بدتر کند، حتی ممکن است فرد مصرف کننده دچار کرونای شدیدتری شود. با این تفاسیر تریاک هیچ تاثیر مثبتی در درمان و بهبود کرونا ندارد که این موضوع از نظر علمی به اثبات نرسیده است. شما عزیزان می توانید برای دریافت خدمات ترک اعتیاد و پیشگیری از عود اعتیاد به مواد مخدر مختلف مثل تریاک، با کارشناسان مرکز ترک اعتیاد نگین تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.