ترک گل چند روز طول میکشد

با توجه به شرایط سخت زندگی، بسیاری از جوانان امروزه به سمت کشیدن گل یا همان مصرف ماری جوانا روی آورده اند. البته برخی از افراد مصرف کننده ی ماری جوانا خود را معتاد نمی دانند در صورتی که گل یک نوع ماده مخدر فوق العاده خطرناک است و مصرف کننده آن، تمامی علائم سنتی یک معتاد را داشته اند. اثرات منفی حاصل از کشیدن گل را می توان به مشکلات جسمانی مثل اختلال در تنفس و تپش قلب و برخی موارد دیگر نظیر اختلالاتی که در حافظه و مغز و ذهن انسان ( توهم) پدید می آورد دانست! برای انتخاب بهترین روش برای ترک مواد مخدر گل می توانید با مشاورین مرکز ترک اعتیاد نگین تماس بگیرید. 

ترک گل چند روز طول می کشد

ترک گل در منزل چند روز طول میکشد

در حالت کلی باید بگوئیم ترک گل در افراد با توجه به میزان وابستگی و اعتیاد آن ها به این مواد اندازه گیری می شود و تایم مشخصی برای آن در نظر گرفته نشده است و باتوجه به علائم و اثرات منفی که از خود در جنبه های روحی و روانی افراد به جا می گذارد زمان تقریبی حاصل از تحقیقات به عمل آمده در اینباره حدودا بین 30 تا 90 روز می باشد که چنانچه عمل ترک ماری جوانا به صورت شخصی و بدون نظارت پزشک انجام شود می تواند مدت نقاهت بیمار را بیشتر از قبل کند و عوارض روحی که بر جا می گذارد هم در این قضیه پا برجا خواهد ماند. علائم ترک معمولاً ظرف 24 ساعت از آخرین استفاده شما شروع می شود و پس از دو تا سه روز به اوج خود می رسد. اگرچه اکثر علائم حدود دو هفته طول می کشد ، اما برخی از افراد بی خوابی مزمن، تعریق شبانه و احساسات نامتعادل را برای چندین ماه گزارش کرده اند. اثرات ترک ماری جوانا با ترک نیکونین نیز قابل قیاس است زیرا هر دو در مواردی مانند افزایش تحریک پذیری، ایجاد اضطراب، بیخوابی مشابه هستند. در طول درمان در کلینیک ترک اعتیاد نگین، بهترین روانپزشک ترک اعتیاد اصفهان شما را در این راه همراهی می کند.

ترک گل در منزل چند روز طول میکشد  

ترک گل در کمپ ترک اعتیاد چند روز طول میکشد

ما اولویت پاسخ به این سوال را کادر درمانی و حمایتی در کمپ ترک اعتیاد می دانیم چرا که رفتار درمانی برای مقابله با جنبه های روانی اعتیاد نیز مسئله ای بسیار حاد می باشد! افرادی که خود را به دست متخصصان این حوزه می سپارند می توانند طی گذشت 12 هفته با سلامت روانی بهتر از ترک در خانه و درک بهتر از ترک اعتیاد و داشتن انگیزه ی بیشتر در این عمل موفق تر باشند. به شکل کلی اثرات کشیدن گل می تواند در بخش های مختلف بدن مانند خون و چربی و همچنین ادرار افراد نیز پیش برود که هر کدام بسته به میزان مصرف شما برای بهبود نیاز به زمان های متفاوتی دارد. در کلینیک ترک اعتیاد نگین کلیه ی آزمایشات تحت نظر متخصصان برای فرد معتاد انجام می گیرد و میزان اعتیاد فرد کاملا مشخص میگردد و پس از آن با توجه به سابقه ی دارویی اشخاص، دارو تجویز خواهد شد. برای آشنایی با روش های جدید ترک اعتیاد با مشاورین ما در کلینیک ترک اعتیاد نگین تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.