ترک گل با کندر

ترک گل با کندر یکی از روش های ترک گل است که شاید در مورد آن اطلاعات کمی در دسترس باشد و حتی در ابتدا به نظر برخی افراد بی پایه بیاید. ما در ادامه این مطلب از مرکز بستری ترک اعتیاد نگین قصد داریم که ابتدا دلایل مصرف گل را برای شما توضیح دهیم و اطلاعاتی را به صورت خلاصه در مورد روانگردان گل را در اختیار شما قرار دهیم. سپس در ادامه به بررسی خواص کندر و تاثیراتی که می تواند در زمینه ترک اعتیاد گل داشته باشد را با شما در میان میگذاریم تا در پایان خودتا قضاوت کنید که آیا ترک گل با کندر امکان پذیر است یا نه!

ماده روانگردان گل

ماده روانگردان گل که آن را با نام ماریجوانا نیز میشناسند به تازگی با تبلیغاتی مانند اعتیاد آور نبودن، مصرف به صورت گسترده در بین جوانان، مشاهده در برخی رسانه ها و دسترسی راحت متسفانه جای خود را در بین بسیاری از افراد جامعه باز کرده و از طرفی قانونی بودن این ماده در برخی کشورها باعث شده که عده‌ای به این فکر کنند که مصرف آن هیچ زیانی ندارد (که البته این تصور کاملا غلط است). یکی دیگر اصلی ترین مواردی که باعث شده این ماده بسیار محبوب شود، ایجاد حس سرخوشی و شادی است که در سایر مواد مخدر یا روانگردان دیگر پیدا نمیشود. از سوی دیگر در فضایی که ناامیدی سایه سیاه خود را روی زندگی ها انداخته و از طرفی نبودن بستری برای گذران زمان و خوشگذارانی جوانان باعث شده که عده زیادی رو به استفاده از گل بیاورند.
متاسفانه این خبر به صورت کاملا مطمئن در کشور ما پخش شده است که گل اعتیاد آور نیست و مانند تریاک و سایر مواد مخدر که دارای مورفین هستند عوارض عدم مصرف شدیدی ندارد؛ اول از همه باید این مورد را بدانید که عوارض مصرف نکردن گل به صورت درد بدنی خود را نشان نمیدهد، بلکه شما زمانی که خمار (یا به قول معروف نَسَخ) گل هستید،دچار پرخاشگری، بی حوصلگی، پریشانی، زودجوشی و سردرگمی می شوید و اگر این فشار را تحمل نکنید قطعا دوباره به سراغ مصرف گل خواهید رفت و به این صورت اعتیاد شما به گل روز به روز قوی تر می شود.
قبل از اینکه به سراغ مصرف کندر به عنوان داروی گیاهی کمکی ترک اعتیاد به گل بروید باید این موضوع مهم را در نظر بگیرید که اگر خودِ شما نخواهید که مصرف گل را قطع کنید، بی شک هیچ اتفاقی برای شما نخواهد افتاد و شما همچنان به دنبال مصرف ماریجوانا خواهید بود؛ پس قبل از همه چیز باید بخواهید که مصرف گل را قطع کنید.

ماده روانگردان گل

ترک اعتیاد گل با کندر

ترک اعتیاد گل با کندر به این دلیل مورد توجه متخصصان ترک اعتیاد و افراد فعال در حوزه طب سنتی قرار گرفته است که میتواند خماری ترک اعتیاد گل (که نشانه های آنرا برای شما توضیح دادیم) را کاهش دهد. کندر به دلیل داشتن ماده‌ای روانگردان به نام اینسنسول می تواند به راحتی پرخاشگری، اضطراب و به طور کلی عوارض قطع مصرف گل را کاهش دهد. طریقه مصرف کندر برای دریافت اینسنسول موجود در آن می تواند به صورت های خوراکی، بخور دادن و دود کردن باشد. یکی از موثر ترین راه های استفاده از کندر به عنوان داروی کمکی ترک اعتیاد گل را در ادامه برای شما توضیح می دهیم:

  • ابتدا یک قطعه کوچک به اندازه یک نخود از کندر خوراکی را جدا کنید.
  • در مرحله بعد آن را مانند حشیش حرارت دهید تا کمی نرم شود و با توتون سیگار مخلوط کنید و سیگار را با آن پر کنید.
  • هر گاه احساس خماری کردید می توانید یکی از این سیگارها را بکشید. منتها این نکته را به یاد داشته باشید که دود کندر را در زمان استعمال در سینه حبس کنید و به این صورت از خاصیت آرامبخشی آن برای کاهش اضطراب و استرس خود استفاده کنید.
    البته شما نباید فراموش کنید که استفاده مداوم از کندر نیز می تواند عوارض بسیار خطرناکی برای شما در پی داشته باشد که در ادامه این عوارض را با هم بررسی میکنیم:
  • درد گرفتن قفسه سینه
  • کهیر زدن پوست و خارش زیاد
  • مصرف بلند مدت کندر باعث میشود که خطر ابتلا به سرطان در دستگاه تنفسی، دهان، سینوس، زبان، سیستم چشایی و... به طرز چشمگیر و خطرناکی افزایش یابد.
  • خانم های باردار به هیچ وجه نباید از این روش (یا سایر روش های مصرف کندر) استفاده کنند، چرا که در این صورت خطر سقط جنین در آنها بالا می رود. از طرفی هم ممکن است که فرزند آنها در صورت به دنیا آمدن دچار مشکلاتی مانند بیش فعالی و... باشد.

ترک اعتیاد گل با کندر

  • التهاب های پوستی
  • مصرف طولانی مدت کبد شما را در معرض خطرات جدی قرار می دهد.
  • افزایش مشکلات گوارشی مانند حالت تهوع، گرفتگی معده، اسهال و...

امیدواریم که این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد و توانسته باشیم که راه حلی برای مشکل اعتیاد به گل در اختیار شما قرار داده باشیم. نکته بسیار مهمی که در پایان بهتر است به یاد داشته باشید این است که هیچ گاه خودسرانه اقدام به استفاده از هیچ دارویی نکنید و سعی کنید همیشه از مشاوران و متخصصان در زمینه ترک اعتیاد استفاده کنید. سیستم مشاوره ما همیشه در خدمت شماست، همین الان با شماره 09034827420 تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.