بی خوابی در ترک تریاک

تریاک از مواد اعتیاد آوری است که از نسل های گذشته به ما رسیده است. متاسفانه این ماده سمی در طولانی مدت عوارض ناگواری را برای ما به همراه خواهد داشت. بدتر از این موضوع، آن است که بعد از شروع ترک کردن این ماده، بی خوابی به سراغ شخص می رود و تا مدتی گریبان گیر او خواهد ماند. شما خواننده محترم که در حال خواندن این مقاله هستید احتمالا از بیماری بی خوابی رنج می برید. با مرکز نگین همراه باشید تا راه درمان این عارضه را پیدا کنید و خواب مفید را به زندگی خود بازگردانید. برای کسانی که اقدام بهترک تریاک می کنند سوالات متعددی پیش می آید مثل این که: آیا تجربه ترک تریاک در منزل را برای خود و یا یکی از عزیزانتان دارید؟  برای ترک تریاک چه بخوریم درد نکشیم؟ و یا با بی خوابی بعد از ترک چه کنیم؟ و یا سریع ترین راه ترک تریاک کدامند؟ ترک تریاک چند روز طول میکشد و ... برای پاسخ به تمام این سوال ها مشاوران کلینیک ترک اعتیاد نگین می توانند به شما کمک کنند. 

درمان بی خوابی پس از ترک اعتیاد

بی خوابی صرفا به این مورد اطلاق نمی شود که فرد در شب توانایی خوابیدن ندارد و با خود کلنجار می رود. از نشانه های دیگر بی خوابی این است که شما بعد از بیدار شدن همچنان خسته اید و احساس کوفتگی و بی حالی می کنید با این که برای مدتی خواب بوده اید. پس اگر شما چنین مواردی را تجربه کرده اید باید به دنبال راه حل مناسب بگردید. وقتی که شخص قصد می کند که مصرف تریاک را کم یا قطع کند، معمولا بی حوصلگی، بی خوابی یا حتی اضطراب به سراغ شخص می آیند. حال چند راهکار ارائه می شود که در طولانی مدت اثرات شگفت انگیزی را به همراه خواهند داشت. ابتدا به این موضوع اشاره می کنیم که حتما روزی حداقل یک ساعت برای ورزش کردن وقت بگذارید. تجربه فضای بیرون از خانه و ورزش در هوای آزاد برای فعالیت هورمون های تحریک کننده مغز بسیار مؤثر هستند. سعی کنید که صبح زود و به طور مداوم این برنامه را اجرایی کنید تا شاهده اثر آن در روز های آتی باشید. علاوه بر این مورد تغذیه نیز بسیار اهمیت دارد. مصرف خوراکی هایی که دارای کافئین هستند (قهوه) به هیچ وجه توصیه نمی گردند. شما می توانید با کمک یک مشاور تغذیه با تجربه مشکل خود را به طرز صحیح درمان کنید. برای آشنایی با روش های جدید ترک اعتیاد با مشاورین ما در کلینیک ترک اعتیاد نگین تماس بگیرید.

درمان بی خوابی پس از ترک اعتیاد

داروی بی خوابی بعد از ترک اعتیاد

در مرکز سم زدایی اصفهان (نگین) مشاوران و پزشکان مجرب، تخصص دارند که با روش های به روز بهترین راه حل های درمان بی خوابی پس از ترک اعتیاد تریاک را به شما ارائه بدهند. مشاوران مرکز ترک اعتیاد نگین با تجویز داروهای مکمل و ارائه مناسب ترین روش های درمانی، همیشه همپای شما خواهند بود. این مرکز با سابقه چندین سال در اصفهان فعالیت خود را آغاز کرده است و آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است. با نگین همراه شوید تا یک زندگی فوق العاده را در کنار هم رقم بزنیم و از هرگونه مانع و خطر عبور کنیم. شما می توانید با کمک پزشکان متخصص و با تجربه کلینیک ترک اعتیاد نگین مشکلات بی خوابی، افسردگی، ضعف بدنی، مشکلات گوارشی بعد از ترک تریاک و... را درمان کنید.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.