لیست مراکز ترک اعتیاد اصفهان

با توجه به گسترش روز افزون اعتیاد در جامعه، مراکز مختلفی برای ترک اعتیاد در داخل کشور ایران به وجود آمده اند و در استان اصفهان نیز مراکز مختلفی برای ترک اعتیاد وجود دارند. ترک اعتیاد کاری کاملا تخصصی است و نیاز به تجربه و مهارت دارد. به همین دلیل افراد نمی توانند خودشان اعتیاد را ترک کنند زیرا عوارض جانبی بیشماری دارد. در این مقاله قصد داریم لیست مراکز ترک اعتیاد اصفهان را در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید برای ترک اعتیاد به مراکز معتبر مراجعه کنید.

لیست و اطلاعات کامل مراکز ترک اعتیاد استان اصفهان

در این قسمت از مقاله سعی داریم به لیست و اطلاعات کامل برخی از مراکز ترک اعتیاد استان اصفهان بپردازیم و ۱۰ مورد از بهترین مراکز ترک اعتیاد خصوصی و دولتی در استان اصفهان را به شما معرفی کنیم:

  1. دانشگاه علوم پزشکی: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان یکی از مراکزی است که در زمینه ترک اعتیاد فعالیت می‌کند و به عنوان مرکز دولتی برای ترک اعتیاد شناخته می شود. این دانشگاه که در خیابان بزرگمهر واقع شده است آماده خدمت رسانی به هموطنان است.
  2. کلینیک ترک اعتیاد فارابی: این کلینیک خصوصی در خیابان شمس آبادی روبروی بیمارستان سینا قرار دارد.
  3. مرکز ترک اعتیاد بهار: این کلینیک یکی از کلینیک های خصوصی است که در خیابان شیخ بهایی قرار دارد.

لیست و اطلاعات کامل مراکز ترک اعتیاد استان اصفهان

  1. کلینیک ترک اعتیاد بهزیستی: این کلینیک که زیر نظر سازمان بهزیستی فعالیت می کند، در خیابان احمد آباد واقع شده است.
  2. کلینیک ترک اعتیاد بهبودی: برای مراجعه به این کلینیک ترک اعتیاد خصوصی باید به خیابان سروش روبروی داروخانه ولیعصر مراجعه کنید.
  3. مرکز ترک اعتیاد افق: این کلینیک تخصصی که زیر نظر بخش خصوصی فعالیت می کند، در خیابان دستگرد مقابل رستوران بیستون قرار دارد.
  4. کلینیک ترک اعتیاد سلیم: این کلینیک یکی دیگر از کلینیک های ترک اعتیاد خصوصی است که در خیابان امام خمینی واقع شده است.
  5. کلینیک ترک اعتیاد مهرگان: آدرس این کلینیک میدان قدس خیابان زینبیه جنوبی است و این کلینیک یکی دیگر است کلینیک های خصوصی ترک اعتیاد است.
  6. مرکز ترک اعتیاد دکتر براتی: این کلینیک خصوصی در چهارراه فلسطین قرار دارد.
  7. مرکز ترک اعتیاد دکتر موسوی: برای مراجعه به این کلینیک باید به ساختمان پزشکان بهار واقع در چهارباغ بالا بروید.

مرکز ترک اعتیاد نگین با تمام امکانات در اختیار شماست

مرکز ترک اعتیاد نگین با تمام امکانات در اختیار شماست

علاوه بر مراکزی که در بالا به آنها اشاره شد یکی از مراکز ترک اعتیاد عالی در استان اصفهان مرکز ترک اعتیاد نگین است که با تمامی امکانات در اختیار بیماران قرار گرفته است.
مرکز ترک اعتیاد نگین با استفاده از متد روز دنیا به افراد کمک می کند که به راحتی اعتیاد خود را ترک کنند و با دارا بودن کادری مجرب به افراد کمک می کند که در مسیر ترک اعتیاد راه همواری در پیش داشته باشند.
برای مراجعه به این کلینیک در ابتدا میتوانید تمامی مشخصات خودتان را در سایت اینترنتی ما ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند و زمان مناسب برای مراجعه برای ترک اعتیاد را به شما اعلام نمایند.

دیدگاه‌ها  
سلام من یک خانم هستم میخواستم بدونم کلینیک شما برای من میتونه کاری انجام بده.. سپاسگزارم
سلام خیر متاسفانه کلینیک نگین فقط به آقایان را بستری می کند.
با سلام و عرض ادب...
لطفاً در مورد هزینه تقریبی بفرمایید چقدر می شود ؟
به نقل از فرزین:
با سلام و عرض ادب... لطفاً در مورد هزینه تقریبی بفرمایید چقدر می شود ؟
سلام و درود با شماره های درج شده تماس بگیرید و شرایط فعلی و مصرف خود را بیان کنید تا شمارا راهنمایی کنند.
سلام خسته نباشید همسرم اصلا نمیتونه ترک کنه وسوسه میشه چیکارکنم بخاطر اروم شونش رو به مواد سفید میاره
به نقل از فاتحی:
سلام خسته نباشید همسرم اصلا نمیتونه ترک کنه وسوسه میشه چیکارکنم بخاطر اروم شونش رو به مواد سفید میاره
سلام. متاسفانه افراد ممکن است برای ترک مواد مخدر دچار مشکلات و وسوسه‌ها شوند. اعتیاد به مواد مخدر یک مسئله جدی و پیچیده است که نیاز به توجه و مراقبت‌های معتبر دارد. در این شرایط، مهمترین کار این است که همسرتان را به دیدار یک متخصص اعتیاد چون مرکز ما هدایت کنید. متخصصین مرتبط با اعتیاد می‌توانند به همسرتان راهکارها و راهنمایی‌هایی ارائه دهند که به کاهش وسوسه‌ها و بهبود وضعیت او کمک کند.
سلام خواستم ببینم پذیرش دارین بیایم خدمتتون
به نقل از علی:
سلام خواستم ببینم پذیرش دارین بیایم خدمتتون
سلام و درود بله برای هماهنگی با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.
سلام من شهرستانی هستم وبدلایلی داخل اصفهان1ماهی هست ک مستقرشدم ووقت بستری شدن20وچندروزه روندارم ودرموردکلینیکه بستری وسم زدای3روزه شنیدم. خاستم اگه میشه توضیح وآدرسشوبهم بگین
به نقل از پوریاپورمحراب:
سلام من شهرستانی هستم وبدلایلی داخل اصفهان1ماهی هست ک مستقرشدم ووقت بستری شدن20وچندروزه روندارم ودرموردکلینیکه بستری وسم زدای3روزه شنیدم. خاستم اگه میشه توضیح وآدرسشوبهم بگین
سلام در قسمت تماس با ما آدرس کلینیک قرار داده شده است. برای بستری و ترک در مدت زمان کم هم می توانید مشاوره بگیرید تا نتیجه نهایی به شما اعلام شود.
سلام، ما از رفتار برادرم یه جورایی مطمئن هستیم مصرف داره ولی قبول نمیکنه و اصلا راضی به ازمایش هم نمیشه
ایا راهی هست که بهش ثابت کنیم و اینکه بستریش کنیم
به نقل از Elham:
سلام، ما از رفتار برادرم یه جورایی مطمئن هستیم مصرف داره ولی قبول نمیکنه و اصلا راضی به ازمایش هم نمیشه ایا راهی هست که بهش ثابت کنیم و اینکه بستریش کنیم
سلام متاسفانه اجباری کردن فرد به انجام آزمون مواد مخدر و الکل یک راه حل موثر نیست و ممکن است باعث ایجاد مشکلات اضافی شود. به علاوه، قانوناً نمی‌توانید فرد را به انجام آزمون مواد مخدر و الکل واجب کنید، مگر اینکه در موارد قانونی خاصی (مثلاً در صورت قرار گرفتن در معرض خطر برای خود و دیگران) اجازه قانونی برای این اقدام وجود داشته باشد. به جای اجباری کردن فرد، بهترین راه برای کمک به برادرتان این است که با او در مورد مخاطرات مصرف مواد مخدر و اهمیت درمان اعتیاد صحبت کنید. او را به مشورت با پزشک متخصص درمان اعتیاد تشویق کنید تا می‌تواند از مشورت‌های مناسب و درمانی بهره‌مند شود.
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.