ترک هروئین با تریاک

هروئین یکی از افیون های خطرناک است و ترک آن نیازمند برنامه ای اصولی، علمی و پزشکی است. مصرف این ماده مخدر در فرد یک احساس سرخوشی و شادی را ایجاد می کند. روش های مصرف این ماده مخدر متفاوت است و همین موضوع بر روی کیفیت ترک آن موثر است. در بسیاری از تعریف هایی که برای اعتیاد می شود، مصرف مکرر و چندباره یک ماده مخدر و افیونی را به عنوان اعتیاد در نظر می گیرند اما مصرف یک بار از هروئین کافی است تا برای همیشه برای مصرف مجدد و اعتیاد به این ماده مخدر وسوسه شوید. با ترک هروئین در کم ترین حالت هر 12 ساعت یکبار باید این ماده را مصرف کرد تا از علائمی مانند تهوع، بیقراری، استرس، آبریزش بینی و ... در امان ماند. 
با این حال مصرف کنندگانی که مدت ها با مصرف این ماده مخدر دست و پنجه نرم کرده اند به دنبال روش هایی هستند تا بتوانند خود را از دام این ماده مخدر رهایی یابند. روش های متعددی برای a href="/addiction-treatment/25-ترک-اعتیاد-هروئین" title="ترک هر">ترک هروئین</a> وجو" دارد و بسیاری از مصرف کنندگان ممکن است چندین روش را تاکنون امتحان کرده بشند. امتحان کردن روش های نادرست برای ترک و شکست در آن ها به مرور موجب می شود که فرد انگیزه خود برا ترک را از دست بدهد و حتی با دوز بیشتر به مصرف هروئین اقدام نماید. یکی از روش هایی که برای ترک هروئین مطرح شده است این است که به جای آن، تریاک مصرف شود. در این مقاله میزان علمی و درست بودن این دادعا را بررسی می کنیم. 

ترک به روش های مختلفی انجام می گیرد. آیا می دانید ترک تریاک چند روز طول می کشد ؟ برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با ترک تریاک در منزل و انواع دیگر روش ها و برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با اینکه ترک تریاک چند روز طول می کشد، نه تنها می توانید به همین صفحه در سایت کلینیک نگین مراجعه کنید، بلکه می توانید با مشاوران این مجموعه نیز مشورت کرده و اطلاعات لازم در رابطه با سریع ترین راه ترک تریاک را به دست آورید.

آیا ترک هروئین با تریاک امکان پذیر است؟

آیا ترک هروئین با تریاک امکان پذیر است؟

تریاک و هروئین هر دو به عنوان دو ماده مخدر شناخته می شوند و دارای وابستگی جسی و روانی هستند. ترک هروئین با استفاده از تریاک یکی از روش هایی است که متاسفانه توسط بسیاری از افرادی که هیچ سواد و تجربه علمی ندارند توصیه می شود. این روش به هیچ عنوان به عنوان یک روش اصولی، مناسب و علمی شناخته نیست و در هیچ مرکز تخصصی علمی و درمانی از جایگزین کردن تریاک برای هروئین استفاده نمی شود.
ترک هروئین به این معناست که این ماده افیونی به طور کامل از بدن سم زدایی شود و فرد بتواند به لحاظ روانی و جسمی به مطلوب مورد نظر برسد. در این روش نادرست فرد با مصرف و بالا بردن میزان تریاک سعی بر این دارد که میزان مصرف هروئین را کم کند که در بسیاری از مواد نه تنها مصرف هروئین ترک نمی شود بلکه مصرف و وابستگی به تریاک نیز به آن اضافه می گردد.

چرا نباید برای ترک یک ماده اعتیادآور به مواد دیگری روی آورد؟

چرا نباید برای ترک یک ماده اعتیادآور به مواد دیگری روی آورد؟

یکی از دلایلی که باعث می شود از مواد اعتیاد آور به عنوان ماده سم زدا و جایگزین ماده مخدر دیگری استفاده نشود این است که مصرف هر ماده مخدری باعث وابستگی جسمی و روانی می شود. در خوشبینانه ترین حالت، مصرف کننده اگر از دام مصرف ماده ای مانند هروئین رهایی یابد به دام مصرف ماده جایگزین مانند تریاک می افتد که به اصلاح می توان آن را از چاله به چاه افتادن تعبیر کرد.
تا زمانی که بدن فرد مصرف کننده از نظر جسمی از تمامی مواد مخدری که باعث وابستگی می شوند سم زدایی نشود نمی توان آن را ترک مواد در نظر گرفت. به همین دلیل بهتر است قبل از انجام هر گونه روش های غیر اصولی به انتخاب یک روش قطعی و علمی برای ترک فکر کنید.

ترک هروئین اصولی در کلینیک: راهکاری مطمئن برای ترک همیشگی هروئین
ترک هروئین اصولی در کلینیک: راهکاری مطمئن برای ترک همیشگی هروئین

برای ترک هروئین می توان از روش های متعددی استفاده کرد. اما تنها راه برای گرفتن نتیجه قطعی و به دور از علائم و عوارض ناشی از ترک، مراجعه به یک کلینیک تخصصی است. به جای روش های سنتی و منسوخ، یکبار برای همیشه تصمیم بگیرد و با اراده ای قوی به کلینیک ترک اعتیاد مراجعه نمایید. در کلینیک ترک اعتیاد طبق نظر پزشک دستور ترک هروئین در خانه یا بستری شدن در مرکز ترک اعتیاد داده می شود. 
کلینیک ترک اعتیاد نگین در شهر اصفهان یکی از تخصصی ترین و معتبر ترین کلینیک های ترک اعتیاد در ایران محصسوب می شود. در این مجموعه تمامی کادر درمان آمادگی این را دارند تا با ارائه راه کار ها و روش های درمانی اصولی، مصرف کنندگان هروئین را از دام این ماده مخدر رها کنند. خوشبختانه با تمهیدات و امکانانی که در این مجموعه وجود دارد و درصد موفقیت این مرکز در ترک اعتیاد، با هر نوع شرایط روحی و هر نوع مصرف مواد مخدری می توان به این مجموعه مراجعه نمود و از روش های علمی و تخصصی این مجموعه برای ترک اعتیاد بهره گرفت.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.