نحوه مصرف شیره تریاک برای زود انزالی

منشا ترياک يا مشتقات آن گياه خشخاش است. اين گياه حداقل از شش هزار سال قبل مورد استفاده قرار گرفته ولی اثرات اعتيادآور آن از قرن هيجدهم ميلادی به بعد مطرح شده است. شيره ترياک که خود یکی از مشتقات تریاک است، در خود حدود بيست نوع آلکالوئيد از جمله مرفين و کدئين دارد. شیره تریاک را هم از تریاک و هم از سوخته تریاک می توان به دست آورد، اما نوع مرغوب آن از ترکیب سه نسبت سوخته تریاک و یک نسبت تریاک خالص به دست می آید. مخلوط سوخته تریاک و تریاک را ابتدا در آب داغ کاملا حل می کنند و سپس حرارت می دهند. پس از گذراندن این ترکیب از صافی، و گرفتن تفاله آن، آن را مجددا تا نقطه جوش حرارت می دهند تا قوام بیاید و سفت شود.
قطعا اتفاق افتاده که در برخی از بیماری ها و بی حالی ها افرادی بوده اند که به شما شیره تریاک معرفی کرده اند؛ در این مطلب از کلینیک ترک اعتیاد نگین قرار است در رابطه با همین خواص و به خصوص خواص شیره تریاک برای مردان برای شما صحبت کنیم، پس تا انتها با ما همراه باشید. همچنین شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات درباره ترک اعتیاد و پاسخ به سوالاتی همچون برای ترک تریاک چه بخوریم درد نکشیم؟ به بخش مقالات سایت نگین مراجعه کنید.

استفاده از شیره تریاک برای مردان مفید است؟

خیلی اوقات آقایان فکر می کنند با مصرف شیره تریاک قوه جنسی آنها بهبود پیدا می کند. در نظرات مردم در مورد ترک شیره تریاک می بینیم برخی از افراد فکر می کنند شیره تریاک برای درد پا یا کرونا، مفید است. اینها شایعه ای بیش نیست. شیره تریاک مانند دیگر مخدرها، به شما به صورت کاذب احساس آرامش و سرخوشی ای القا می کند که کاذب است. فرد پس از مصرف شیره تریاک فکر می کند که بیماری اش بهبود پیدا کرده است. اما این طور نیست، با مصرف شیره تریاک نه تنها دردی دوا نشده، که با مصرف آن به یک مخدر هم اعتیاد پیدا می کند و باید درگیر ترک اعتیاد شود.

تاثیر شیره تریاک بر اسپرم

استفاده از شیره تریاک برای درمان کرونا مفید است؟

اوایل شروع ویروس کرونا جمله « معتادها نمی گیرند. » را زیاد می شنیدیم. پس از مدتی بسیاری، ادعا می کردند که شیره تریاک برای مردانی که مبتلا به ویروس کرونا هستند مفید است. هنوز هم هستند افرادی که فکر می کنند این شایعه واقعیت دارد و با مصرف شیره تریاک خود یا پدر و برادرشان می توانند کرونا را شکست دهند.
در این خصوص دکتر طبرسی، عضو کمیته کشوری واکسن کرونا، واکنش داد و آن را به شدت رد کرد. او برای پایان دادن این شایعه که می توان با شیره تریاک به مبارزه ویروس کرونا رفت، گفت: چنین خود درمانی را در خصوص چند بیمار شاهد بودیم که وضعیت بیماران بدتر هم شد، حتی بیماری را هم داشتیم که با استفاده از این شیوه کرونای شدیدتری هم گرفت و پس از آن نیز درگیر ترک تریاک شد، این روش اصلا توصیه نمی شود؛ چراکه جدای همه مشکلات ممکن است این مواد با داروهای دیگر تداخل کرده و وضعیت بیماران را وخیم تر ‌کند.
همچنین مردانی که به مصرف شیره تریاک برای افزایش میل جنسی و ... روی می آورند، به دلیل داشتن مشکلات مختلفی همچون مشکلات سیستم تنفسی، ضعف سیستم ایمنی و همچنین تأخیر در نشان دادن حالات بیماری، جزو افراد پرخطر از نظر ابتلا به بیماری کرونا هستند و باید اقدامات ضروری جهت پیشگیری از بیماری، رعایت بهداشت فردی و غربالگری در این افراد مورد توجه قرار گیرد.
پس بهتر است قبل از گوش دادن به چنینی شایعات و پیام هایی که منبع معتبری ندارند، اول تحقیق کنید تا درگیر یک مسئله خطرناک تر نشوید.

خوردن شیره تریاک برای سفتی کمر

تاثیر شیره تریاک بر قوای جنسی مردان

اینکه شیره تریاک بر روی افزایش قوای جنسی و بهبود رابطه جنسی موثر است، یک تفکر بسیار اشتباه است که این روزها در بین بسیاری از جوانان به دلیل عدم آموزش و دریافت مشاوره جنسی همه‌گیر شده است. بسیاری از افراد برای درمان زود انزالی از مخدرهایی مانند شیره تریاک استفاده می کنند. این در حالی است که این مواد تأثیرات کوتاه مدتی بر بهبود عملکرد جنسی گذاشته و در دراز مدت منجر به انواع نابهنجاری های جنسی می شوند.
شیره تریاک و به طور کلی مواد مخدر باعث تغییر در کارکرد ارگان های جنسی می شود. مصرف شیره تریاک نه تنها باعث افزایش میل جنسی ندشه که در دراز میل جنسی را کاهش می دهد. مردان با مصرف شیره تریاک نه تنها مشکلات جنسی شان حل نمی شود، بلکه دچار اعتیاد نیز می شوند و پس از مدتی هم دچار بی‌میلی جنسی می شوند و دیگر تمایلی به برقراری رابطه ندارند.

دیدگاه‌ها  
+2
سلام روز خوش، من خیلی درباره خواص شیره تریاک برای آقایون شنیدم. یعنی واقعا این خواص وجود ندارد؟
+1
به نقل از مجید م.:
سلام روز خوش، من خیلی درباره خواص شیره تریاک برای آقایون شنیدم. یعنی واقعا این خواص وجود ندارد؟

سلام دوست عزیز، تاثیرات انواع مواد مخدر بر بدن افراد بسیار زودگذر بوده و در اکثر مواقع، توهمی زودگذر است و متاسفانه زمانی فرد متوجه این اشتباه خود می شود که به دام اعتیاد گرفتار شده. لطفا قبل از هر چیز به فکر سلامتی خود باشید و فریب این اکاذیب را نخورید.
داداش اصلا هیچ تعصیری نداره همش دروغ الان من یک ماه نیم هست ترک کردم تازه همه دردهایی که مخفی شده بود اوج گرفته
-1
با عرض سلام و احترام، دوست عزیز در صورتی که مشکل جدی برای شما پیش آمده است، حتما از مشاوران و متخصصان کلینیک ترک اعتیاد نگین راهنمایی بگیرید. به صورت رایگان شما را راهنمایی می کنند.
+1
دوست عزیز تریاک کبد رو داغون‌میکنه و اگر فرد معتاد به مصرف شیره تریاک کرونا یا هر بیماری دیگه ای بگیره احتمال مرگش بیشتر میشه چون شیره تریاک میتونه با داروهای دیگه ترکیب و موجب مرگ بیمار رو فراهم کنه
برای مصرف (تریاک،شیره،عنواع مشروبات الکلی و...) اول باید اراده قوی داشته باشی تا بهشون معتاد نشی .فرقی نمیکنه میخوای به عنوان دارو ازش استفاده کنی یا فقط برای تفریح.پدر بزرگ من 84 سالشه، در هفته سه بار شیره میکشه و 2 بار عرق میخوره ولی تو 48 روز محرم و 30 روز ماه رمزون لب به هیچ کدومشون نمیزنه.ولی من 60 روز پشت هم اول صبح ناشتا 1 لیوان شراب خوردم العان 2 ساله میخوام حداقل 5 روز پشت هم شراب نخورم نمیتونم. اینم یه جور اعتیاده
به نقل از جواد:
برای مصرف (تریاک،شیره،عنواع مشروبات الکلی و...) اول باید اراده قوی داشته باشی تا بهشون معتاد نشی .فرقی نمیکنه میخوای به عنوان دارو ازش استفاده کنی یا فقط برای تفریح.پدر بزرگ من 84 سالشه، در هفته سه بار شیره میکشه و 2 بار عرق میخوره ولی تو 48 روز محرم و 30 روز ماه رمزون لب به هیچ کدومشون نمیزنه.ولی من 60 روز پشت هم اول صبح ناشتا 1 لیوان شراب خوردم العان 2 ساله میخوام حداقل 5 روز پشت هم شراب نخورم نمیتونم. اینم یه جور اعتیاده
بله به هرچیزی میشه معتاد شد حتی یک قرص مسکن ساده که در داروخانه ها آزادانه به فروش میرسن رو هم اگر هر روز استفاده کنید بعد از یه مدت بدن بهش اعتیاد پیدا میکنه باید محتاط باشید.
+1
سلام من متاسفانه گرفتارشدم ومتاسفانه وزن خیلی کم کردم میخواستم بدونم باید رژیم غذای چی باشه تابتونم وزنم روبالاببرم چون واقعادلایلی دارم که نمیتونم ترک کنم برام حیاتی هست که وزنم روبالاببرم ممنون میشم ازلطفی که بهم میکنید
-1
سلام
تنها راه شما ترک اعتیاد به شیره است. هر رژیمی هم که داشته باشید، مصرف مواد مخدر آسیب‌زاست و روند طبیعی بدن شما را مختل می کند. لطفا به سلامتی تان فکر کنید و یک بار برای همیشه با کنار گذاشتن عذر و بهانه مصرف مخدر را کنار بگذارید.
غذاهای گرم بخور
و بعداز سیر شدن یه لقمه بزور بخور همین باعث چاقی میشه
+9
باسلام ما که هنوز نه خوردیم نه کشیدیم ولی قاطعانه بگم برای یکبار فقط دوای همه ی درداس
+7
مواد مخدر مثل نسیم یواش یواش و با لذت و تفریح و دورهمی وارد زندگی تون میشه و بعد از یه مدت عین طوفان تمام زندگیتونو نیست و نابود میکنه.شخصیت عزت نفس خانواده دارایی و سلامتی تون رو ازتون میگیره و تا اخر عمر وبال گردنتون میمونه هرکی میگه من معتاد نمیشم از همه بدتر معتاد میشه مواد هیچ برادری با ادم نداره زورش از خدا هم بیشتره اینارو یه بازنده بهتون میگه ما حتی اراده نداریم سیگار رو ترک کنیم چه برسه به مواد
من بعد 8 سال سیگار کشیدن سیگار ترک کردم الان یکساله نمیکشم. جون تو اراده نداری دلیل نمیشه همه مث شما باشن
سلام.
اگه اراده داشته باشی هر سمی رو میتونی ترک کنی .من به مدت بیست سال سیگاری بودم الان دوساله دیگه نمیکشم.
موادم مثل اینه اول باید جنبشو داشته باشی.بعد پولشو ودر اخر اراده استوار.
اکثر آدمهای کارتت خواب از بی پولی وخماری که خودشونو میبازند.پس برو خودتو تقویت کن عزیز دل.
+4
شیره تریاک و هروئین و شراب و ویسکی و یا هرچیزی اگر به اندازه نیاز باشد و انسان ظرفیت و جنبه استفاده از آن را داشته باشد که وابسته نشود اشکال ندارد . در اکثر افرادی که معتاد به تریاک هستند دیده ام که کرونا نگرفته اند.
درمورد مواداشتباه نکن
مواد باکسی شوخی نداره
وقتی شما مواد میزنی یک ارتبات با مغز داره
اینطوریه هرانسانی به هرصورت اظطراب واسترس داره واین خودآگر به اندازه باشه خوبه باعث ایمنی میشه
نتیجه..وقتی شماموادمیزنی لذت مواد درمغز شما ثبت میشه....یعنی مغز شما یک پرونده جداتهیه میکنه وشمااز اینجا به بعدمیخواهی بری ختم . عروسی .مسافرت......قبل از رفتن مغز این پروندرو میزاره جلوت...
قدیم یک مطلبی بود میگفتن هرکس‌ یکبارموادبزنه معتاد میشه....چرا چون مغزموادروشناخته.......
اجازه ندین مغز شماباهرچیزه نامعقول آشنا بشه
مواد خانمان سوزه
پولدارباشی خونه نشینت میکنه
بی پول باشی کارتن نشین
تادیر نشده این پروندرو درمغزت نابودکن.....
به نقل از جمشید بریری:
شیره تریاک و هروئین و شراب و ویسکی و یا هرچیزی اگر به اندازه نیاز باشد و انسان ظرفیت و جنبه استفاده از آن را داشته باشد که وابسته نشود اشکال ندارد . در اکثر افرادی که معتاد به تریاک هستند دیده ام که کرونا نگرفته اند.

عزیزان شما یه رساله بنویس حیفه حروم میشی
خیلی حال میده من کشیدم خیلی باحاله کمرم سفت‌میکنه کاراتونم با سرعت انجام میدید ضا قند خون بالاست کرونا هم‌داشتم ی خورده خوردم فرداش خوب شدم دوستامم خوردن خوب شدن ولی مصرف زیادش مضره شما اب زیاد بخور میمیری
+4
دوای هر دردی است . الا درد خودش.معجزه میکنه. اثبات شده در مورد اطرافیان و همکاران.
سلام . من اعتیاد دارم به شیره و میخورم ، دیگه خسته شدم و خیلی دوست دارم ترک کنم ولی میترسم خانوادم متوجه اعتیاد من بشن . میخوام تا خیلی حاد شده جلوش رو بگیرم برای همیشه
+1
با عرض سلام و احترام، دوست عزیز امیدواریم که بتوانین به راحتی و خیلی سریع از پس ترک اعتیاد خود بر بیایید، در صورتی که به کمک احتیاج دارید، با مشاوران ما در کلینیک تماس بگیرید.
-1
من 20سال هست شیره تریاک مصرف میکنم ونه مریض شدم ونه کرنا گرفتم کارگر هم هستم وهمه جا سرکار میروم با همه دست میدهم نه کرنا گرفتم ونه میگیرم اگه مشکل مالی نداشته باشی خیلی هم مفید هست
به نقل از یزدان:
من 20سال هست شیره تریاک مصرف میکنم ونه مریض شدم ونه کرنا گرفتم کارگر هم هستم وهمه جا سرکار میروم با همه دست میدهم نه کرنا گرفتم ونه میگیرم اگه مشکل مالی نداشته باشی خیلی هم مفید هست
دوست عزیز هرچیزی که بدن شما را از حالت طبیعی خارج کنه و استفاده نکردن از اون جسم و روح و روند زندگییتون رو تحت تاثیر قرار بده مضر است.
یزدان داش دمت گرم خخخ.حال دادی با مرام کلی خندیدم.البته که شیره هم بده ولی در مقابل متادون ویتامین هستش.انصافا متادون نخورید که سر تمام مخدر هاست.اون نعشگی که اوایل مصرف بهتون دست میده و از همه مواد ها بیشتره باید بفهمید که متادون چه مکافاتیه.بعد شش ماه یا یک سال باید دوز بالا ببری تا بعد مدتی که دیگه نعشه نمیشی.ما یه مثال داریم که میگه(گرتی پاشو قرصی اومد)حالا خود دانید اگه میتونید حتما یه سرچ در مورد ترک متادون بزنید متوجه میشید.من چهار سال روزی سی سی خوردم الان شش روز ترک کردم انداختم شیره خوردن.خیلی بهتره ترکش واسه جوونا که تا پنج سال مصرف دارن فوقش پانزده روزه.متادون از روز چهارم تازه خماری شروع میشه لامصب روغن جامد میمونه بیرون نمیاد از بدن.
برای کرونا و درگیر نشدن ریه دکتر متخصص دستور داد که شیره تریاک مصرف کنیم و دهها نفر و دیدیم که همه خانوادشون گرفتن و اینا واقعا نگرفتن یا حل شده
+2
محتوای این دیدگاه ممکن است صحیح نباشد و کلینیک ترک اعتیاد نگین این روش را تأیید نمی کند.
سلام خدمت همه دوستان اهل دل
تو مصرف مواد یه دورانی هست به نام دوران طلایی.
خب حالا چرا بهش میگن طلایی چون اگه مصرف کنی بعدش احساس خماری رو نداری.
اول اینو بگم که مصرف تریاک واسه افراد بی جنبه ممنوعه کلا ؛(سمتش نرید لطفاً)
خب حالا راهکار واسه اونایی که میخوان تریاک بکشن ولی معتاد نشن اینه که دوران طلایی رو طولش بدن به این صورت که هفته ای یه بار یا یه هفته درمیون بکشن
من خودم از سال 97 تو خدمت سربازی شروع کردم وه تا الان دارم با این قضیه حال میکنم
روایت داریم که کم بکش همیشه بکش
محتوای این دیدگاه ممکن است صحیح نباشد و کلینیک ترک اعتیاد نگین این روش را تأیید نمی کند.
سلام ،
افراد ضعیف وبی اراده لطفا سمت تریاک وشیره نرن چون معتاد میشن بانظرشماکاملا موافقم من بیست ساله هیچ وقت ماهی دوبارنشده بلکه وقت بوده دوماه یه بارم. الان بیست دوساله همش توی دوران طلایی ام کلی ام حال میکنم بااین موضوع وبدنی ورزشم به صورت دائم میکنم وروح وجسم سالمیم دارم.
+1
متاسفانه من برا سرکوب و بیخیالی جنسی مصرف می کنم چون طبعم گرم گاهی میزارم کنار اما واقعا صرفا برا سکوب دوباره مصرف می کنم
+1
دوستان واقعا اعتیاد پاچه گیر است من چون مجردم برا سرکوب غریزه جنسی مصرف می کنم پس این بی میل می کنه خود و خانواده غداب ندید من یه جایگزین مناسب باشه کنار میزارم اما خب تنهایی بده...
-1
سلام من شیره میخورم شباروز خواب ندارم الان مصرفم م کنم 2روز خواب ندارم حتی یدقیقه
امیر عزیز سلام مشکل رو با پزشک مطرح کنید و داروهای لازم را برای گذراندن این دوران دریافت کنید.
تنها راه ترک اینه که توپه توپ بکش، بعدش دوتا استامینوفن کدئین بخور. بعد هر 4 ساعت یدونه بخور تا ی ورق تموم شه. اصلا خماری نمیفهمی یعنی چی. امتحان کن :-)
باسلام من حدود6ساله شیره مصرف میکنم میخوام بذارم کنار خسته شدم میترسم لطفا راهنماییم کنید
دوست عزیز بهترین راه اقدام به ترک این ماده مخدر است. هر زمان تصمیم به شروع بگیرید دیر نیست با شماره های درج شده تماس بگیرید تا مشاوران ما در این مسیر همراه شما باشند.
اینو در جواب اون دوست مون میگم که گفت از سال 97 تا الان تو دوران طلایی مصرف تریاک هست.. عزیزم همین حرفت ثابت کرد خیلی وقته گرفتارش هستی و بهتره با این حرفا خودتو بیشتر از این گول نزنی.. دوران طلایی نهایتا سه ماه تا اخرش شیش ماهه.. اسمش روشه دوران طلایی یعنی فقط یه دوران کوتاهه.. شما هم با این حرفها یه جور دلداری الکی به خودت میدی و داری خودتو گول میزنی عزیز.. ما چیزی به عنوان مصرف تفریحی نداریم... اصلا.. لااقل این حرفو پیش کننده هاش نزن برات میخندن.. ضمنا مصرف شیره تریاک برای جلوگیری و درمان کرونا بسیار عالیه.. چیزی که ما دیدیم و میبینیم معتادا واقعا نمیگیرن.. از هر بیست فرد معتاد و بیست فرد سالم شاید 15 نفر سالم هاش کرونا گرفتن اما از هر 20 معتاد شاید دو نفر هم کرونا نگرفتن.. چیزی رو باور کنید که به عینه میبینید
دادااش نگش بیچاره میشی روزگارشیاه میشه هی هی روزگار
با سلام. .من از بچگی دور و برم زیاد ادمای تریاکی و شیره ای دیدم هیچ کدومشونم با هم فرقی نداره چه شیره چه تریاک .به هرکدومش معتاد یودن هم بیچاره بودن هم بیچاره شدن ..اصلا درست نیست که بگیم چیزه خوبیه ...داری درد هست اما درد بدنی.
ایشالا که بهش وابسته نشید
برادران گرفتار فقط چند ماه یک بار حجامت کن تا حال روز اول رو باز درک کنی .تازه خ.استی ترک کنی حجامت کن یک هفته آب میوه ودم کرده اسفند بخور 3 روزه ترک کن من تا الان 263 بار ترک کردم خیلی خوبه وصال بعد طلاق
تو امریکا جووناش دارن کاوشگر ویفرستن تو چاله فضایی بعد تو این مملکت جوونامون داشته باش با چی حال میکنن ... من چهل و یک سالمه تا بحال نه لب زدم به شراب نه عرق نه شیره نا متادون نه هرچیزدیگه ای ... هر شب هم میرم باشگاه بدنسازی روزه هم میگیرم ولی فقط تو نماز یکم ضعیفم چه مرگتونه شماها خب ادم باشید سالم زندگی کنید لعنت به اون کسی که مواد مخدر و قاچاق میکنه میاره میده دست شماها ... خدایا خودت یه رحمی بکن من خودم معتاد جماعت و دیدم زندگیشو ... اخه این چه ظلمیه در حق زنو بچه ها تون در حق پدر مادرتون میکنید
سلام خب برای تاخیر سکس چه چیزی باید استفاده کنیم که ضرر نداشته باشد
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.