ترک هروئین با شیشه

هروئین به عنوان یکی از اعتیاد آورترین انواع مواد مخدر به حساب می آید. به همین دلیل، وابستگی های شدید روانی و جسمی ناشی از آن منجر به دشواری فرایند ترک هروئین می شود. ترک اعتیاد به هروئین نیازمند برنامه ای هدفمند و اصولی است. همچنین، لازم است افراد پس از ترک اعتیاد به هروئین تا مدت ها تحت نظر باقی بمانند تا مجددا به سوی مصرف آن وسوسه نگردند.
یکی از افکار نادرستی که ممکن است تا کنون درباره آن شنیده باشید این است که مصرف شیشه می تواند به ترک هروئین کمک کند. به جرات می توان گفت این تنها یک دیدگاه غلطی است که می تواند افراد را در دامی بزرگتر بیندازد. شیشه ماده ای اعتیاد آور و صنعتی است که وابستگی های شدید روحی و جسمی را برای فرد در پی دارد. سم زدایی شیشه از بدن می تواند به مراتب سخت تر از ترک هروئین شود. همچنین، اثرات روانی ناشی از مصرف شیشه ممکن است جبران ناپذیر باشد. شما عزیزان می توانید برای مطالعه نظرات درباره ترک هروئین به سایت مرکز ترک اعتیاد نگین مراجعه نمایید و از نظرات و تجربیات افراد در این زمینه بهره مند شوید.

فریب نخورید؛ ترک هروئین با شیشه شایعه ای است که قاتل جان شماست!

فریب نخورید؛ ترک هروئین با شیشه شایعه ای است که قاتل جان شماست!

ترک اعتیاد به هروئین با روش های اصولی باعث بهبود شرایط سلامت افراد و بالا رفتن کیفیت زندگی آن ها می شود. فرایند ترک اعتیاد باید شامل سم زدایی جسمانی صحیح و مشاوره های روانپزشکی موثر باشد. در غیاب هر یک از این موارد، ترک اعتیاد به هروئین یا هر ماده مخدر دیگر دوامی نخواهد داشت.
جایگزین کردن یک ماده مخدر با ماده ای دیگر به هیچ عنوان روش درستی برای ترک اعتیاد نیست. ممکن است برخی از سودجویان این تصور را در افراد ایجاد کنند که مصرف نوعی ماده مخدر دیگر نظیر شیشه می تواند به ترک اعتیاد به هروئین کمک کند. اما لازم است بدانید که این کار نه تنها به ترک اعتیاد به هروئین کمکی نمی کند بلکه کار را برای داوطلب سخت تر هم خواهد کرد.
شیشه یک ماده مخدر صنعتی و بسیار خطرناک است که علاوه بر وابستگی های جسمانی، افسردگی و اختلالات شدید روحی و روانی را نیز برای فرد در پی دارد. بنابراین، افراد برای ترک اعتیاد به هروئین بهتر است به جای اینکه خود را در دام های بزرگتری بیندازند، با یک تیم حرفه ای ترک اعتیاد مشورت داشته باشند.
کسی می تواند اعتیاد به هروئین را کنار بگذارد که به یک مرکز یا کلینیک ترک اعتیاد معتبر با کادر حرفه ای مراجعه کند. در یک کلینیک ترک اعتیاد، شخص تحت مراقبت های شدید قرار گرفته و بدن خود را به تدریج سم زدایی خواهد کرد.

روش های قانونی و علمی ترک هروئین را جایگزین روش های خطرناک کنید

روش های قانونی و علمی ترک هروئین را جایگزین روش های خطرناک کنید

ترک اعتیاد به هروئین نسبت به برخی مواد مخدر دیگر دشوارتر به نظر می رسد. علت این موضوع، تاثیر و جذب سریع این ماده در بدن است. بهترین روش ترک اعتیاد به هروئین کمک گرفتن از افراد حرفه ای و پزشکان مجرب است. مراجعه به یک کلینیک ترک اعتیاد معتبر نظیر کلینیک ترک اعتیاد نگین می تواند شرایط خوبی را برای ترک اعتیاد به هروئین فراهم سازد.
در این کلینیک بر اساس سن، جنسیت، مقدار مصرف هروئین و روش مصرف (کشیدن هروئین، تزریق یا استنشاق آن) برنامه درمانی تنظیم می گردد. سم زدایی سریع هروئین در 2 تا 4 روز و ترک تدریجی آن در مدت 10 روز می تواند کامل شود. بروز عوارض جسمانی نظیر حالت تهوع و استفراغ، اسهال، بی حالی و بی حوصلگی، تعریق زیاد و بالارفتن ضربان قلب در هنگام ترک طبیعی است.
بنابراین، لازم است پزشکان مجرب به وضعیت بیمار رسیدگی نمایند. از سوی دیگر یک شخص در حال ترک اعتیاد به هروئین باید از نظر روانی، انگیزه کافی برای ترک داشته باشد. همچنین، باید بداند که می تواند این کار را با موفقیت به ثمر برساند. به همین دلیل، جلسات مشاوره و روان درمانی باید برای وی در نظر گرفته شود و پس از بررسی های لازم دستور ترک هروئین در خانه داده شود.
برای به ثمر رسیدن ترک اعتیاد به هروئین و پیشگیری از بازگشت شخص به مصرف آن باید درمان به صورت مستمر ادامه یابد. شرکت در جلسات گروهی به صورت هفتگی و عدم قطع داروهای تجویز شده توسط پزشکان باعث می شود تا حس نشاط و سرزندگی حاصل از ترک اعتیاد در فرد احیا شود.

دیدگاه‌ها  
-1
درود بر شما من مدت 6 ماه هست که مجبور به استفاده از هرویین شدم ولی حالا منصرف شدم و دیگه نمیخوام بکشم لطفا کمکم کنید سپاس از شما ناصر بنیادی همبورک
به نقل از ناصر بنیادی:
درود بر شما من مدت 6 ماه هست که مجبور به استفاده از هرویین شدم ولی حالا منصرف شدم و دیگه نمیخوام بکشم لطفا کمکم کنید سپاس از شما ناصر بنیادی همبورک

سلام ناصرجان
خدا را شکر که ارادهکرده اید برای ترک. ما با تمام امکانات و نیروهایمان در خدمتیم. با شماره های کلینیک تماس بگیرید تا همکاران شما راهنمایی کنند.
به امید روزهای روشن
من متوجه نمیشم دیدگاه یعنی چی ؟ لطفا کمکم کنید
سلام آیا این درسته که میگن شیشه ضد مورفین و هرویین هست و شخصی که به هرویین اعتیاد داره وقتی شیشه مصرف کنه بدنش از مورفین بطور کامل خالی میشه؟! هیچ اثری از موفین در ترکیبات شیشه وجود نداره درسته؟
سجادهستم 8ماه که مصرف هروئین راشروع کردم وازراه بینی مصرف میکنم چکارکنم که موادبزارم کنار
به نقل از سجاد:
سجادهستم 8ماه که مصرف هروئین راشروع کردم وازراه بینی مصرف میکنم چکارکنم که موادبزارم کنار
دوست عزیز من سلام، بسیار خوشحالیم که تصمیم به ترک گرفته اید، شک نداشته باشید که این بهترین تصمیم زندگی شما خواهد بود. لطفا با مشاوران ما در کلینیک تماس بگیرید تا به بهترین نحو شما رو راهنمایی کنند.
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.