تاثیر هروئین بر چهره

هروئین و سایر مواد افیونی در طول سال می توانند به تنهایی قاتل افراد بسیار زیادی شوند. ما در این نوشته شما را با اثرات منفی که کشیدن هروئین بر روی چهره و مغز دارد و همچنین تاثیر هروئین بر معده را برای شما واضح می سازیم. هروئین نیز مانند بسیاری دیگر از مواد مخدر اثرات سویی بر چهره ی افراد می گذارد به این معنا که فرد مصرف کننده می تواند به عفونت و زخم های پوستی و همچنین با نادیده گرفتن این علائم منجر به رسیدن عفونت در سایر نقاط بدن خود شود و برای درمان به مراقبت های پزشکی بسیاری نیازمند می باشد. هم چنین اثرات سوء دیگری نطیر: آبریزش بینی و چشم و تغییر رنگ پوست و لاغری و همچنین شل شدن پوست از دیگر تاثیرات هروئین بر چهره می باشد. برای ترک هروئین و خلاصی از شر تاثیر هروئین  بر چهره، معده، مغز و بازگشت به سلاممت جسمانی با مشاورین مرکز ترک اعتیاد نگین تماس بگیرید. شما می توانید تحت نظر پزشکان متخصص نگین دستور ترک هروئین در خانه و یا بستری شدن در کلینیک را دریافت کنید.

تاثیر هروئین بر مغز

مصرف هروئین بر مغز افراد مصرف کننده ی هروئین، عارضه های کوتاه مدت یا بلند مدتی را در سیستم عصبی مرکزی برجای می گذارد. a href="/blog/459-مواد-تشکیل-دهنده-هروئین" title="مواد تشکیل ">مواد تشکیل دهنده هروئین</a>"سببتغییر واکنش های مغز می گردد به این شکل که چنانچه هروئین را در دوز بالا مصرف نمائیم میزان بسیاری دوپامین که یک نوع ماده ی شیمیایی طبیعی بوده در مغز آزاد می گردد و فرد احساس سرخوشی می نماید. در اثر بلند مدت، مغز سعی بر آزاد کردن مقدار زیادی دوپامین حتی بدون هروئین دارد که این مرحله وابستگی فیزیکی فرد به کشیدن هروئین را نشان می دهد. در اثر کوتاه مدت بدن شما سعی بر این دارد که در نبود هرووئین به عنوان یک عامل اثرگذار بر سیستم مرکزی عصبی خود را متعادل نشان دهد. در صورتی که این روند همیشگی باشد این امر با تولید مواد شیمیایی مغز تداخل دارد و فرد را در معرض علائم افسردگی و اضطراب وا می دارد. اثرات سوئی که مصرف هروئین بر مغز می گذارد بسیار حائز اهمیت است در زیر برخی از موارد تاثیر هروئین بر مغز را آورده ایم که در دسته ی اثرات بلند مدت مصرف هروئین جا دارد:

  • کاهش میزان تنفس در افراد و خالی شدن اکسیژن از مغز که در نتیجه منجر به کما و آسیب مغزی و در آخر مرگ در فرد خواهد شد.
  • در صورت مصرف هروئین در دوز بسیار بالا، اثرات سوء کمبود اکسیژن خود را در مواردی مانند بینایی، خلق و خو، سیستم حرکت و حافظه ی افراد به نمایش می گذارند.
  • واکنش منفی به پاسخ سیستم عصبی در برابر درد به این صورت که افراد در هنگام درد حس بدی را تجربه خواهند کرد و برخی از محرک ها را دردناک تر می نماید.
  • به وجود آوردن مشکلات حافظه و هوشیاری پایین در افراد

تاثیر هروئین بر مغز  

تاثیر هروئین بر معده

هروئین در زمان هایی مثل هنگام مصرف این ماده مخدر و همچنین در مواقعی که فرد قصد بر ترک آن داشته باشد، اثرات و جنبه های منفی را بر معده داشته است. مصرف بسیار زیاد هروئین سبب اختلال در ماهیچه های هضم خواهد شد به گونه ای باعث ایجاد علائمی نظیر حالت تهوع، انسداد روده، استفراغ، ایجاد بافت معده ملتهب، بروز یبوست و ایجاد سوراخ هایی در روده کوچک یا بزرگ خواهد شد. نکته ی جالب دیگر از ارتباط تاثیر هروئین بر معده و همچینین تائیر مصرف هروئین بر مغز این بوده است که می تواند در هنگام ترک و یا مصرف پی در پی آن به دلیل سعی بر متعادل شدن سیستم عصبی فرد مصرف کننده ی هروئین با علائمی نظیر: استفراغ، گرفتگی معده، اسهال و حالت تهوع روبرو گردد. ما در مرکز ترک اعتیاد نگین در تمامی مراحل ترک هروئین همراه شما خواهیم بود.

تاثیر هروئین بر معده  

کلینیک ترک اعتیاد نگین راهی امیدوارکننده برای فرد معتاد به هروئین

چنانچه به هر دلیلی به ماده مخدر هروئین وابسته شده اید می توانید از همین حالا با یک تماس به متخصصان ما در مرکز ترک اعتیاد نگین قدمی برای داشتن زندگی سالم مانند قبل بردارید. پرسنل ما در مرکز ترک اعتیاد نگین همواره در خدمت شما بوده اند و با در نظر گرفتن میزان وابستگی شما به مواد و همچنین در نظر گرفتن تمامی جوانب و انجام آزمایشات مربوطه روند درمان را با بهترین اثر بخشی برای فرد معتاد به پایان می رسانند.

دیدگاه‌ها  
+3
سلام...خسته م فقط خلاصم کنید..0993311....
-1
به نقل از Samiraa:
سلام...خسته م فقط خلاصم کنید..0993311....

همراه عزیز
اگر در اصفهان هستید با مشاوران و همکاران ما در کلینیک نگین در ارتباط باشید. بدون شک مسیر ترک جاده ی نا هموار و دشواری است ولی شما می توانید
نا امید نشوید
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.