قرص ترک اعتیاد

ترک اعتیاد به مواد مخدر با روش های مختلفی انجام می شود که یکی از این روش ها که دکتر برای ترک اعتیاد استفاده می کند، دارو است. انواع مختلف داروها و قرص های ترک اعتیاد که در بازار فروش موجود هستند مثل قرص هایی که برای ترک ال اس دی در بازار برای فروش موجود هستند؛ باید صرفا تحت نظر پزشک تجویز شوند و از مصرف خودسرانه آن ها جدا خودداری شود. اگرچه که نام این داروها قرص ترک اعتیاد است، اما در صورتی که غیر اصولی مصرف شوند خود باعث اعتیاد شدید می‌ شوند و باعث بروز واکنش های شدید جسمی و روحی در بدن افراد خواهند شد. ترک اعتیاد به بعضی از مواد مخدر به سادگی ها امکان پذیر نیست و تنها تحت نظارت 24 ساعته متخصص امکان پذیر است همچون ترک اعتیاد کوکائین. انتخاب کلینیک نگین به عنوان بهترین مرکز ترک اعتیاد می تواند یک انتخاب صحیح باشد. 

آیا چیزی به اسم قرص ترک اعتیاد وجود دارد

جواب این سوال مثبت است. چند نوع قرص ترک اعتیاد در بازار فروش موجود هستند که از جمله آن ها می توان به قرص متادون و قرص ب۲ اشاره کرد. هر دو نوع این قرص ها به منظور ترک اعتیاد انواع مختلف مواد مخدر از جمله هروئین، تریاک، شیره و... مورد استفاده قرار می گیرند. البته قرص ب۲ از لحاظ تاثیر گذاری کمی ضعیف تر نسبت به قرص متادون است.
اگر چه که این دو نوع قرص مخصوص ترک اعتیاد هستند، اما استفاده از آن ها باید صرفا تحت نظر پزشک متخصص انجام پذیرد. زیرا این قرص ها عوارض بسیار زیادی دارد و استفاده از آن ها به صورت خودسرانه باعث بروز واکنش‌ های بسیار شدید در بدن می شود. به عنوان مثال مصرف خودسرانه متادون به همراه دیگر مواد مخدر باعث ایجاد شوک های شدید در بدن می ‌شود که حتی ممکن است منجر به مرگ افراد نیز شود.
از طرفی مصرف خودسرانه و بدون تجویز متادون برای ترک مواد مخدر نیز ممکن است منجر به آسیب های جسمی از جمله آسیب به کبد شود. به همین جهت هم داروخانه‌ های سطح کشور این دو نوع دارو را بدون تجویز پزشک و به صورت خودسرانه به فروش نمی رسانند.

قرص ترک اعتیاد چیست

قرص ترک اعتیاد چیست

قرص ترک اعتیاد یکی از راه های ترک اعتیاد است که شامل مسکن های بسیار قوی و داروهای شبه مخدر بوده و تحت نظر پزشک برای ترک اعتیاد به مواد مخدر مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که افراد بدون مشاوره پزشک و به صورت خودسرانه از قرص های ترک اعتیاد استفاده کنند امکان بروز شوک های خطرناک در بدن آن ها وجود خواهد داشت.
همچنین این قرص ها بسیار اعتیاد آور هستند و اگر مصرف آن ها به صورت استاندارد انجام نپذیرد، خود باعث اعتیاد شدید خواهند شد. همان طور که گفتیم قرص ترک اعتیاد نوعی مسکن قوی و داروی شبه مخدر است. این داروها عوارض ترک مواد مخدر را به حداقل خود می ‌رسانند و باعث می ‌شوند تا دردهای ناشی از ترک و همچنین عوارض ناشی از ترک به حداقل خود برسند.
به عنوان مثال دردهای عضلانی شدید و سردرد های شدید از جمله عوارض ترک مواد مخدر هستند که، پزشک معالج با استفاده از قرص ترک اعتیاد این عوارض را قابل تحمل تر می کند. سپس به مرور زمان دوز این قرص ها را کاهش می ‌دهد تا در مدت زمان درمان فرد بتواند با عوارض ناشی از ترک مواد مخدر مقابله کرده و در نهایت بدن او به صورت کامل از مواد مخدر پاکسازی شود.

داروی ترک اعتیاد

داروی ترک اعتیاد

داروهای ترک اعتیاد به دلیل ترکیبات خاصی که دارند، خود یکی از عوامل اعتیاد زا شناخته می شوند. به همین جهت نیز پزشکان متخصص در حوزه ترک اعتیاد توصیه اکید دارند که این داروها به هیچ عنوان خودسرانه مصرف نشوند. پزشک معالج داروهای ترک اعتیاد را صرفا برای کمتر شدن عوارض ترک که شامل عوارض جسمی و عصبی هستند تجویز می کند.
در صورتی که شما به مرور زمان و تحت نظر متخصص از این داروها استفاده کنید از کمترین عوارض جسمی و روحی ترک مواد مخدر رنج خواهید برد. در نهایت پس از یک دوره مشخص چهار ماهه و یا شش ماهه، بدن شما به صورت کامل از مواد مخدر پاکسازی می شود. حال نوبت به ترک قرص می رسد؛ که پزشک برای ترک مواد مخدر شما تجویز کرده بود. ترک این قرص نیز به مرور انجام می پذیرد و با کمتر شدن دوز آن ها در کوتاه مدت زیر نظر پزشک قطع می ‌شود.
مجموعه بزرگ ما با بهره گیری از پزشکان متخصص و متبحر در زمینه ترک مواد مخدر بهترین راهنمایی ها را در این زمینه برای شما ارائه نموده است، تا بتوانید به صورت کاملا اصولی و تخصصی زیر نظر پزشک متخصص اعتیاد خود را با کمترین عوارض ترک کنید.کلینیک ترک اعتیاد نگین بهترین مرکز ترک اعتیاد در اصفهان است. برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران آن تماس بگیرید.

نوشتن دیدگاه

سوالات متداول درباره قرص ترک اعتیاد

آیا چیزی به اسم قرص ترک اعتیاد وجود دارد؟
جواب این سوال مثبت است. چند نوع قرص ترک اعتیاد در بازار فروش موجود هستند که از جمله آن ها می توان به قرص متادون و قرص ب2 اشاره کرد.
قرص های ترک اعتیاد را از کجا می توان تهیه کرد؟
شما می توانید با مراجعه به سایت کلینیک نگین و دریافت معاینه های اولیه پزشکی قرص ها و داروهای مورد نیاز برای ترک را از کلینیک نگین متناسب با دز مورد نیاز خود دریافت کنید.
در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.