مراحل ترک هروئین

آیا شما هم از آن دسته افرادی هستید که از این گرد سفید رنج می برید؟ نگران این هستید که تا ابد گریبان گیر شما باشد؟ این که هروئین شما را ترک نمی کند مهم نیست، این موضوع اهمیت دارد که آیا شما می خواهید او را ترک کنید؟ با خود برانداز کنید و اگر پاسخ شما به این پرسش مثبت است تا انتهای مقاله با ما همراه باشید. مرکز سم زدایی اصفهان (نگین) به کمک شما آمده است تا بهترین گزینه ها را در اختیار شما بگذارد و شما را از این مهلکه نجات دهد. کلینیک ترک اعتیاد نگین را دنبال کنید تا با مراحل ترک اعتیاد آشنا شوید.

روز اول ترک هروئین

متاسفانه گرد سفیدرنگ هروئین وابستگی شدیدی برای مصرف کننده به وجود می آورد. به همین دلیل ترک هروئین اراده ای قوی می خواهد که در این صورت موفقیت شما به صد در صد می رسد. هروئین بیشتر از این که جسم و فیزیک شما را تحت تأثیر قرار دهد، روح و روان شما را درگیر و وابستگی ایجاد می کند. برای رهایی از وابستگی جسمانی و همچنین روحانی، یک سری تمارین و دستورالعمل هایی برای مخاطب در نظر گرفته می شوند و با عمل به آن ها امید است که این دوره هر چه سریع تر به پایان برسد. متاسفانه با شروع این دوره علائمی با شما همراه خواهند بود؛ علائمی مانند سردرد، گرفتگی عضلات یا درد مفاصل. مشاوران و متخصصان هر لحظه وضعیت شما را بررسی می کنند و در صورت نیاز داروی آرام بخش به شما تزریق می کنند. ابتدای دوره ممکن است که کمی سخت بگذرد اما اصلا نگران نباشید و با اراده و پشتکار قوی می توانید از این موانع گذر کنید. برای آشنایی با روش های جدید ترک اعتیاد با مشاورین ما در کلینیک ترک اعتیاد نگین تماس بگیرید.

روز اول ترک هروئین

روز سوم ترک هروئین

روز سوم فرا می رسد. بدن شما در برابر نبود هروئین واکنش نشان می دهد و اجازه نمی دهد که اینطور پیش برود. این صرفا یک خیال باطل برای سیستم بدنی شماست و روان شما قدرت مند تر از آن است که اجازه بدهد هروئین به بدن شما بازگردد. مشاوران برنامه های دقیق روزانه برای شما تدوین می کنند. مطمئن باشید که شما با اجرای منظم آن ها بهترین نتیجه را خواهید گرفت. برنامه مشاور شامل تمرین های ورزشی، کتاب خوانی، موسیقی خوب، گردش و ... است. در واقع برای این که از این هچل بیرون آیید باید روش زندگی خود را تغییر دهید و فعالیت های جدیدی را تجربه کنید. شما باید دیدگاه خود را نسبت به زندگی و فعالیت های روتین گذشته تغییر دهید تا با قدرت بیشتری بتوانید بر هروئین غلبه کنید. توجه داشته باشید که سختی کار در هفته اول است. شما با تحمل و صبوری بدون شک می توانید مسیر را تا انتها طی کنید. در هر لحظه که نیاز به کمک داشتید کادر درمان با روی گشاده به سوی شما می آیند و شما را از مشکل ایجاد شده دور می کنند.

روز سوم ترک هروئین

روز بیستم ترک هروئین

شما شایسته بهترین ها هستید. شما به پایان دوره رسیده اید و تبریک می گویم. سه هفته گذشته است و تقریبا این ماده سمی بار سفر خود را بسته است؛ زیرا شما همان ابتدا بلیت رفتن را برایش مهیا کرده بودید. این بلیت به قیمت سلامتی شما تهیه شد و به این ماده سفید سمی تحویل داده شد. حالا به خودتان نگاه کنید که چقدر تغییر کرده اید. دیدتان نسبت به زندگی تغییر کرده است. برای بار دیگر به آغوش گرم خانواده تان بازگشته اید و بیشتر از گذشته می توانید در کنارشان وقت گذرانی کنید. از این لحظات استفاده کنید و از تجربیات خود به دیگران انتقال دهید. برای دوستان خود مشخص کنید که هر کسی می تواند در این راه قدم بردارد به شرطی که بخواهید. همیشه گفته اند که خواستن توانستن است و اگر شما بخواهید می توانید هر فعالیتی را آغاز کنید. کافیست که با اراده قوی از همین حالا شروع کنید.
مرکز سم زدایی نگین در اصفهان با تجربه چندین سال در خدمت شما عزیزان است که قصد تغییر دارید. دستانتان را در دستان ما قرار دهید تا شما را به دنیای جدید هدایت کنیم. این دنیایی که از آن حرف می زنیم شخصی است و هر کس با دیدگاه خود دنیای خود را می سازد. پس معطل چه هستید؟ همین حالا برای ساختن دنیای دلخواه برای خود و خانواده گرامیتان اقدام کنید. ما منتظر شما هستیم. کادر درمانی کلینیک نگین، متخصص ترک اعتیاد به انواع مخدر همراه شماست تا تمامی مراحل ترک اعتیاد را به راحتی طی کنید. شما می توانید تحت نظر پزشکان کاربلد کلینیک ترک اعتیاد نگین دستور ترک هروئین در خانه را دریافت کنید و تحت نظر آن ها این دوره زمانی را در خانه سپری کنید. توجه داشته باشید که با توجه به میزان مصرف شما این دستور داده می شود. 

دیدگاه‌ها  
سلام.
من روز هفتم ترک هروئین هستم. روزهای اول تا چهارم سخت هست ولی بخدا از آنفولانزا یا مشکلات و بیماره های گوارشی سختتر نیست.
فکر کنید مریض شدید. الان خیلی بهتر از قبل هستم. هروئین درسته خطرناکه ولی نظر من اینه تریاک یا شیره ترکش بدتتر هست چون به غیر از مورفین 20 تا دیگه مخدر داره و هروئین کلا مورفینه.
در نظر بگیرید که اگر کسل هستید و حال ندارید دلیلش اینه که مغز شما میگه من اون حال خوب را میخوام چرا نیست. کم کم مغز عادت میکنه زندگی همین روال عادی هست .
درد ترک شیرینه به شرطی که دنبال شیرینی ترک باشید نه صرفا ترک برای آزمایش منفی شدن یا ازدواج یا بی پولی
کاش شوهرمنم خودش دیگ زدا بشه از مواد از اول زندگی تا الان همش درگیر مواد بودیم هی دعوا بحث هی ترک میکنه هی بد تر میشه ای خدد خسته شدم دعا کنید برام
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.