ترک شیشه بدون خواب

یکی از مشکلات اصلی افرادی که ترک اعتیاد شیشه را انجام می دهند خواب آلودگی بیش از حد و نیاز فرد به خواب زیاد است، افرادی که تازه مصرف شیشه را قطع کرده اند بی حوصلی و افسردگی ناشی از قطع مصرف شیشه را به صورت ناخودآگاه با خوابیدن بیش از حد جبران کنند. این موضوع باعث می شود که شخص مورد نظر از کار و زندگی روزمره خود عقب بیافتد و احساس خواب آلودگی بیش از حد او را در طول روز کلافه کند. برای همین در طول زمان ترک اعتیاد از داروی ترک شیشه مانند ریتالین و مودافینیل استفاده می شود. البته شما باید در جریان باشید که استفاده از این دارو ها یا داروهایی که شما را از خواب آلودگی بیرون می آورند باید حتما با تجویز دکتر مصرف شوند.

ترک شیشه بدون خواب | ترک شیشه بدون خواب آلودگی

در این مطلب از مرکز بستری ترک اعتیاد نگین قصد داریم که داروهایی که به ترک اعتیاد شیشه بدون خواب (ترک اعتیاد شیشه بدون عوارض خواب آلودگی) کمک می کنند را برای شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید. این دارو ها و یا خوراکی ها به افرادی که قصد ترک اعتیاد شیشه را دارند، ولی خواب آلودگی آنها را کلافه کرده است کمک زیادی می کنند. البته قبل از آن پیشنهاد ما به شما این است که حتما مطالب زیر را مطالعه کنید تا بتوانید با آگاهی بیشتری به سمت مسیر بهبودی پیشروی کنید.

بهترین قرص برای ترک اعتیاد شیشه
طول درمان شیشه
نشانه های ترک اعتیاد یا خماری شیشه

 درمان خواب آلودگی پس از ترک شیشه

چه روش هایی برای درمان خواب آلودگی در زمان ترک اعتیاد شیشه موثرند؟

استفاده از مکمل منیزیم

یکی از دلایل خواب آلودگی در زمان ترک شیشه این است که املاح و مواد معدنی بدنی شما کاهش یافته اند و در مدتی که مواد مخدر مصرف می کردید سطح جذب بعضی از مواد ضروری برای بدنتان کاهش می یابد، یکی از این مواد که تاثیر مستقیمی روی شادابی و میزان انرژی شما دارد منیزیم است که شما می توانید از آن استفاده کنید.

قرص مکمل منیزیم

استفاده از قهوه

خوردن قهوه تا حد زیادی می تواند خواب آلودگی را در شما از بین ببرد، ولی اگر قصد استفاده از قهوه برای مقابله با خواب آلودگی را دارید، باید در جریان باشید که مصرف بیش از 3 فنجان قهوه ممکن است برای شما اختلالات گوارشی و اختلال خواب بوجود آورد.

قهوه ضد خواب آلودگی ترک شیشه

استفاده از مدافینیل برای درمان خواب آلودگی زیاد

این دارو حتما باید با تجویز پزشک استفاده شود و موارد مصرف این دارو عبارتند از: « کاهش خواب آلودگی در حمله های خواب، کاهش خواب آلودگی برای کارهای شیفتی، اختلال کمبود تمرکز و بیش فعالی، قابل استفاده برای افراد دارای افسردگی، درمان خواب آلودگی در بیماری های ام اس و پارکینسون و در پایان برای درمان خواب آلودگی و پرخوابی بعد ازترک اعتیاد شیشه استفاده می شود.

تغییر رژیم غذایی

تغییر در رژیم غذایی و به عبارتی بهتر کردن روش های غذا خوردن و استفاده از مواد غذایی مفید ومقوی می تواند به شما بسیار کمک کند. افرادی که مصرف شیشه را قطع کرده اند ممکن است دچار افسردگی شوند و این موضوع اشتهای آنها را تحت تاثیر قرار می دهد، به همین دلیل بهتر است که به جای 3 وعده غذایی از وعده های غذایی بیشتری در طول روز استفاده کنند. خوردن صبحانه به شما کمک می کند که تا حدودی این احساس خواب آلودگی ترک شیشه و پایین بودن انرژی را کاهش دهید.میتوانید با مطالعه مطلب بعد از ترک شیشه چه بخوریم بهبودی خود را سرعت ببخشید. 

غذای مفید سالم

استفاده از ریتالین

استفاده از ریتالین می تواند برای شما خطرناک باشد، به همین دلیل شما حتما باید قبل از ترک شیشه با ریتالین با پزشک معالج خود صحبت کنید. از طرفی مصرف مدریت نشده و خودسرانه این قرص می تواند اعتیاد آور باشد.اما ریتارین یک داروی رفع خماری شیشه است.

ترک اعتیاد شیشه و مراحل آن دارای پیچیدگی ها و سختی های زیادی است، از طرفی ترک خود سرانه ی شیشه در 90 درصد اوقات پاسخگو نبوده است و فرد دوباره به اعتیاد باز میگردد، به همین دلیل مراکز تخصصی بستری ترک اعتیاد برای ترک اعتیاد شیشه از روش های جدید که ترکیبی از درمان، بهبود، روانکاوی و استفاده از روش های دارویی است استفاده می کنند.

 

دیدگاه‌ها  
برای ترک متادون بدون درد خونریزی که تاثیری رویه زندگی روزانه و روتین کاری نداشته باشه برنامه ایی دارین؟
به نقل از حامی حیدری:
برای ترک متادون بدون درد خونریزی که تاثیری رویه زندگی روزانه و روتین کاری نداشته باشه برنامه ایی دارین؟
سلام و درود این که قصد ترک دارید بسیار خوب است و اراده قوی شما می تواند هر گونه درد را تحمل کرده و با شوق این مرحله را بگذراند. این که ترک متادون تاثیری رو زندگی نگذارد قطعا دروغ است ولی روش هایی وجود دارند که نسبت به روش های دیگر بسیار خوب و با کمترین درد و تاثیر روی زندگی شما است. کلینیک ما با بهترین روش ها با کمترین درد آماده ترک اعتیاد شما به متادون است.
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.