کپسول ترک اعتیاد رها

کپسول ترک اعتیاد رها محصول کاملا گیاهی است که با استفاده از گیاهان مختلف مانند گیاه بابونه، زرشک، سنبل طیب، اسفند و غیره به ترک اعتیاد موثر به دخانیات و سیگار کمک می کند. بسته این محصول حاوی ۳۰ عدد کپسول است این کپسول ها باید در فواصل زمانی منظم طبق تجویز پزشک مصرف شوند. در این مقاله قصد داریم به کپسول ترک اعتیاد رها و موضوعاتی درباره آن بپردازیم تا اگر به دنبال ترک اعتیاد با کمترین عوارض جانبی هستید بتوانید از این محصول استفاده کنید.

معرفی کپسول بهبود علائم ترک اعتیاد رها گل دارو

بعد از ترک اعتیاد علائم مختلف ترک اعتیاد از جمله اختلالات خواب، بدن درد، اسهال و دل پیچه، تحریک‌پذیری، تهوع و استفراغ و ... گریبانگیر افراد می شود. کپسول بهبود علائم ترک اعتیاد رها گل دارو می‌تواند تا حدودی بهبود این علائم کمک کند. دلیل اصلی بهبودی علائم با استفاده از این محصول این است که این محصول دارای مواد اولیه گیاهی است که می تواند علائم را بهبود بخشد و ترک اعتیاد را برای افراد آسان تر کند. برای توضیح بیشتر در مورد کپسول بهبود علائم ترک اعتیاد رها گل دارو و مواد اولیه آن را مورد بررسی قرار می‌دهیم و به خواص هر یک از این مواد اولیه اشاره می کنیم:

معرفی کپسول بهبود علائم ترک اعتیاد رها گل دارو

  • اسفند: هارمین و آلکالوئید های موجود در اسفند به عنوان یک ماده محرک سیستم عصبی می توانند پرخاشگری و تشنج را در افراد کاهش دهند. این مواد همچنین برای بهبود درد و تسکین آن موثر هستند.
  • گیاه زرشک: این گیاه به واسطه داشتن آلکالوئید بربرین برای پیشگیری یا از بین بردن علائم ترک اعتیاد مفید است. از طرفی وجود این ماده اولیه در کپسول باعث بهبود اختلالات خواب میشود و خواب کاملا عمیق به افراد هدیه می دهد.
  • گیاه بابونه: این گیاه برای اسپاسم و گرفتگی عضلات مفید است. با استفاده از این گیاه دردهای عضلانی که در نتیجه ترک اعتیاد و محرومیت مصرف از مواد مخدر در بدن افراد به وجود می آید، کاهش چشمگیری پیدا میکند.
  • عصاره سنبل الطیب: وجود این عصاره در کپسول ترک اعتیاد رها باعث بهبود شرایط خواب میشود، زیرا عصاره سنبل الطیب حاوی مقادیر بسیار زیادی والریان است و به بهبود خواب کمک می کند. استفاده از این عصاره باعث می‌شود افراد در طول شب خواب بهتر و عمیق تری داشته باشند و روزها چرت نزنند.

استفاده از کپسول رها بدون تجویز پزشک ممنوع

اگر شما به دلیل گیاهی بودن این دارو در مورد مصرف آن شک دارید جالب است بدانید که این دارو دارای مجوز از سازمان غذا و دارو است و به همین دلیل استفاده از آن هیچگونه ممنوعیتی ندارد. تمامی افراد بالای ۱۸ سال می توانند با استفاده از این دارو علائم ترک اعتیاد خود را کاهش دهند و ترک اعتیاد آسان و سالمی داشته باشند.

استفاده از کپسول رها بدون تجویز پزشک ممنوع

زمانی که صحبت از گیاهی بودن یک محصول می‌شود برخی از افراد فکر می‌کنند با استفاده از این محصول می توانند بهترین نتیجه ممکن را کسب کنند به همین دلیل بدون تجویز پزشک از دارو استفاده می کنند. شاید تا به حال متوجه شده باشید که برخی از گیاهان مانند قهوه خودشان برای افراد وابستگی ایجاد می‌کنند و اگر فرد بعد از استفاده مداوم از قهوه یک روز قهوه مصرف نکند دچار سردرد و سرگیجه می شود. با توجه به این مورد باید گفت گیاهان دارویی ممکن است باعث بروز وابستگی در افراد مختلف شوند به همین دلیل به شما توصیه می شود که برای ترک اعتیاد از یک کلینیک ترک اعتیاد و پزشکی حاذق استفاده کنید.

پزشک حاذق باید برای شما مقدار مصرف دارو و همچنین استفاده یا عدم استفاده از آن را تجویز کند تا بتوانید بهترین نتایج را از استفاده از این محصول بگیرید. کلینیک ترک اعتیاد نگین تا پایان این راه در کنار شماست.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.