بهترین بیمارستان ترک اعتیاد

ترک اعتیاد در منزل رویایی است که افراد در سر می‌پرورانند غافل از اینکه ترک اعتیاد در منزل به هیچ عنوان شدنی نیست و حتی اگر فرد بتواند به صورت مقطعی اعتیاد خود را ترک کند، بعد از گذشت مدت زمان کوتاهی دوباره در دام اعتیاد می افتد. برای ترک اعتیاد حتماً باید به بیمارستان ترک اعتیاد مراجعه کرد، زیرا در بیمارستانها با استفاده از ابزار آلات تخصصی و روان درمانی ترک اعتیاد انجام می‌شود و امکان بازگشت مجدد افراد تا حدود زیادی کاهش پیدا میکند. در این مقاله قصد داریم به بهترین بیمارستان ترک اعتیاد بپردازیم.

10 تا از بهترین بیمارستان های ترک اعتیاد در ایران سال 1401

۱. بیمارستان نگین: این بیمارستان که در شهر اصفهان واقع شده است با محیطی آرام و دلبخش آماده خدمت رسانی به هموطنان در سراسر نقاط ایران است. استفاده از کادر صبور و باتجربه در بیمارستان نگین روند ترک اعتیاد را برای افراد راحت تر می کند.

۲. مرکز ترک اعتیاد نورو کمپ: این مرکز در شهر تهران قرار دارد و دارای مجوز فعالیت تخصصی از مرکز بهزیستی است. در این مرکز ترک اعتیاد، اعتیاد به هرگونه مواد مخدر درمان میشود.

۳. مرکز ترک اعتیاد کیمیای رهایی: این مرکز زیر نظر دکتر منصور سیفی فعالیت می کند از روش‌های نوین درمانی مانند طب سوزنی، روان درمانی، خانواده درمانی، گروه درمانی، زوج درمانی و ... برای ترک اعتیاد استفاده می کند. این مرکز درمانی دارای مشاوره رایگان برای ترک اعتیاد است و یک مشاور در طول روند درمان همواره با بیمار ارتباط دارد و در صورت لزوم برای او داروهای مخصوص ترک اعتیاد تجویز می کند.

10 تا از بهترین بیمارستان های ترک اعتیاد در ایران سال 1401

۴. مرکز ترک اعتیاد پیام تندرستی: مرکز ترک اعتیاد پیام تندرستی که در شهر تهران واقع شده است، درمان های مختلفی از جمله انفرادی درمانی و گروه درمانی برای افراد انجام میدهد. در این مرکز درمانی تنها اعتیاد به مواد مخدر درمان می‌شود و اعتیاد به مواد شبه مخدر مانند متادون و غیره درمان نمی شود.

۵. مرکز ترک اعتیاد دکتر جوادی: این مرکز ترک اعتیاد در آجودانیه استان تهران واقع شده است و به صورت تخصصی در زمینه درمان اعتیاد به مواد مخدر و شبه مخدر فعالیت می کند. در اتاق های وی آی پی این مجموعه خدمات هتلینگ برای بیماران و همراهان آنها فراهم شده است.

۶. مرکز ترک اعتیاد طلوع: در این مرکز پزشکان و کادر مجرب با صبوری و حوصله زیاد به افراد برای ترک اعتیاد کمک می کنند‌. در این مرکز سم زدایی به دو صورت تدریجی و فوق سریع انجام میشود.

۷‌. کلینیک ترک اعتیاد آرمان: این کلینیک با مدیریت دکتر کربلایی در شهر تهران فعالیت می کند. در این مرکز درمانی از داروهای جایگزین مانند متادون برای ترک اعتیاد استفاده نمی شود و به همین دلیل ترک اعتیاد کاملا پاک است.

۸. کمپ ترک اعتیاد نشاط: این مرکز درمانی که بیش از ۱۰ سال در زمینه‌ی ترک اعتیاد فعالیت می کند، دارای مجوز فعالیت از سازمان بهزیستی است.

بیمارستان ترک اعتیاد نگین: بهترین بیمارستان ترک اعتیاد

۹. کلینیک ترک اعتیاد دی: این کلینیک در سال ۱۳۷۸ زیر نظر دکتر بختیاری فعالیت خود را شروع کرد و همواره تمامی تجهیزات و اطلاعات خود را به روز رسانی می کند.

۱۰. مرکز ترک اعتیاد امید رهایی راگا: این مرکز در منطقه شمیرانات که یکی از خوش آب و هواترین مناطق تهران است فعالیت می کند. این کلینیک تخصصی با بهره گیری از روش های روز دنیا برای ترک اعتیاد آماده خدمت رسانی به بیماران است.

بیمارستان ترک اعتیاد نگین: بهترین بیمارستان ترک اعتیاد

بیمارستان ترک اعتیاد نگین با بهره‌گیری از کادری مجرب و تجهیزات به روز رسانی شده بهترین بیمارستان ترک اعتیاد در کشور شناخته می‌شود که در استان اصفهان قرار دارد. از جمله دلایل برتری بیمارستان ترک اعتیاد نگین نسبت به سایر بیمارستان ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱. در این کلینیک تخصصی اعتیاد به مواد مخدر و اعتیاد به مواد شبه مخدر درمان میشود.

۲. فضای دوستانه و صمیمی موجود در این مرکز درمانی فضا را برای ترک اعتیاد فراهم می‌کند.

۳. با مراجعه به سایت اینترنتی این مرکز میتوانید به صورت اینترنتی و رایگان مشاوره ترک اعتیاد مخصوص دریافت کنید.

۴. تیم کامل تخصصی متشکل از روانپزشک، متخصص بیهوشی، پزشک عمومی، روانشناس، روان پرستار و ... به سهولت ترک اعتیاد افراد کمک می کنند.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.