مدت زمان ترک هروئین در کمپ

ترک هروئین به عنوان یکی ماده مخدر دارای روندی است که باید به صورت اصولی و علمی طی شود. افرادی که به هروئین اعتیاد دارند با مصرف این ماده، سموم بسیاری را به بدن خود وارد می کنند. اندام های کبد و کلیه که وظیفه دفع سموم از بدن را دارند بیشترین تاثیر منفی از مصرف هروئین را دارند و دچار آسیب می شوند. آثار مخرب جسمانی و روانی ناشی از مصرف هروئین به یکباره از بدن فرد پاک نمی شوند.
مدت زمانی که نیاز است تا مصرف یک ماده مخدر به طور کامل برای مصرف کننده قطع شود و سموم از آن دفع شوند، دوره سم زدایی نامیده می شود. این دوره برای هر فرد به روش متفاوتی تجربه می شود و کیفیت و دوره آن متفاوت است. برخی از شرایط در دوره ترک مانند تغذیه مناسب، ورزش و ... می توانند به کوتاه تر شدن دوره ترک کمک کنند. برای ترک هروئین در برخی از کمپ ها و کلینیک ها، روش هایی مانند سم زدایی فوق سریع یا سم زدایی بدن در چند ساعت تبلیغات می شود که هیچ کدام جنبه علمی ندارند و از نظر پزشکی فاقد اعتیار هستند. راجع به هروئین خیس اطلاعاتی دارید؟ در این مقاله از سایت نگین به آن اشاره کرده ایم.

بهترین روش ترک هروئین چند روزه است؟

بهترین روش ترک هروئین چند روزه است؟

در روش هایی که برای ترک اعتیاد به هروئین بیان می شوند انتخاب یک روش درست و اصولی می تواند بسیار کمک کننده باشد. همانطور که اعتیاد به هروئین به یکباره انجام نشده است، ترک این ماده مخدر نیز نیازمند زمان است و باید طبق یک برنامه اصولی و در زمان بندی مشخص ترک شود. در پاسخ به این سوال که بهترین روش ترک چند روزه است؟ نمی توان به طور قطع جواب داد. اما با بررسی شرایط و عواملی که بر روی کیفی و زمان ترک موثر هستند می توان این زمان را پیش بینی کرد.
به طور معمول بعد از آخرین زمان مصرف هروئین و میزان مصرف آن، علائم ترک در فاصله زمانی 6 تا 12 ساعت خود را نشان می دهد. این علایم در فاصله یک تا سه روز به اوج می رسد و فرد بدترین حالات روانی و جسمی را در این دوره تجربه می کند. علائم ترک بعد از روز پنجم و با مراقب های درمانی فروکش می کند. این دوره زمانی ممکن است در برخی از افراد بین 7 تا 12 روز متغیر باشد. علائم پس از ترک و وسوسه برای مصرف دوباره تا ماه ها بعد از ترک می تواند گریبانگیر فرد باشد به همین دلیل انتخاب یک مرکز ترک معتبری که بتواند او را در تمام مراحل ترک اعتیاد و دوران پس از ترک حمایت کند، بسیار اولویت دارد.

مدت زمان ترک هروئین در کمپ ترک اعتیاد به چه عواملی بستگی دارد؟

مدت زمان ترک هروئین در کمپ ترک اعتیاد به چه عواملی بستگی دارد؟

کمپ های ترک عتیاد از مراکزی هستند که ترک اعتیاد در آن ها به وفور انجام می شود. این مراکز به طور معمول در دوره های مشخص زمانی مصرف کننده را تحت حمایت قرار می دهند. به طور مثال برخی از کمپ ها دارای دوره های دوهفته ای، 21 روزه و سی روزه هستند. مصرف کنندگان و یا خانواده آن ها بعد از انتخاب مدت زمان دوره، هزینه آن را پرداخت می کنند.
عواملی که در طول مدت دوره ترک اعتیاد به هروئین موثر هستند عبارتند از:
• عوامل خانوادگی
• عوامل اقتصادی
• مدت مصرف هروئین
• دوز مصرف هروئین
• سن مصرف کننده
• وزن
• میزان اراده فرد
• مشکلات روحی و روانی
• و ...

 

شما عزیزان می توانید برای مطالعه نظرات درباره ترک هروئین به سایت مرکز ترک اعتیاد نگین مراجعه نمایید و از نظرات و تجربیات افراد در این زمینه بهره مند شوید.

ترک هروئین به طور میانگین چند روز طول می کشد

ترک هروئین به طور میانگین چند روز طول می کشد

بهترین روش ترک هروئین با ترک کلی ماده مخدر است و جایگزن کردن آن با مواد اعتیاد آور دیگر، نمی تواند قدمی برای ترک محسوب شود. در روش های سم زدایی تدریجی که نتیجه گیری بهتر و بیشتری را دارد، مصرف کننده بین 10 تا 14 روز بستری می شود. ترک کردن در کمپ های اجباری و با روش های سنتی و جایگزین ، روش درست و موثری برای ترک هروئین نیست.
ترک هروئین با وجود سختی ها و دشواری هایی که دارد می تواند برای مصرف کنندگان این ماده مخدر یک تجربه موفق آمیز محسوب است. این تجربه موفق با انتخاب یک کلینیک معتبر و تخصصی ترک اعتیاد و هم چنین با انتخاب سم زدایی تدریجی در یک محیط مناسب و آرام میسر است. در این کلینیک ها طبق نظر پزشک دستور ترک هروئین در خانه داده می شود. مدت زمان ترک اعتیاد در خانه و کمپ با هم متفاوت است. بهتر است ترک هروئین در کلینیک ترک اعتیاد که مجهز تر از خانه است، انجام شود.
کلینیک ترک اعتیاد نگین از مطرح ترین و با تجربه ترین مراکز در زمینه ترک اعتیاد به هروئین است که با داشتن کادری حرفه ای و متخصص و فضایی مطلوب، تمهیدات لازم برای ترک موفق هروئین مصرف کنندگان را به وجود می آورد.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.