آمپول تقویتی برای ترک اعتیاد
آمپول ترک اعتیاد

آمپول تقویتی جز مکمل هایی است که برای ترک اعتیاد مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که دچار بیماری اعتیاد هستند و برای ترک اقدام نموده اند، بایستی از نظر روحی و جسمی حمایت شوند. مراکز مجازی هستند که افراد می‌ توانند به آنجا مراجعه کنند و زیر نظر پزشک و افرادی که تجربه این کار را دارند اقدام به ترک نمایند. اعتیاد یک بیماری روحی و روانی است که جسم و روح بیمار را تحلیل می ‌برد. فرد معتاد باید برای بازیابی قوای جسمی و روحی خود هم به حمایت ‌های خانواده و اطرافیان نیاز دارد و هم به دارو های تقویتی که برای احیای قوای جسمی مورد استفاده قرار می ‌گیرند. هر آمپول تقویتی مکانیسم اثر متفاوتی بر بدن دارد و حتی ممکن است عوارض جانبی نیز داشته باشد به همین خاطر بایستی درباره فواید و تفاوت آمپول های تقویتی اطلاعات کافی داشته باشید. آمپول های تقویتی انواع مختلفی دارند، آمپول نالوکسان و نوروبیون از آمپول های تقویتی برای ترک اعتیاد هستند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره آپچول های تقویتی برای ترک اعتیاد با شماره های کلینیک ترک اعتیاد نگین تماس حاصل نمایید.

آمپول تقویتی برای ترک اعتیاد بدون تجویز پزشک ممنوع

تمام دارو ها در کنار مزایای که دارند ممکن است عوارض جانبی نیز داشته باشند به همین جهت هیچ‌ گاه توصیه نمی شود بدون تجویز پزشک و به صورت خودسرانه اقدام به مصرف دارو نمایید. حتی اگر این دارو مکمل تقویتی باشد. تشخیص روش درمان و تجویز دارو تنها توسط پزشک متخصص امکان پذیر است. ممکن است افراد با توجه به شدت اعتیاد، نوع مواد و وضعیت روحی و جسمی نیاز به دارو ها و آمپول های تقویتی متفاوت داشته باشند. حتی ممکن است برخی از افرادی که اعتیاد دارند و وضعیت حادتری را نسبت به دیگران تجربه می کنند، نیاز به بستری در کلینیک ترک اعتیاد داشته باشند. برخی از افراد نیز با درمان های سرپایی می‌توانند مشکل خود را حل کنند؛ بنابراین در کنار انگیزه کافی، استفاده از مشاوره متخصصان، مصرف دارو و آمپول های تقویتی برای ترک اعتیاد ضروری است. برخی از آمپول های تقویتی به خاطر این که موجب بازگشت قوای از دست رفته فرد معتاد می‌شوند در درمان سم زدایی مورد استفاده قرار می گیرند و اگر تجویز آن ها توسط پزشک متخصص انجام شود تأثیر به ‌سزایی در پیشبرد پروسه درمان خواهد داشت؛ بنابراین دقت داشته باشید که این دارو ها چه به صورت خوراکی چه تزریقی، اگرچه به روند درمان کمک می کنند، اما ممکن است عوارض نیز داشته باشند. البته توجه داشته باشید که پیشگیری از اعتیاد همیشه بهتر از ترک آن استو.

امپول ترک شیشه

عوارض مصرف آمپول نالوکسان

از انواع مختلف آمپول های تقویتی که برای ترک اعتیاد مورد استفاده قرار می گیرند آمپول نالوکسان است. البته این دارو به صورت قرص نیز در بازار موجود است. در اصل از آمپول نالوکسان برای درمان افرادی استفاده می‌شود که بیش از حد مواد مصرف کرده اند و یا به اصطلاح اوردوز کرده ‌اند. عملکرد این دارو به گونه‌ ای است که از تأثیر مواد مخدر بر روی گیرنده ‌های مغز جلوگیری می کند. افرادی که به موادی مانند هیدروکودون، هروئین، هیدرومورفون، مورفین، کارفنتانیل، اکسیکدون، بوپرونورفین، متادون، هیدوکودون و یا فنتانیل اعتیاد داشته ‌اند، می ‌توانند از این آمپول تقویتی استفاده کنند تا جلوی تأثیر مواد را بگیرد و به ترک اعتیاد کمک کند. با این دارو فرد هوشیاری خود را به دست می آورد و می تواند به صورت عادی تنفس کند. با استفاده از این دارو پزشکان زمان کافی برای نجات بیمارانی که اوردوز کرده اند به دست می آورند. از مزایای دارو گفتیم اما نباید عوارض آن را نادیده گرفت. آمپول نالوکسان باعث می ‌شود تا فرد معتاد احساس خماری کند و تمایل به مصرف مواد پیدا کند. تأثیر این آمپول در بدن یک ساعت باقی می ماند و حتی ممکن است فرد مجدداً دچار اوردوز شود؛ بنابراین به هیچ وجه به صورت خودسرانه اقدام به مصرف چنین داروهایی نکنید. فرد معتاد باید در کلینیک های معتبر بستری شود و بعد این دارو را دریافت کند، به خاطر اینکه باید تحت مراقبت باشد و ممکن است پس از به دست آوردن هوشیاری و مصرف این دارو حوادث گذشته را به خاطر نداشته باشد و پرخاشگر شود و به خود یا دیگران آسیب برساند. از جمله عوارضی دیگر مصرف آمپول نالوکسان می‌توان به تهوع، بی اشتهایی، استفراغ، تغییر فشار خون و اختلال در تمرکز اشاره کرد.

قیمت امپول ترک اعتیاد

عوارض جانبی مصرف آمپول نوروبیون

آمپول نوروبیون یکی دیگر از آمپول های تقویتی است که ترکیبی از ویتامین های گروه B است. این آمپول نیز برای کمک به سم زدایی در طول دوره درمان فرد معتاد تجویز می شود و باعث ایجاد سلول های خونی جدید و بهبود پیدا کردن سیستم گوارش می‌شود؛ و باعث می شود فرد بتواند انرژی خود را بازیابی کند و احساس نیاز به مصرف مجدد مواد مخدر نداشته باشد. از عوارض مصرف آمپول نوروبیون می تواند بروز آلرژی و خارش پوست بدن باشد و یا اینکه رنگ ادرار فرد تغییر کند و به رنگ زرد فسفری باشد؛ اما به طور کلی ویتامین B جزء ویتامین های محلول در آب است و اگر میزان آن در بدن اضافی باشد به راحتی از طریق ادرار دفع می‌شود و عوارض چندانی برای بیمار نخواهد داشت. اگرچه ویتامین‌ B قند اضافی بدن را به انرژی تبدیل می کند و موجب سلامت مغز می شود، اما در نهایت مصرف آن بدون نسخه پزشک ممنوع است. درمان و نگهداری از افرادی که به بیماری اعتیاد مبتلا شده اند از جمله دشوار ترین خدمات پزشکی است که نیاز به کادر متخصص و پرسنل دور دیده دارد. با توجه به اینکه امروزه بلای خانمان سوز اعتیاد در جامعه بسیار هم گیر شده است فراهم نمودن یک فضای درمانی که دارای تجهیزات و امکانات لازم برای درمان این گونه بیماران باشد بسیار حائز اهمیت است. ممکن است اعتیاد فرد معتاد را از بین نبرد، اما به یقین ناراحتی های روانی که به خانواده بیمار تحمیل می‌شود قطعاً بنیان خانواده را از بین می برد؛ بنابراین نیاز به وجود مراکز معتبر و کلینیک‌های ترک اعتیاد که به صورت تخصصی این کار را انجام می دهند، در جامعه امروزی بسیار زیاد احساس می‌شود. مرکز بستری و ترک اعتیاد نگین یکی از بیمارستان ‌های مخصوص ترک اعتیاد می ‌باشد که با رعایت تمامی پروتکل های بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا، اقدام به بستری و ترک افراد معتاد می نماید. از طریق تماس با شماره های درج شده در سایت می توانید سؤالات خود را در رابطه با روش های ترک اعتیاد، شرایط و خدمات مرکز ترک اعتیاد نگین مطرح کنید.

داروهای تقویتی برای ترک اعتیاد

یکی از راه هایی که برای ترک اعتیاد وجود دارد، استفاده از داروهای تقویتی است. در این روش داروهای تقویتی برای ترک اعتیاد درواقع جایگزین انواع مواد مخدر می شوند و همین باعث ترک مواد مخدر می شود. برخی از داروهای ترک اعتیاد نیز فقط می توانند عوارض جانبی ناشی از تزک اعتیاد را کاهش دهند وعلائم ترک اعتیاد (از جمله درد جسمانی، کم خوابی، تغییر کردن خلق و خوی و...) را کاهش می دهند. هر یک از این داروهای تقویتی برای موثرتر کردن روش درمانی و ترک اعتیاد به بازار راه پیدا کرده اند. باید در مصرف این داروها جانب احتیاط را رعایت کرد زیرا با مصرف خود سرانه و بدون تجویز پزشک، کنترل نکردن بازار دارو و فرصت طلبی افراد سودجو، خود این داروها می توانند به عنوان ماده مخدر استفاده شوند. برخلاف اینکه داروهای تقویتی برای ترک اعتیاد نام دارو را به خوئدشان اختصاص ذداده اند، اگر بدون نظر و تجویز دکتر مصرف شوند، می توانند جسم را درگیر کنند و جسم را به خودشان معتاد کنند. داروهای تقویتی را به همراه اثراتی که بر بدن به جا می گذارند، در ادامه شرح داده ایم:

  • بوپرنورفین (B2): مسکن، ضد درد و جایگزین مواد مخدر
  • متادون: دارویی برای کنترل مصرف هروئین و سایر مواد مخدر
  • نالوکسان: جهت تشخیص و التیام بخش مسمویت های به وجود آمده از مواد مخدر و کمای برآمده از مصرف مواد مخدر
  • نالتروکسان: مسکن و داروی کمکی جهت ترک اعتیاد
  • حب الشفاء: مسکن قوی و تسکین کننده درد جسمانی و ایجاد کننده اثرات تقویتی بدون ایجاد وابستگی
  • شربت تریاک: جانشین ماده مخدر و تسکین دهنده درد

داروهای ذکر شده صد در صد اعتیاد شما را قطع نمی کنند و برای مصرف آن ها و تعیین میزان آن ها باید از یک متخصص کمک بگیرید، متخصصان ما در کلینیک ترک اعتیاد نگین در هر لحظه آماده پاسخگویی و کمک به شما هستند. اگر قصد ترک اعتیاد دارید، آن را اصولی انجام دهید.

دیدگاه‌ها  
سلام. ب مدت 5 ساله مواد مصرف میکنم (+شیره) ولی چند روزه با کمک داروهای گیاهی تونستم مواد مصرف نکنم خوشبختانه. و داروهام الان چند روزه تمام شدن زیاد هم خماری ندارم اما شبها زیاد اذیت میشم بدنم ضعیفه شده خواهشن کمکم کنید. شب تا صبح خواب ندارم
دوست عزیز من سلام، بسیار خوشحالیم که تصمیم به ترک گرفته اید، شک نداشته باشید که این بهترین تصمیم زندگی شما خواهد بود. لطفا با مشاوران ما در کلینیک تماس بگیرید تا به بهترین نحو شما رو راهنمایی کنند.
ضمن سلام خسته نباشید خدمت شما چرا کمک نمیکنید که معتاد ها ترک کنن شما فقط دنبال پول هستید اصلا هم براتون مهم نیست ترک بکنن یا نکنن فقط پول بگیرید شما دارو تجویز میکند اگر گرفت خو چه بهتر نگرفتم اصلا مهم نی براتون ادما خودشون باید غیرت داشته باشن خودشونو بکشن بیرون 3 سال شیره مصرف کردم الان 10 ساله که پاک پاکم التماس دعا بدرود
به نقل از امیری:
ضمن سلام خسته نباشید خدمت شما چرا کمک نمیکنید که معتاد ها ترک کنن شما فقط دنبال پول هستید اصلا هم براتون مهم نیست ترک بکنن یا نکنن فقط پول بگیرید شما دارو تجویز میکند اگر گرفت خو چه بهتر نگرفتم اصلا مهم نی براتون ادما خودشون باید غیرت داشته باشن خودشونو بکشن بیرون 3 سال شیره مصرف کردم الان 10 ساله که پاک پاکم التماس دعا بدرود
جناب امیری عزیز تنها دلیل ما برای اصرار به ویزیت شدن کسب اطلاعات کافی و انجام آزمایش های مورد نیاز بر روی افراد است. مصرف هر کس و بدن هر شخص با دیگری متفاوت است و نمی توان از یک نسخه برای همه استفاده کرد. باید روند و داروی مورد نیاز متناسب با میزان مصرف، مدت زمان مصرف و توان بدن هر شخص تجویز شود. بدون شک ترک کردن اراده نیاز دارد اما هرکس قادر به ترک بدون جایگزین کردن دارو و مسکن به جای مواد نیست.
بچه سوسول 3سال 4تا دود تریاک گرفتی دیگه خودتو سینه سوخته و پاک 10 ساله میدونی، خب صد البته پاکی داری اما بهبودی نه، هرموقع 20 سال مصرف روزانه 5گرم شیره رو کنار گذاشتی و چند سال پاک بودی بعد حرف بزن، مامانت بدون پول سمت بابات میره که توقع ترک صلواتی داری
سلام دوست عزیز، ترک اعتیاد می‌تونه دلایل خیلی خیلی مختلفی داشته باشه.مثل تغییر ناگهانی شرایط زندگی فرد، مجبور به تحمل کردن بعضی شرایط(فرد عمیقأ خواستار ترکه اما کمکی که نمیشه هیچ،سرکوفتم میخوره).تو این شرایط هیچکس جز خود فرد نمیتونه به داد خودش برسه!
سلام مدت ده سال هم شیره تریاک و هم قرص متادون با دوز 40مصرف کردم الان ده روزه تو منزل گذاشتم کنار و دارم تاوان پس میدم یادتون باشه عزیزان دلم هرکاری یه تاوانی داره مواظب سلامتی خودتون باشین گول متادون نخورین ک به ولاه از دوا بدتره موفق باشین❤️❤️
من ده سال ترامادول و متادون و هروئین و سورچه و شیشه میزدم ، 7بار ،ترک کردم مثلا هربار یه ماه دو ماه سه ماه ، کمپ رفتم ، طب سنتتی رفتم urod کردم ،دو هفته کلنیک دی خوابیدم که روزی یه مشت فرص میخوردم تا 4 ماه ، روانپزشک رفتم چندبار بهترین روانپزشکای تهران مثلا، دوبار تو بیمارستان یک ماه و سه هفته بستری شدم کلا 18 بار شوک بهم دادند با بیهوشی آخرش نشد که نشد . بار آخر افتادم زندان همونجا خودم تصمیم گرفتم ترک کنم با هزار تا رنج زجر و بدبختی بعد از دو هفته اومدم بیرون افتادم دنبال درمان هر درمانی که فکر میکردم کمکم میکنه رو انجام دادم ،یه روز درمیون سرم میزدم ، 12 جلسه دیتگاه tdcs به سرم وصل کردند مکملها و ویتامینها ، چک آپ کامل ، بعد از یک ماه رفتم دکتر با آمپول نالوکیان سم زداییم کرد الان چند ماهه هر هفته میرم یه سرم و امپول نالوکیان میزنم. الان حالم خیلی خوبه احسای میکنم روز به روز بهتر میشم . ایسالا همه روزی پاک بسن و بمونن
داداش سلام خوشحالم ک پاک شدی من مدت 6 ساله مدام شیره میخوردم یا میکیشیدم تا یک ماه پیش ک دیگه بدم اومد از هرچی شیره و تو خونه نشینی با خودش کم کم کردم رسوندم ب زیر سی سوت نصف نیم گرم بعد خوندم انداختم ب قرص ب دو روز نصف ب دو بعد نصف ب دو رو هم نصف کردم و دوباره نصف نصف ب دو یک هشتم ک دیگه نخوردم ادم وقتی دلش بخاد باخودش این مواد لنتیو میزاره کنار بخدا ذهنی قوی باشی راحت میتونی بزاری کنار فقط سه روز بیحالی و اسهال ک اونم با رفتن دکتر امپول تفویتیو کترولاک دوسه روز رو تا حدی کم میکنی اشتهاتم کور میشه دو کیلو گوشت نیم کیلو پسته یک کیلو جیگر بگیر شبی دوتا سبخ بخور انگار انرژی وارده بدن میشه حتی اگ اشتها نداشته باشی کبارو میخوری در کل من امروز همون یک هشتم ب دو رو نمیخورم ک دیگه 5 روز ب دو خوردم مرفین اصلیه بدن پریده فقط تلقینه اینم بگم زمانی ک ما مصرف تریاک شیره داشتیم بدنمون عادت کرده بوده ب اون حجم از مرفین ک ارامبخش بوده پس طبیعیه وقتی ترک میکنی بدن واکنش نشون بده با خودش ترک کنین بخدا راحته
به نقل از alijamali:
سلام مدت ده سال هم شیره تریاک و هم قرص متادون با دوز 40مصرف کردم الان ده روزه تو منزل گذاشتم کنار و دارم تاوان پس میدم یادتون باشه عزیزان دلم هرکاری یه تاوانی داره مواظب سلامتی خودتون باشین گول متادون نخورین ک به ولاه از دوا بدتره موفق باشین❤️❤️

متادون از صدتا شیره و هرویین و دوا بدتر ولی یکادی میگم کن با خودش کم کن همین من روزی دو گرم شیره مصرفم بود هم خوراکی هم کشیدنی بخدا شبی ده سوت کم میکردم رسوندمش ب زیر سی سوت نصف نیم گرم بعد چهارتا دونه ب دو گرفتم ریز ریز کردم درسته بی حال بودم ولی درد شدید ب سراغم نیومد 4 روز موق خواب یک هشتم ب دو میخورم الان دوروز ب دو نمیخورم خداروشکر ولی بازم عطسه دارم یا خمیازه ولی بدنی دیگه اسهال نیستم و غذا هم ب زور میخورم کباب بخوربن اخر شب دوتا سبخ این همه پول مواد میدین بخدا کباب قوت جونه منم این دوسه روز میرم امپول تقویتیو نوروبینو کترولاک میزنم ک بگزره فقط بستگی ب ذهنیت داره من اصلا فک نمیکردم ترک کنم ولی دیدم مادرم غصه میخوره گفتم بابد ترک کنم
عزیز دلم که می خوای ترک کنی بهترین تصمیم گرفتی.
تجربه خودم در اختیارت میزارم اگر متاهلی به خانم و بچه ها بگو و برو کمپ ،خونه نمون
اگر مجردی و با خانواده زندگی می‌کنی در جریانشون بزار.
روحیه بالا و اراده رو قوی کن.هیچ شخصی باعث اعتیادت نشده جز خودت.
تحمل کن و خود واقعی تو پیدا کن.
مجدد تاکید می کنم حتما با نظر مشاور و دکتر اقدام به ترک کن
که آسیب نبینی
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.