برای درد خماری چکار باید کرد

اگر تصمیم به ترک گرفته اید یا در حال ترک هستید و گرفتار درد خماری شده اید، اول از همه به شما بابت این تصمیمتان تبریک می گوییم. می دانیم که ترک اعتیاد کار آسانی نیست و نیاز به یک اراده قوی دارد. ما در کلینیک ترک اعتیاد نگین در کنار شما هستیم تا بتوانید این روزها را به راحتی کنار بگذارید و کمترین درد ممکن را متحمل شوید. در این مطلب از سایت کلینیک ترک اعتیاد نگین تصمیم داریم برای شما درد خماری و راه های کاهش آن را شرح دهیم. پس تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

علائم خماری

در اثر ترک مواد علائم جسمانی مختلفی می تواند برای فرد بیمار اتفاق بیفتد. این علائم از ماده ای به ماده دیگر متفاوت است اما بصورت کلی همین است، این علائم عبارتند از: لرزش، تعریق، آبریزش بینی، دردهای عضلانی و مفصلی، حالت تهوع، استفراغ، یبوست یا اسهال، خارش و مشکلات پوستی و .... از جمله علائم روانی مربوط به ترک نیز می توان به احساس بی‌قراری شدید، اضطراب، خلق پایین و افسردگی و احساس کسلی و کندی روانی اشاره کرد.
ترک اعتیاد ، علاوه بر اینکه منجر به حالات ناخوشایند جسمانی می شود، علائم روانی متعددی نیز برای افراد ایجاد می کند. توجه داشته باشید که همه این علائم چه جسمی چه روحی از طریق دریافت خدمات پزشکی و روان شناختی مناسب قابل کنترل هستند. شما می توانید با یک روش درمانی مناسب تمامی این علائم را کنترل کرده و آنها را کم کنید. ما در کلینیک ترک اعتیاد نگین در تمامی مراحل ترک تریاک و سایر مخدرها همراه شما هستیم.

کاهش درد خماری

کاهش درد خماری

این روزها به لطف پیشرفت علم پزشکی در زمینه ترک اعتیاد، روش های متنوعی برای کاهش درد خماری برای افراد در حال ترک اعتیاد به مواد مخدر وجود دارد. از جمله این روش ها می توان به روش های دارو درمانی، تغییر تغذیه و رژیم غذایی مناسب در زمان ترک، شرایط و محیط خانه و نحوه رفتار اعضای خانواده با فرد اشاره کرد. داروهایی نیز برای کاهش درد خماری وجود دارد که باید توسط پزشک متخصص تجویز شود. استفاده بیش از حد و خودسر این داروها ممکن است باعث وابستگی و اعتیاد فرد به دارو شود. به همین علت توصیه می‌کنیم که حتما برای کاهش درد خماری و علائم ترک در زمان درمان از یک فرد متخصص در زمینه ترک اعتیاد مشاوره بگیرید.

درمان عرق سرد خماری

عرق سرد یکی از علائم اولیه خماری است. این علامت نشانه شروع خروج سم های مخدر از بدن است. در طول درمان در کلینیک ترک اعتیاد نگین بهترین روانپزشک ترک اعتیاد اصفهان شما را در این راه همراهی می کند.

درمان پا درد خماری

درد‌های عضلانی و پا درد جزو علائم معمولی هستند که در قطع مصرف مواد مخدر به خصوص تریاک در اغلب بیماران بروز پیدا می کنند. می توانید برای تسکین این درد‌ها در ترک اعتیاد از روش های سنتی و خانگی مانند دمنوش گل بابونه، دمنوش گل شقایق نعمانی و دمنوش مریم‌گلی استفاده کنید. همچنین درمان های مانند بادکش گرم، ماساژ درمانی با روغن‌های گیاهی و استفاده از آب های دتاکس نیز در سم زدایی بدن موثر است و می تواند درد پا را کاهش دهد.
درمان دارویی برای کاهش درد پا و دردهای عضلانی فقط و فقط با دستور پزشک مجاز است و بدون مراجعه به پزشک نباید مصرف شود. کادر درمان کمپ ترک اعتیاد نگین به عنوان حامی شما نقش خود را ایفا می کند تا شما عزیزان مسیر رسیدن به هدف خود را کوتاه تر کنید.

درمان پا درد بعد از ترک اعتیاد

درمان پا درد بعد از ترک اعتیاد

درد پا یا سر درد با رعایت یک سری نکات مانند دوش آب گرم و استراحت می تواند به حداقل حالت ممکن خود برسد. نگران نباشید این دردها رفع می شوند، فقط کافی است صبر و تحمل داشته باشید و بر تصمیم خود راسخ باشید. مصرف برخی داروهای طبیعی مانند دم کرده زرشک، بابونه یا نوشیدن آب گوجه فرنگی می تواند به تسکین درد شما کمک کند. همچنین مصرف ویتامین ث نیز به کاهش اضطراب کمک می کند.
می دانیم که در زمانی که دوران سم زدایی و خماری را می گذرانید وسوسه برای مصرف مواد مخدر به اوج خود می رسد. نه تنها ذهن یک بیمار برای اثبات نیاز به مصرف مواد مخدر هزاران دلیل می آورد، بلکه جسم آدم نیز بیقرار بوده و چیزی که به آن وابسته شده است را می خواهد. اما باید بدانید که این حالت روانی وحشتناک (میل شدید به مصرف مجدد) و دردهای جسمی ناشی از خماری، بخشی از روند سم زدایی است. بدن شما نه تنها خود را از شر سمومی که به آن عادت کرده خلاص می کند، بلکه تلاش می کند با عبور از این مرحله دردناک مجددا حالت طبیعی خود را به دست آورد.
اعتراف می کنیم که بهبود یافتن از اعتیاد یک فرایند طولانی است و به صبر و حوصله و تحمل نیاز دارد و بابت این این صبر و حوصله تمام افراد کلینیک ترک اعتیاد نگین شما را تحسین می کنند. تمامی کادر درمان کلینیک ترک اعتیا نگین برای کمک به شما برای ترک اعتیاد در کنار شما هستند.

دیدگاه‌ها  
سلام خسته نباشید من اقدام به ترک شیره کردم و از مصرف اولم به نصف رسیدم کم کردم اما الان خماری زیاد خمیازه اشک چشم پا درد نمیدونم چیکار کنم
به نقل از رضا:
سلام خسته نباشید من اقدام به ترک شیره کردم و از مصرف اولم به نصف رسیدم کم کردم اما الان خماری زیاد خمیازه اشک چشم پا درد نمیدونم چیکار کنم
یلام این عوارض عادی است. اگر علائم و عوارض شما نگران‌کننده هستند، بهتر است به پزشک خود مراجعه کنید و در مورد وضعیت خود با او صحبت کنید. پزشک می‌تواند به شما راهنمایی کند و مشاوره‌های مناسبی را ارائه دهد
سلام. چندروز پس از قطع مصرف شیره مورفین، بدن دوباره به حالت اولیه برمیگرده. یعنی خود بدن ب صورت طبیعی تولیدمیکنه مثل کسی که مصرف نمیکنه.ممنون
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.