کمپ ترک اعتیاد دولتی
کمپ ترک اعتیاد رایگان

مرکز ترک اعتیاد نگین یکی از کلینیک های خصوصی برای ترک اعتیاد است که خدمات خود را با کیفیت بالا و قیمت مناسب به بیماران عزیز ارائه می دهد. به طور کلی اعتیاد یکی از دغدغه های اصلی این روزهای جامعه است که باید به طور جدی به آن فکر کنیم و چاره ای برای آن بیندیشیم. به دنبال این اتفاق، دولت دست به راه اندازی مراکز درمانی برای ترک اعتیاد زد. این کمپ های ترک اعتیاد، هزینه بسیار کمی برای فرد بیمار دارد و از آنطرف به دلیل اینکه تحت نظر دولت است، باید تمام استانداردهای مد نظر وزارت بهداشت را نیز رعایت کند و حساسیت زیادی بر آن وارد است.
به همین علت، این مراکز ترک اعتیاد دولتی طرفدار بیشتری نسبت به دیگر مراکز دارد و افراد با خیالت راحت می توانند به این مراکز مراجعه کرده یا عزیزان خود را به این مراکز بسپارند. در کلینیکی مانند کلینیک ترک اعتیاد نگین، هدف فقط ترک بیمار در بهترین و سالم ترین حالت برای اوست. این مرکز ترک اعتیاد از هیچ کاری در راستای تحقق این هدف کوتاهی نخواهد کرد و برای درمان شدن تک افراد بستری، تمام استانداردهای لازم را انجام می دهد اما کلینیک نگین در دسته مراکز دولتی نیست.

 کمپ ترک اعتیاد دولتی رایگان

کمپ ترک اعتیاد رایگان چیست؟

گاهی اوقت افراد بیمار از وجود مراکزی که به رایگان یا با هزینه کم افراد بیمار را پذیرش می کنند، آگاهی ندارند و از آن طرف هم از پس هزینه های گزاف مراکز خصوصی بر نمی آیند؛ همین باعث شده تا به فکر ترک در منزل بیفتند. این کار به شدت خطرناک است و در برخی موارد ممکن است به قیمت جان طرف ختم شود.
در کمپ ترک اعتیاد به افراد خدماتی برای ترک اعتیاد ارائه می شود. این خدمات اول در راستای کنترل مصرف، سپس کم کردن و در مرحله آخر ترک کردن و سم زدایی انجام می شود. یکی از مزیت های کمپ های ترک اعتیاد این است که فرد در آنجا تنها نیست و می تواند با افرادی مشابه با موقعیت خود درد دل کند یا کمک بگیرد. این کار به تقویت روحیه و جا نزدن در پروسه درمان بسیار کمک می کند. مشاوره ترک اعتیاد یکی از اصلی ترین و تاثیرگذارترین مراحل در فرآیند ترک اعتیاد است و از ابتدای پروسه ترک و حتی قبل از شروع به درمان دارویی می بایست انجام شود و ترجیحا تا رسیدن فرد به نتیجه کامل بهتر است ادامه داشته باشد.

انواع کمپ های ترک اعتیاد رایگان

مراکز ترک اعتیاد همگی یک هدف دارند: رهایی انسان از دام اعتیاد. برای رسیدن به این هدف کمپ های ترک اعتیاد با امکانات مختلفی وجود دارند که هر فرد می تواند با توجه به شرایط کمپ و راحتی خود، یکی از آنها را انتخاب کرده و برای ساخت یک زندگی خوب به آنجا مراجعه کند. در ادامه به معرفی انواع کمپ های ترک اعتیاد می پردازیم:
• کمپ ترک اعتیاد رایگان اجباری
این مرک ترک اعتیاد یکی از مراکز ترک اعتیاد تحت نظر دولت و رایگان وجود دارند، مراکز اجباری هستند. دولت برای کنترل بیماری و درمان معتادان متجاهر اقدام به ساخت مراکزی کرده که به کمپ ترک اعتیاد رایگان معروف هستند. اگر شما قصد ترک به صورت اختیاری داشته باشید، نمی توانید از خدمات این مراکز استفاده کنید.
• کمپ ترک اعتیاد رایگان اختیاری
این مرکز در کنار در کنار مراکز ترک اعتیاد اجباری کار می کنند با این تفاوت که افراد به صورت اختیاری به این مرکز مراجعه می کنند نه به اجبار. تین مراکز که تحت حمایت خیرین و بهزیستی حمایت می شوند، برای ارائه خدمات خود هزینه‌ ای از بیماران دریافت نمی کنند.
• انجمن ها و کنگره های ترک اعتیاد
این مرکز نیز یکی از کمپ های ترک اعتیاد است. این مراکز توسط خیرین اداره می شود و حمایت آنها را دارد.

 کمپ ترک اعتیاد رایگان

بهترین کمپ ترک اعتیاد رایگان

بهترین کمپ ترک اعتیاد، کمپی است که خدمات را مختص به هر کس ارائه دهد و عوارض فرد بیمار را کنترل کند. شما می توانید با یک جستجو یا تماس با کارشناسان آن مجموعه تحقیقات لازم را انجام دهید. شما برای اینکه بتوانید بهترین کمپ ترک اعتیاد خوب انتخاب کنید و مرحله ترک خود را تا آخر انجام دهید، باید موارد زیر را انجام دهید:
• یک مرکز معتبر برای درمان انتخاب کنید.
• به مرکز ترک اعتیاد مراجعه کنید.
• تمایل خود را برای درمان اعلام کنید.
• با پزشک خود همکاری کامل را داشته باشید تا برنامه درمانی کامل و مختص شما را برای شما فراهم آورد.

 

دیدگاه‌ها  
خیلی خوبه برای برادرم میپرسم. دوره هاشو چندروزه؟ برای خوردو خوراک چون میگید خیرین خداخیرشون بده؛ صبحانه؛ ناهار؛ شام چیا میدن؟ چون کمپ پولی بردیم هفتاادکیلو بردیم پنجاه کیلو تحویل گرفتیم؛ بعد از پرسیدن ازکیفیت بد غذا برامون گفت و جوری بوده نون خالی رو به ماکارانی؛ عدس پلو؛ عدسی خیلی افتضاح میدادم منم ازشانسش بدجور از نظر مالی زمین خوردمو نمیتونم کمپی ببرم به قول گفتنی از پس هزینه هایه کمپش دیگه بربیامو خدایش گفتنش خوب نیست واسه بچه ام هنوز لباس برای سرماش بخرم؛ ولی از خوردو خوراک از اول با کیفیت بودهو بخاطر همین که نمیخام دوباره مثل دو سر ی که دادم کمپ بجا هفتاد کیلو با پنجه
اه تا برگردهو دوباره اشک پدرمو که پونزده ساله سکته مغزی کرده رو ببینم: خیلی خیلی ببخشید دربار یه خوردنو بجایه اینکه بگم دکتراون روان درمانی و مشاوه و از اینجور سوالها یه واجب بپرسم و دلیلش همین از بی کیفیت بوده حرف کمپ میوفه بهم بریزه ممنون میشم حقو بگیدو از نظر بهداشتم بهم راستشو بگید چون سری قبل خدا سرشاهده مریضی پوستی گرفته بود سه ماه خارشکش انقدر زیلد بود کل پاهاش خون می‌شو د
+2
کمک به ترک اعتیاد
+2
جوانی هستم واقعن به اخرش رسیدم کارم از دست دادم قرار شد ترک کردم برگردم سرکار تو میوه تربار اولش یه حامی میخام کمک کنه منه رو
به نقل از مهدی گودرزی:
جوانی هستم واقعن به اخرش رسیدم کارم از دست دادم قرار شد ترک کردم برگردم سرکار تو میوه تربار اولش یه حامی میخام کمک کنه منه رو

سلام دوست عزیز من، همین که قصد ترک اعتیاد را گرفته اید بیشتر راه را رفته اید. لطفا نا امید نشوید و با مشاوران ما در کلینیک تماس بگیرید تا به شما کمک کنند.
+2
سلام خسته نباشیدمن اعتیادبه هروئین دارم چندبارهم ترک کردم ولی باشرمندگی دوباره اعتیادپیداکردم ولی اینبارمی خواهم به امیدخداترک کنم حالا ازشما کمک می خواهم کمکم کنیدبه خاطره خدا
+2
به نقل از ایفندیار:
سلام خسته نباشیدمن اعتیادبه هروئین دارم چندبارهم ترک کردم ولی باشرمندگی دوباره اعتیادپیداکردم ولی اینبارمی خواهم به امیدخداترک کنم حالا ازشما کمک می خواهم کمکم کنیدبه خاطره خدا

با عرض سلام و احترام، دوست عزیز خداروشاکریم که توانستید که تصمیم به ترک بگیرید، لطفا با متخصصان کلینیک ما تصمیم بگیرید تا آن ها شما را راهنمایی کنند.
سلام خسته نباشیدمن یه جوان 26 سالم که تقریبا9ساله اعتیاددارم دوبارکمپ اجباری بودم ولی ترک نکردم توخونه هم زیادترک کردم ولی نتیجه نگرفتم خیلی خستم ازوضعیتم ولی اوضاع مالی خوبی هم ندارم الان چندوقتیه تواینترنت دنبال یه کمپ یاکلینیک رایگان ولی خوب میگردم میخوام ترک کنم واقعاخسته شدم ولی نمیدونم چیکارکنم سردرگمم کسیم ندارم کمکم کنه بهم بگه چیکارکنم لطفاخاهشمندم راهنماییم کنید
با عرض سلام احترام خدمت شما بنده به ته خط رسیدم و مشکل مالی فراوان هم دارم زن و یک بچه هم دارم میخوام ترک کنم ول هزینه کمپ رو ندارم بدهم مصرفم هم شربت تریاک هست روزی 12سیسی واقعا خسته شدم دلم میخواد مثل بقیه افراد سالم بشم میتونم از طرف خیریه بیام وترک کنم چون مشکل مالی دارم
سلام داوود عزیز لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و شرایط خودتون رو بگید تا مشاوران ما راهنمایی لازم رو در اختیار شما قرار بدن.
سلام خسته نباشید من پدرم اعتیاد داره خودش راضی نمیشه بیاد بره کنگره یا مرکز ترک اعتیاد و واقعا شرایط مالی نداریم که بخوایم بفرسیم مراکز خصوصی چون هزینه اش بالا هستش میشه لطفا به من کمک کنید مادرم خسته شده از بس کار میره
سلام خسته نباشید من یه برادر بزرگتر خودم دارم یه چند سالی هست که معتاد شده نمی‌دونم چی مصرف می‌کنه ولی کلا خونه نمیاد برادرم زن بچه داره 3تا بچه داره پدرمم فوت کرده واقعا نمی‌دونم باید چیکار کنم از این بلا نجات پیدا کنیم
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول مراکز ترک اعتیاد دولتی

کیفیت کمپ های ترک اعتیاد رایگان چگونه است؟

به نسبت کمپی که انتخاب می کنید و پیشینه کاری آن کیفیت و خدمات متفاوت است. البته از نظر خدمات سطح این کمپ ها پایین تر از کلینیک های تخصصی ترک اعتیاد است اما برای افرادی که شرایط مالی مساعدی ندارند بسیار مناسب هستند. 

انواع کمپ های ترک اعتیاد رایگان چگونه هستند؟

کمپ های ترک اعتیاد رایگان به سه نوع کمپ ترک اعتیاد رایگان اجباری، کمپ ترک اعتیاد رایگان اختیاری و انجمن ها و کنگره های ترک اعتیاد تقسیم بندی می شوند. 

از مزیت های ترک اعتیاد در کمپ های رایگان به چه مواردی می توان اشاره کرد؟

از اصلی ترین مزایای ترک اعتیاد در این کمپ ها می توان به جلسات مشاوره گروهی اشاره کرد. این ماجرا به فرد معتاد کمک می کند تا احساس تنهایی نکند و با افراد مشابه با شرایط خودش درد و دل کرده و یا از آن ها کمک بگیرد. 

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.