داروی گیاهی ترک اعتیاد شیشه

یکی از قابل اعتماد ترین درمان در همه ی زمینه ها؛ یعنی از سردرد گرفته تا آلزایمر، استفاده از داروهای گیاهی و عمل کردن به اصول طب سنتی است. این موضوع در مورد ترک اعتیاد نیز صدق می کند و تقریبا می توان گفت درصد زیادی از افرادی که با بیماری اعتیاد دست و پنجه نرم می کنند ترجیح می دهند از دارو های گیاهی و از روش های سنتی که خطر و عوارض کمتری دارند استفاده کنند. راه های مختلفی برای ترک اعتیاد وجود دارد که استفاده از قرص و یا گیاهان دارویی برای ترک اعتیاد یکی از این راه ها است. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با پزشکان کلینیک ترک اعتیاد نگین در ارتباط باشید.

داروهای گیاهی ترک اعتیاد

داروهای گیاهی ترک اعتیاد این روزه بسیار مورد طرفدار است. ولی آیا روش های سنتی که مجموعه ای از آگاهی ها، مهارت‌ ها و اعمال که بر اساس نظریه ‌ها، باورها و تجربه ‌های بومی فرهنگ‌ های مختلف است برای درمان اعتیاد به مواد مخدر امروزی جواب می دهد؟ یا بهتر بپرسیم، آیا می توان از دارو های گیاهی برای ترک اعتیاد به مواد مخدر صنعتی مانند شیشه استفاده کرد یا خیر؟

با ما همراه باشید در ادامه این مطلب به یک نتیجه محکم و قابل اتکا در مورد داروی گیاهی برای ترک اعتیاد برسیم.

آیا با گیاهان دارویی می توان ترک اعتیاد شیشه انجام داد؟

داروی ترک شیشه بر پایه گیاهی داریم که زیر نظر پزشک تجویز می شود که برای آسانتر ساختن فرآیند و مراحل ترک اعتیاد شیشه کمک می کنند، ولی قبل از دارو های گیاهی دو مورد بسیار مهم است که سرنوشت شما را بعد از ترک اعتیاد شیشه مشخص می کند و به شما اجازه می دهد که ترک اعتیاد درست و به جایی داشته باشید و بتوانید بعد از ترک اعتیاد پاک بمانید:

  • اولین عامل و مهم ترین خواست قلبی شما برای رهایی از اعتیاد و خلاص شدن از دست ماده مخدر شیشه است، ما مطمئنیم که با دانستن موارد مهم در این خصوص و آگاهی داشتن از این که شیشه چه مضراتی برای شما دارد، شما بسیار راحتتر می توانید در مسیر ترک اعتیاد قدم بردارید. برای داشتن اطلاعات بیشتر در این مورد می توانید مطالب زیر را مطالعه کنید.
    بهترین قرص برای ترک اعتیاد شیشه
    مصرف‌كننده شيشه همواره توهم خیانت همسر را در ذهن دارد
    مصرف شیشه چه عوارضی دارد؟
  • دومین عامل که به شما کمک می کند تصمیم درست بگیرید حضور یک فرد با تجربه و متخصص است که شما را در این مسیر راهنمایی کند و به شما کمک کند تا درد روحی و جسمی کمتری را تحمل کنید.

گیاهان دارویی چه کمکی به روند ترک اعتیاد شما می کنند؟

دارو های گیاهی معمولا به عنوان دارو های کمکی استفاده می شوند و می توانند روی سرعت بهبودی شما تاثیر گذار باشند و مشکلات جانبی که بعد از ترک شیشه به سراغ شما می آیند را کاهش دهند. این عوارض عبارتند از: "یبوست، بی خوابی، بیقراری، اختلالات گوارشی و پرخاشگری" که می توان تا حدی آنها را با دارو های گیاهی بر طرف کرد.

دارو های گیاهی برای ترک شیشه

 جینکوبیلوبا (درخت معبد)

استفاده از این داروی گیاهی می تواند به شما کمک کند که روحیه بهتری داشته باشید و از لحاظ روانی و حافظه قدرت خود را در نبود شیشه حفظ کنید. روش مصرف این داروی گیاهی به این صوت است که صبح بلافاصله بعد بیدار شدن از خواب ۲ عدد قرص جینکوبیلوبا به همراه یک قرص ویتامین ب ۱ بخورید  ظهر و شب هم دو عدد جینکوبیلوبا بخورید، البته ممکن است کمی دچار اسهال شوید که در این صورت بهتر است که به جای 4 قرص روزانه 6 قرص بخورید.

جینکوبیلوبا

صمغ کندر  

صمغ کندر دارای ماده روانگردان اینسنسول استات است و باعث کاهش اضطراب و عصبانیت شما در طول روز می شود. شما می توانید مقداری صمغ خوراکی کندر بخرید  و به اندازه یک بند انگشت انرا (1 تا 2 گرم ) هر 6 یا 8 ساعت بجوید  . البته باید در نظر داشته باشید که تا شب کلا می توانید ۳ گرم  صمغ کندر خوراکی استفاده کنید.

صمغ کندر

روغن اسطوخودوس 

روغن اسطوخودوس دارای الکالوئید روانگردانی به نام توژون می باشد که البته باید در نظر داشته باشید که روغن تازه باشد. روش استفاده از این روغن برای ترک اعتیاد شیشه هم بسیار راحت است، فقط کافیست صبح بعد از بیدار شدن 3 تا 4 قطره از روغن اسطوخودوس را به اطراف بینی (بالای لب) و زیر چانه (چاکرای گردن) بمالید و شب نیز 4 قطره از آن را بر روی یک دستمال کاغذی ریخته و زیر بالش خود قرار بدهید.

روغن اسطوخودوس

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.