رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: از آغاز طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها تاکنون حدود یک میلیون برگ جریمه برای رانندگان متخلف صادر شده است.

به گزارش خبرنگار انتظامی فارس سرهنگ رحمانی رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا صبح امروز در جریان بازدید سردار مومنی از مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تا این لحظه بیشترین سفر در روز هفت فروردین به ثبت رسیده است که هم موجی از بازگشت را شاهد بودیم و هم موج دوم سفرهای نوروزی اغاز شده است.

وی افزود با توجه به آغاز تعطیلات پیش از آغاز سال جدید خدا رو شکر امسال هیچگونه توقف در مسیر و ایجاد گره ترافیکی نداشته ایم.

رئیس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا افزود انتظار داریم نیمی از سفرهای نوروزی از امروز آغاز شده و در چند روز باقیمانده انجام شود.

سرهنگ رحمانی گفت: حدود شصت مورد محورهای مواصلاتی به دلیل نزولات جوی مسدود شد که این میزان مسدودی چندین برابر سالهای قبل بوده است.

رییس مرکز کنترل ترافیک راهور ناجا گفت: تا امروز حدود ۱۵۰۰ دقیقه پرواز بالگرد در محورها داشته ایم.

وی تصریح کرد: حدود سی هزار خودرو به دلیل تخلفات حادثه ساز از ابتدای طرح تاکنون توقیف شده اند.

سرهنگ افزود: بیش از بیست هزار مورد تست مواد مخدر و الکل از رانندگان گرفته شده است و همچنین با یک میلیون خودروی متخلف که عموما تخلفات حادثه ساز داشته‌اند برخورد شده و جریمه شده اند.

منبع: فارس 96.01.09

 

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.