فیلم جلسات ترک اعتیاد

حقیقتی را با شما در میان می گذارم؛ ترک اعتیاد کار ساده ای نیست! بله شاید در مقالاتی که در صفحات مختلف می خوانید ترک اعتیاد را آسان شرح داده باشند. اما افرادی که با گوشت و استخوان دردهای ناشی از ترک را لمس کرده اند بهتر از هرکسی می دانند که ترک این ماده سمی آنچنان که می شنوید و می خوانید آسان نیست. به همین دلیل یکی از بهترین راه های ترک انواع اعتیاد مراجعه به کلینیک های حرفه ای و مرتبط به ترک اعتیاد است. این کلینیک ها چه از نظر جسمی چه روحی و ذهنی انواع مواد مخدر همچون هروئین، ال اس دی، تریاک و ... را از پایه به واسطه پزشکات متخصص تحت نظارت و درمان قرار می دهند تا مراحل ترک را آسان تر سپری کنید. 

فیلم جلسات ترک اعتیاد

در جلسات ترک اعتیاد چه می گذرد؟

زمانی که برای ترک به کلینیک های ترک اعتیاد مراجعه می کنید متخصصان این مرکز پیشنهاد می کنند که بهتر است تا فرد معتاد بین 3 الی 4 هفته تحت نظارت و بستری قرار بگیرد تا به طور کامل از نظر جسمی و روحی پاک شوند. البته مدت زمان تعیین شده تخمینی است و مدت دوره درمان به دوز مصرفی فرد بیمار بستگی دارد. هرچه مدت زمان مصرف مواد مخدر طولانی تر باشد و یا مواد مصرفی قوی تر باشد کنار گذاشتن آن و پاک کردنش از بدن سخت تر خواهد بود. بنابراین مدت زمان تحت مراقبت و بستری بودن نیز باید بیشتر باشد. ممکن است در این دوره اهمیت روان درمانی و شرکت در جلسات ترک اعتیاد را آنطور که باید جدی نگیرید. اما بدانید که این مواد مخدر بیشتر از جسم ذهن شما را به بازی گرفته و دچار وابستگی کرده است. همه چیز از ذهن آغاز می شود. در مدت زمانی که فرد بیمار در کلینیک بستری است با داروها و روش های مختلف سموم از بدن فرد خارج می شود. اما با وابستگی ذهن باید چه کرد؟ ذهن را باید با روان درمانگری و جلسات ترک اعتیاد به زندگی نرمال برگرداند. با این جلسات فرد مهارت های زندگی را از نو می آموزد. روزهای بدون مواد مخدر و روش های جایگزین این عادت سمی را فرا می گیرد و آهسته آهسته زندگی دوباره در میان مردم و اجتماع را یاد می گیرد. 

در جلسات ترک اعتیاد چه می گذرد؟

فیلم جلسه ترک اعتیاد

در جلسات روان درمانی فردی و گروهی به طور کلی کمک می شود تا ارتباط افراد با دنیای بیرون از اعتیاد اصلاح شود. کمک می کند تا فرد وابسته بتواند روند بهبود و سلامت عقل را به درستی طی کند تا هرچه سریعتر چه از نظر جسمی چه روحی آماده زندگی جدید شود. در زیر ویدئویی از یک جلسه گروهی برای شما قرار می دهیم تا بهتر با جو حاکم بر این جلسات آشنا شوید. 

 

کلینیک ترک اعتیاد نگین در اصفهان یکی از معتبرترین مجموعه های ترک اعتیاد است که با در اختیار داشتن کادری حرفه ای و پزشکانی متخصص، کمک می کند تا بیماران از نظر روحی و جسمی از اعتیاد رهایی پیدا کنند و به زندگی طبیعی بازگردند. شما می توانید با مراجعه به سایت این مجموعه و تماس با شماره های موجود در سایت با کارشناسان نگین در ارتباط باشید و قبل از هر اقدامی مشاوره رایگان دریافت کنید. 

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.