درمان تپش قلب بعد از مصرف شیشه

شیشه یک نوع ماده مخدر صنعتی است که به صورت غیر قانونی تولید می شود و با نام هایی مثل آیس، کرانک و مت میان مصرف کنندگان توزیع می شود. این ماده در واقع یک نوع مت آمفتامین است که مصرف آن به شدت سیستم اعصاب مرکزی انسان را تخریب می کند و عوارض ناگواری برای او به همراه دارد. یکی از این عوارض نیز افزایش تپش قلب و سکته قلبی است که اتفاقاً در حال حاضر بسیار شایع است و اکثر افرادی که به شیشه اعتیاد دارند با آن دست و پنجه نرم می کنند. از آن جایی که این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است ما قصد داریم در ادامه به طور مفصل در مورد درمان تپش قلب بعد از مصرف شیشه صحبت کنیم و تمام ابعاد این موضوع را به طور دقیق مورد بررسی قرار بدهیم. به شما نیز پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا بیش تر با این ماده آشنا شوید و بتوانید کسانی که در دام آن افتاده اند را نجات دهید.

درمان تپش قلب بعد از مصرف شیشه

آیا مصرف شیشه باعث تپیش قلب میشه؟

شیشه یک پودر سفید رنگ است که از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به خرده شیشه دارد و به راحتی در آب و مشروبات الکلی حل می شود. از لحاظ شیمیایی نیز شبیه مت آمفتامین است که یک نوع ماده دارویی است و برای درمان بیماری های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. اما اثرات شیشه هیچ شباهتی به مت آمفتامین ندارد چرا که شیشه در واقع بالاترین دوز این ماده است و از همان ابتدا بدن را تخریب می کند. متأسفانه عوارض مخرب این ماده خیلی زیاد است یکی از این اثرات نیز افزایش تپش قلب و ابتلا به حملات قلبی است. دلیل بروز این عارضه نیز این است که ترکییات شیمیایی شیشه رگ های قلب را منقبض می کند و ساختار قلب را از هم می پاشد. البته نا گفته نماند که نحوه بروز این عارضه در افراد مختلف متفاوت است و به میزان مصرف آن ها بستگی دارد. اما چیزی که قطعی است این است که حملات قلبی حتماً گریبان افراد معتاد به شیشه را می گیرد و جان آن ها را به خطر می اندازد.

آیا مصرف شیشه باعث تپیش قلب میشه؟

مراجعه به پزشک درمان تپش قلب جهت جلوگیری از سکته

طبیعتاً اگر کارکرد قلب تحت شعاع قرار بگیرد و مکانیزم آن به هم بریزید فرد دچار سکته قلبی می شود. بهترین راه پیشگیری از این مشکل نیز این است که افرادی که سابقه بیماری های قلبی عروقی دارند همیشه زیر نظر پزشک باشند و دارو های خود را به موقع مصرف کنند. با این راه کار احتمال ابتلا به سکته قلبی به صورت قابل ملاحظه ای کاهش پیدا می کند. اما در مورد افرادی که به شیشه اعتیاد دارند این قضیه صدق نمی کند و مصرف دارو نمی تواند ضربان قلب آن ها را تنظیم کند. دلیل آن نیز این است که ترکیبات شیمیایی شیشه اجازه نمی دهند دارو ها بر قلب تأثیر بگذارند و عملکرد آن را کنترل کنند. از این رو این افراد هیچ چاره ای به جز ترک ندارند، و در صورتی هم که این نکته را جدی نگیرند دیر یا زود ترکیبات خطرناک شیشه قلب آن ها به طور کامل متلاشی می کند و به کام مرگ می روند. شیشه یکی از خطرناک ترین و بد ترین انواع مخدر ها است و هیچ شکی وجود ندارد که مصرف آن بدن را متلاشی می کند و فرد را به دام مرگ می کشاند. اما متأسفانه به دلیل تبلیغاتی گسترده ای که برای این ماده می شود امروزه افراد زیادی به آن اعتیاد پیدا کرده اند و زندگی و آینده خود را بر لبه پرتگاه قرار داده اند. توصیه ما به این افراد این است که قبل از این که کار از کار بگذرد و نشود کاری کرد شیشه را ترک کنند و زندگی جدیدی برای خود بسازند. البته از آن جایی که شیشه کل بدن را درگیر می کند بهتر است افرادی که به آن اعتیاد دارند با روش های علمی و زیر نظر یک پزشک متخصص آن را ترک کنند. پیشنهاد ما به این افراد این است که به کلینیک ترک اعتیاد نگین مراجعه کنند. این کلینیک که یکی از معتبر ترین و خوشنام ترین کلینیک های ترک اعتیاد در ایران است بهترین و با تجربه ترین کادر درمان دارد.

مراجعه به پزشک درمان تپش قلب جهت جلوگیری از سکته

کلینیک نگین به افراد معتاد کمک می کند که با روش های علمی و بدون درد بیماری خود را درمان کنند و برای همیشه از شر عوارض سوء شیشه خلاص شوند. جهت آشنایی با این کلینیک مجهز می توانید به سایت کلینیک ترک اعتیاد نگین مراجعه کنید و با کارشناسان این مرکز مشورت کنید. ما به شما اطمینان می دهیم که مرکز ترک اعتیاد نگین از جدید ترین و مؤثر ترین روش های ترک اعتیاد استفاده می کند و می تواند افراد معتاد را برای همیشه از شر این بیماری خانمان سوز رها کند.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.