مواد مخدر نفس شیطان
نفس شیطان

نفس شیطان در حقیقت از گل درختچه ی BORRACHERO در کشور کلمبیای آمریکای جنوبی است. زمانی که دانه های گیاه این درختچه طی فرآیندی شیمیایی استخراج می گردد و پس از آن پودر می شود حاوی ماده ای با نام (BURANDANGA) است که این ماده مشابه اسکوپولامین است. این ترکیب در عین حال می تواند ترکیبی وحشتناک نیز به شمار رود چرا که سبب عوارضی نظیر فراموشی کامل و توهم و همچنین عدم اراده و مشاهده ی تصاویر ترسناک در خیال فرد گردد. کادر درمانی کلینیک نگین، متخصص ترک اعتیاد به انواع مخدر همراه شماست تا تمامی مراحل ترک اعتیاد را به راحتی طی کنید.

همه چیز درباره ماده مخدر گیاه نفس شیطان

این گیاه خاصیت دارویی نیز داشته است به نحوه ی مصرف این گیاه به گونه ای می باشد که ماده ی فعال در یک وصله پشت گوش جهت جلوگیری از حالت تهوع و استفراغ پس از عمل قرار می گیرد. از نظر دارویی، اسکوپولامین به عنوان داروی آنتی کولینرژیک و آلکالوئید بلادونا طبقه بندی می شود. مصرف گیاه نفس شیطان می تواند فرد را از حالت عادی خارج کند و به یک زامبی تبدیل نماید. نکته ی جالب تر در مورد این گیاه این است که چنانچه ماده ی موجود در گیاه نفس شیطان را نا آگاهانه به علت پخش بودن در هوا استنشاق نمائید نیز می تواند اثرات منفی بر فرد بگذارد. عوارض جانبی مانند خشکی دهان، تاری دید، سردرد، احتباس ادرار و سرگیجه می تواند حتی در دوز کم مورد استفاده در وصله ترانس درمال رخ دهد.
مصرف بیش از حد می تواند منجر به ضربان قلب سریع، گشاد شدن مردمک چشم، روان پریشی، گیجی، توهمات واضح، تشنج یا کما و سایر حوادث شود.

چگونه گیاه نفس شیطان را پرورش دهیم

گیاه نفس شیطان بیهوش کننده پر قدرت

دوزهای زیاد از ماده ی گیاه نفس شیطان یا استفاده در نوشیدنی های تیز می تواند مشکلاتی را ایجاد کند. استفاده از این گیاه علی رقم مصرف دارویی می تواند به راحتی موجب دزدی و یا آسیب رساندن به افراد نیز شود. اسکوپولامین می تواند قربانی را به مدت 24 ساعت یا بیشتر بیهوش کند. در کلمبیا، جایی که استفاده از آن بسیار گسترده به نظر می رسد، طبق آمار مربوطه مصرف اسکوپولامین تقریباً 50،000 در سال است. گیاه نفس شیطان در دوزهای زیاد می تواند باعث نارسایی تنفسی و مرگ شود با این حال، این عوارض ناشی از تجویز خوراکی به شکل مایع یا پودر در غذاها و نوشیدنی ها است نه این که در صورت فرد دمیده شود یا از طریق یک تکه کاغذ خیس خورده جذب شود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره گیاه شیطان با وبسایت مرکز ترک اعتیاد نگین همراه باشید.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.