خطرناک ترین ماده مخدر جهان

تا امروز در مورد مواد مخدر و تاثیرات خطرناک و مخرب آنها بر زندگی افراد صحبت کرده ایم و سعی کرده ایم که بتوانیم در این خصوص اطلاعات مناسبی در اختیار شما قرار دهیم؛ اما شاید شما کنجکاو شده باشید که خطرناک ترین ماده مخدر جهان چیست و چه عوارضی دارد، به همین دلیل این مطلب را در مورد خطرناک ترین مواد جهان در اختیار شما می گذاریم و از شما می خواهیم که نظر خود را در پایان با ما به اشتراک بگذارید.

عوارض کشنده ماده مخدر کروکودیل

کروکدیل، خطرناک ترین ماده مخدر جهان !

اول از همه بگذارید این موضوع را بررسی کنیم که چرا این ماده به نظر کارشناسان ما در مرکز ترک بستری اعتیاد نگین خطرناک ترین ماده مخدر کروکودیل است، این ماده مخدر بسیار قوی در بهترین حال از دزومرفین که قدرت آن 8 تا 10 برابر مورفین است ساخته می شود و در بدترین حالت با ترکیب بنزین، کدئین خالص و حلال های صنعتی ساخته می شود. این ماده را به صورت دود کردن و در بیشتر موارد به صورت تزریقی استفاده می کنند. میزان ایجاد حس نشئگی در این ماده بسیار بالاست، ولی زمان کوتاهی دارد و دقیقا همین باعث می شود که فرد مصرف کننده به سرعت دوباره به این ماده احساس نیاز کند و مجبور به مصرف دوباره آن شود، همین موضوع یعنی این ماده مخدر به شدت اعتیاد آور است.
وقتی فرد مصرف کننده این ماده را در رگ های خود تزریق می کند رگ های اطراف محل تزریق از بین می رود و کم کم گوشت فرد در آن محل فاسد می شود و باعث می شود که پوست فرد خشک و بی روح شود و گوشت زیر آن به رنگ سبز در بیاید، به همین دلیل به آن کروکودیل می گویند. زمانی که کسی گرفتار مصرف کروکودیل می شود سر یک دو راهی قرار می گیرد:
راه اول این است که از این ماده مخدر استفاده کند و به مرور زمان بعد از نهایتا 2 سال بمیرد و یا در حین ترک اعتیاد جان خود را از دست بدهد. فکر کنم همین بس باشد که این ماده را خطرناک ترین ماده مخدر بنامیم.

ماده مخدر کشنده کروکودیل

تاریخچه پیدایش خطرناک ترین ماده مخدر جهان

تاریخچه پیدایش این ماده مخدر به سال 1932 بر می گردد، زمانی که در سال 1932 دزومورفین در سوییس و با نام برند "پرمونید" به عنوان درمان تهوع و تنگی نفس وارد بازار شد و بعد از اینکه مشخص شد این ماده اثرات بدی دارد تولید آن متوقف شد و هیچ حرفی از آن به میان نیامد تا اینکه در سال 2010 مواد مخدری با اثرات شبیه به دزومورفین در روسیه و به صورت مخفیانه تولید شد و برای تولید آن از کدئین و ید استفاده می شد تا کم کم به صورت دست ساز و ترکیب موادی مانند حلال های مختلف، کدئین خالص و گاهی بنزین تولید شد و کم کم بین قشر سطح پایین جامعه شیوع پیدا کرد و افراد بسیاری را به کام مرگ کشید. همانطور که گفتیم وقتی فرد این موارد را در بدن خود تزریق می کند، اطراف محل تزریق از بین می رود و از طرفی تزریق پیاپی این ماده باعث می شود که بدن فرد توانایی خود را برای بازسازی این قسمت ها از دست بدهد.
داشتن زخم های عمیق و بافت های خراب شده و فاسد کم کم باعث می شود که مصرف کننده مبتلا به قانقاریا شود و به این صورت کل بدن فرد فاسد شود تا این که بالاخره بمیرد.

ما قبلا در خصوص این مواد مخدر به صورت دقیق تر صحبت کرده ایم و شما می توانید مطالب زیر را برای اطلاعات بیشتر در خصوص مطالعه کنید.

مخدر کروکودیل یا دزومورفین چیست و چه تاثیراتی دارد

عوارض مصرف مخدر کروکودیل چیست؟

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.