قرص b2 چند روز در ادرار میماند

با توجه به اینکه امروزه برای استخدام در اداره ها و سازمان های مختلف و حتی ازدواج، تست اعتیاد گرفته می شود باید به این نکته توجه کنید مصرف بیش از حد هر مواد مخدری، علاوه بر تست مثبت اعتیاد عوارض گوناگونی را در پی دارد. اطلاع از مدت زمان ماندگاری انواع مواد مخدر برای افراد مصرف کننده ضروری است. ماندگاری مواد مخدر در بدن هر فرد به میزان و مقدار مواد مصرفی توسط فرد بستگی دارد. برای مثال یکی از عوامل مهم که در افزایش یا کاهش مدت زمان ماندگاری مواد مخدر در بدن، خون و ادرار مهم است، سوخت و ساز طبیعی یا متابولیسم است.


قرص b2 یکی از انواع مواد مخدر است که به صورت قرص زیر زبانی مصرف می شود و عوارض شدیدی را در پی دارد. این دارو را جهت تسکین درد مصرف می کنند. اما بعضی از افراد با سوء مصرف زمینه اعتیاد را برای آن ایجاد می کنند و در ادامه مصرف زیاد آن مشکل ساز خواهد شد. قرص b2 را برای درمان اعتیاد به اپیوئیدها چه داروهای تجویز شده توسط دکتر و چه داروی غیرقانونی به کار برده می شود. اگر برایتان سوال است که مصرف قرص b2آزمایش اعتیاد را مثبت می کند و یا ماندگاری آن در بدن چقدر است تا انتهای این مقاله را بخوانید.

قرص b2 چند روز در ادرار میماند

ماندگاری قرص b2 در بدن چند روز است؟

مصرف قرص b2 با آزمایش خون، ادرار، بزاق و مو قابل تشخیص است. یکی از آزمایش هایی که برای تشخیص مصرف قرص b2 گرفته می شود، آزمایش مو است. باید به این نکته توجه داشت که این آزمایش بسیار تخصصی و کم است و آزمایشگاه هایی که از این طریق مصرف این قرص را تشخیص می دهند، محدود هستند. آزمایش ادرار از متداول ترین روش ها برای تشخیص قرص b2 یا بوپرنورفین است. روش های دیگر برای تشخیص مصرف این قرص به اندازه آزمایش ادرار متداول نیست.

  • قرص b2 تا 2 روز در خون باقی می ماند.
  • قرص b2 تا 6 روز در ادرار باقی می ماند.
  • قرص b2 تا 3 روز در بزاق باقی می ماند.
  • قرص b2 تا 90 روز در مو باقی می ماند.

ماندگاری قرص b2 در بدن چند روز است؟

آزمایش خون: آزمایش خون به دلیل پرهزینه بودن و تهاجمی بون آن روش مناسبی برای تشخص مصرف قرص b2 نیست. شما می توانید زمانی به طرف آزمایش خون بروید که از مصرف قرص تنها دو روز گذشته باشد. در نتیجه این آزمایش به اندازه آزمایش ادرار قابل تشخیص نخواهد بود.
آزمایش ادرار: قرص b2 تا 6 روز پس از مصرف آخرین قرص توسط آزمایش ادرار، قابل تشخیص است. به دلیل اینکه این قرص را برای ترک اعتیاد مصرف می کنند و علائم آن به راحتی در آزمایش ادرار قابل تشخیص است.
آزمایش مو: قرص b2 مانند دیگر مواد مصرفی تا مدت طولانی تری در مو باقی می ماند و از طریق آزمایش مو می توانید تا مدت خیلی طولانی مصرف آن را تشخیص دهید. مدت زمان تشخیص این قرص از طریق آزمایش مو 3 ماه است. این قرص تا 3ماه پس از آخرین مصرف در فولیکول های موی سر قابل تشخیص است.
آزمایش بزاق: مطالعات و پژوهش انجام شده نشان می دهد به دلیل آسانی در تشخیص قرص b2 از طریق آزمایش بزاق، این آزمایش متداول تر از آزمایش خون است. قرص b2 تقریبا تا 3 روز پس از آخرین مصرف در بزاق قابل تشخیص است.
برای ترک قرص b2 حتما با پزشک معالج مشورت کنید. به هیچ وجه خودسرانه برای ترک آن عمل نکنید چون ممکن است عواقب ناخوشایندی را برایتان در پی داشته باشد. اگر به هر دلیلی مجبور به ترک دارو شدید اصلا دوز مصرفی آن را تغییر ندهید. اگر در شرایط ضروری قرار گرفتید، برای خارج کردن قرص b2 یا بوپرنورفین از بدن ابتدا باید مصرف آن را قطع کنید. البته ممکن است با انجام این کار عوارض خماری را در پی داشته باشد، پس حتما قبل از آن پزشک را در روند انجام کار قرار دهید. اگر می خواهید دارو سریعا از بدنتان خارج شود، آب زیاد بنوشید، مواد غذایی سالم مصرف کنید و ورزش را به طور منظم در برنامه روزانه خود قرار دهید. به این صورت سوخت و ساز بدنتان افزایش می یابد و قرص b2 به مرور از بدنتان خارج می شود.

ماندگاری قرص b2 در بدن چند روز است؟

آیا قرص b2 تست اعتیاد را مثبت می کند؟

تست اعتیاد از جمله آزمایش های مهم قبل از ازدواج و استخدام برا افراد است. برخی افراد برای اینکه جواب آزمایششان منفی شود از راه های مختلفی استفاده می کنند. هیچ آزمایشی بدون خطا نیست به همین دلیل پرسنل علوم آزمایشگاه به افراد توصیه می کنند تا دو یا سه روز قبل از انجام تست اعتیاد ماده ای را مصرف نکنند. یکی از دارو های خطرناک مصرفی قرص b2 است که اگر فردی با میل خود شروع به مصرف این قرص کند، ممکن است جواب آزمایش اعتیاد او مثبت شود. اما اگر فردی معتاد، که در کنار مواد دیگر این قرص را مصرف کند ممکن است تست اعتیاد او منفی شود و در آزمایش چیزی مشخص نشود. به همین دلیل افراد زیادی از قرص b2 در جهت منفی شدن آزمایش اعتیاد، تبلیغات غیرقانونی انجام می دهند. در تبلیغات فروش این قرص نشان می دهند که مصرف قرص b2آزمایش اعتیاد را منفی می کند. در حالیکه باید بدانید که این قرص خود جزو مواد مخدر است و در مراکز ترک اعتیاد به عنوان قرص ترک دهنده انواع مواد مخدر مانند هروئین، مورفین و دیگر مواد مخدر به فروش می رسد. افرادی که از این قرص برای ترک اعتیاد به مواد مخدر نام برده شده، استفاده می کنند در هنگام انجام تست اعتیاد، نتیجه آن منفی می شود، ولی اگر درخواست دقیق تری برای آزمایشات مربوط به مورفین مانند قرص b2 داده شود، نتیجه آزمایش به این صورت است که فرد قرص b2را مصرف می کند و اعتیاد او مشخص می شود. در هنگام مصرف این قرص حتما به این نکته توجه داشته باشید که مصرف دوز زیاد یا کم از آن، ممکن است از داروی قبلی مصرف شده توسط فرد معتاد هم بدتر باشد و عوارض زیادی را در پی داشته باشد.
در مجموع مصرف این قرص برای ترک انواع مواد مخدر مانند هروئین، مورفین، کدئین و... استفاده می شود. در طول درمان حتما با پزشک خود مشورت کنید و به هیچ عنوان سر خود دوز قرص را بالا یا پایین نکنید چون ممکن است خماری فرد و عوارض دیگری را در پی داشته باشد. قرص b2از جمله مواد مخدر است که برای ترک مواد مخدر افیونی نام برده شده استفاده می شود و در مراکز ترک اعتیاد به صورت قانونی و با مجوز به فروش می رسد. برای آزمایش اعتیاد قرص b2 حتما از چند روز قبل با مشورت دکتر، استفاده آن را تنظیم یا قطع کنید. همچنین برای افزایش متابولیسم بدنتان آب زیاد بنوشید، مواد غذایی سالم مصرف کنید و حتما ورزش را در لیست کار روزانه خود قرار دهید.

دیدگاه‌ها  
سلام من مدت پنج سال است که مصرف ب2دارم والان بخاطر آبرو وکارم میخواهم ترک کنم وچند روز دریدن وادار می ماند این چیز که در مقاله گفتید درست است لطفاً کمکم کنید
سلام دوست عزیز لطفا با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید و از متخصصان کلینیک نگین مشاوره دریافت کنید.
سلام، بیش از یکسال روزی نصف قرص بی2 مصرف داشتم، الان 5 روزه نخوردم و کنار گذاشتم، چند روز باید بگذره تا توی آزمایش عدم اعتیاد از نوع tlc نشون نده؟؟؟
سلام داداش میگم شما چند روز اذیت شدی تا گذاشتی کنار قرصو میشه جواب بدی
پانزده سال تریاک کشیدم الان پنج ساله رازو نصف صبح نصف شب ب2مصرف دارم میخوام توشرکتی کارکنم ایا تست اعتیاد مثبت هست یامنفی لطفا کمکم کنید
به نقل از جلال:
پانزده سال تریاک کشیدم الان پنج ساله رازو نصف صبح نصف شب ب2مصرف دارم میخوام توشرکتی کارکنم ایا تست اعتیاد مثبت هست یامنفی لطفا کمکم کنید
سلام بله احتمال مثبت بودن آزمایش شما وجود دارد، بهتر است صادقانه شرایط خود را با متخصصان ام در میان بگذارید تا برای ازمایش خود استرس نداشته باشید.
سلام
من دو روز پیش فقط یک قرص b2 مصرف کردم وچند روز دیگه قرار هست تست بدم . این هم در تست مشخص میشه
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.