آیا مصرف شیشه بر اسپرم تأثیر دارد؟

شیشه یک نوع ماده مخدر صنعتی است که در آزمایشگاه ها و به صورت غیر قانونی ساخته می شود. جالب است بدانید که هزینه تولید شیشه مانند هزینه تولید سایر مواد مخدر های صنعتی خیلی زیاد است. اما با این حال در حال حاضر با قیمت بسیار پایینی در جامعه پخش می شود. این در حالی است که این ماده مضرات زیادی برای بدن دارد و دیر یا زود افرادی که به آن اعتیاد دارند را به دام مرگ می کشاند. یکی از این عوارض نیز اختلالات جنسی است که بیش تر در مردان ظهور پیدا می کند و از آن جایی که این موضوع از اهمیت ویژه ای برخوردار است ما قصد داریم در ادامه به طور مفصل در مورد تأثیر شیشه بر اسپرم مردان صحبت کنیم و تمام ابعاد این موضوع را به طور دقیق مورد بررسی قرار دهیم. به شما نیز پیشنهاد می کنیم که تا پایان با ما همراه باشید تا اطلاعات بیش تری در مورد عوارض مصرف شیشه به دست بیاورید و بتوانید خود و نزدیکان تان را از شر این بلای خانمان سوز مصون نگه دارید.

آیا مصرف شیشه بر اسپرم تأثیر دارد؟

مصرف شیشه و اختلالات جنسی

شیشه یک ماده فوق العاده خطرناک است که هیچ فایده ای برای بدن ندارد. با این که این موضوع بار ها به همگان ثابت شده است اما باز هستند کسانی که برای حل مشکلات خود به این ماده روی می آورند. مثلاً برخی افراد برای این که روابط جنسی لذت بخش تری داشته باشند به شیشه روی می آورند. این در حالی است که این ماده نه تنها باعث لذت بخش تر شدن روابط جنسی زوجین نمی شود بلکه باعث می شود آن ها شرطی شوند. یعنی تصور کنند که برای لذت بردن از رابطه جنسی حتماً باید شیشه مصرف کنند. این در حالی است که شیشه باعث بروز رفتار های جنسی غیر متعارف می شود. به عنوان مثال افرادی که به شیشه اعتیاد دارند بیش از یک انسان عادی به برقراری رابطه جنسی تمایل نشان می دهند و گمان می کنند هر وقتی که بخواهند می توانند رابطه داشته باشند. در صورتی هم که از این کار منع شوند به شدت عصبی می شوند و رفتار های خشونت آمیزی از خود نشان می دهند.
البته تا کنون این دو ماده روی اسپرم انسان آزمایش نشده اند و فقط روی مدل های حیوانی مورد بررسی قرار گرفته اند. اما نتایجی که توضیح دادیم روی بیش از 90 درصد انسان ها نیز صدق می کنند و محققان آن ها را تأیید کرده اند.

مصرف شیشه و اختلالات جنسی

اثرات مصرف ماده مخدر متامفتامین «شیشه» و اکستاسی بر روی اسپرم مردان چیست؟

شیشه و اکتساسی تأثیرات مشابهی روی اسپرم مردان می کذارند. مصرف این دو ماده باعث می شود که لوله منتقل کننده منی بیضه مردان ملتهب شود. به همین دلیل سرعت انتقال منی و همچنین مقدار آن کاهش پیدا می کند. ادامه یافتن این روند موجب می شود میزان ترشح فرم های غیر طبیعی اسپرم افزایش پیدا کند و سلول ها سازنده اسپرم از بین بروند. اعتیاد به شیشه کل زندگی انسان را نابود می کند و او را به تباهی می کشاند. افرادی که به این ماده وحشتناک معتاد می شوند هم زندگی خود و هم زندگی اطرفیان شان را از بین می برند. با وجود این که در حال حاضر افراد زیادی از جامعه ما به این مشکل دچار شده اند ما نباید اجازه دهیم که این بلای خانمان سوز گسترش پیدا کند و زندگی و آینده تمام جوانان کشور ما را نابود کند. توصیه ما به شما این است که اگر احیاناً کسی را می شناسید که به شیشه اعتیاد پیدا کرده است حتماً قبل از این که کار از کار بگذرد و دیگر راه چاره ای وجود نداشته باشد او را راضی کنید که دست از مصرف این ماده بردارد و آن را ترک کند. البته از آن جایی که شیشه اکثر قسمت های بدن را درگیر می کند توصیه ما به افرادی که به شیشه اعتیاد دارند این است که برای ترک آن به یک کلینیک معتبر و مجهز مراجعه کنید.
پیشنهاد ما کلینیک نگین است. این کلینیک یکی از بهترین و مجهز ترین کلینیک های ترک اعتیاد در ایران است. افراد معتاد با مراجعه به این کلینیک می توانند اعتیاد خود را برای همیشه کنار بگذارند و یک زندگی جدید را آغاز کنند. قابل ذکر است که در کیلنیک نگین از جدید ترین و به روز ترین دارو ها و تجهیزات برای ترک اعتیاد استفاده می شود و افراد معتاد در طول مدتی که در این مرکز بستری هستند هیچ گونه دردی احساس نمی کنند. البته به شرط این که به طور کامل به توصیه های کادر درمان گوش بدهند و تمام دارو های خود را سر موقع مصرف کنند. شما با مراجعه به سایت کلینیک ترک اعتیاد نگین می توانید اطلاعات بیش تری در مورد این کلینیک کسب کنید و با مشاوران این مرکز نیز مشورت کنید.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.