خاطرات مصرف ال اس دی

ال اس دی به ماده ای به نام اسید لایزرژیک دی اتیل آمید می گویند این محصول در دسته بندی داروهای روانگردان قرار می‌گیرد. بعضی از مردم برای اهداف درمانی و تفریحی آن را استفاده می‌ کنند که در این مقاله از سایت کلینیک ترک اعتیاد نگین در مورد اثرات آن با شما صحبت کنیم.
یکی از مواد مخدر بسیار خطرناک ال اس دی است. در حقیقت توهم زایی بالا به همراه ارزان بودن نسبت به دیگر مواد از علت های مهم خطرناک شدن آن است. از طرفی یک باور کلی وجود دارد که افراد بیان می کنند ال اس دی جز مواد خطرناک محسوب نمی شود و فقط با آن برای لحظاتی شاد خواهیم بود اما باید بدانید که این ماده کاملا اعتیاد آور است.
اثرات مصرف این داروی روانگردان کاملاً غیرقابل پیش بینی است. همه چیز بستگی به شخصیت خود مصرف کننده، میزان مصرف و محیطی دارد که دارو را در آنجا استفاده کرده است. معمولاً اثر آن بعد از ۲۰ دقیقه تا یک ساعت خودش را نشان می دهد و ۶ الی ۲۱ ساعت باقی می ماند.

خاطرات مصرف ال اس دی

فیلم مصرف ال اس دی چیست و چگونه است؟

این دارو را روی زبان قرار می‌ دهند و با بزاق دهان ترکیب می شود و در نتیجه آرام آرام اثر گذار است. مورد بعدی جویدن یا قورت دادن است مدت زمان ماندگاری اثر در این حالت کمتر خواهد بود. تولید این دارو اولین بار در سال ۱۹۳۸ توسط یک شیمیدان سوئیسی به نام آلبرت هافمن انجام شد البته در آن زمان کسی از خواص توهم زایی آن چیزی نمی دانست تا اینکه خود دکتر هافمن آن را آزمایش کرد. امروزه به طور رسمی علم پزشکی مصرف این دارو را قبول ندارد اما گاهی اوقات برخی از پزشکان برای روان درمانی از آن استفاده می کنند. در مورد نحوه مصرف آن باید گفت که روش های مختلفی دارد. مرسوم ترین نوع مصرف به این صورت است که فرد آن را زیر زبان می گذارد تا با آب دهان آرام آرام شروع به آب شدن کند و روی مغز اثر بگذارد. شما عزیزان می توانید برای ترک اعتیاد مصرف ال اس دی با شماره های مندرج در سایت تماس بگیرید و از مشاوره کارشناسان ما بهره مند شوید.

انیمیشن ال اس دی چیست؟

همانطور که بالاتر هم اشاره کردیم، اثرات مصرف ال سی دی خیلی عجیب و غریب است. زمانی که فرد این دارو را استفاده می کند، احساس خواهد کرد که رنگ‌ ها با او حرف می زنند و همه چیز جان گرفته اند. از لحاظ بصری قدرت بسیار عجیب و غریبی پیدا می‌ کند و همه چیز را شبیه به انیمیشن می‌ بیند. در واقع احساسات او خیلی قوی می شود.
احساس معلق بودن، فضا را شبیه به یک انیمیشن می کند و‌ همه خاطرات با یکدیگر ترکیب می شوند. فرد فکر می‌ کند که یک پیشرفت و موفقیت بسیار بزرگ داشته که کاملا خیالی است.

 

انیمیشن ال اس دی چیست؟

ال اس دی و چشم سوم

یکی از اثراتی که در مورد مصرف ال سی دی در موردش صحبت می‌ کنند، ال سی دی و چشم سوم است. در واقع در خاطرات مصرف ال سی دی، فرد ممکن است از لحاظ ادراکی و حواس دچار مشکل شود همچنین مشکلات در شنوایی و بینایی او پدید آید و کر یا کور شود از طرفی وضعیت روحی او نیز تغییر پیدا می‌ کند در این افراد حواس پنج گانه دیگر به درستی فعالیت نمی کند.
همچنین ممکن است از لحاظ بینایی و بصری هم دچار توهم شود. عموما بسیاری از مشکلات و تخلفات در این زمان رخ می دهد. مصرف کننده بعد از مصرف این دارو درکی از زمان و اطراف خودش ندارد. حواس پنجگانه او با یکدیگر ترکیب می شود و حس لامسه او خیلی تقویت می‌گردد همچنین باعث می‌ شود که فرد یکسری تغییرات احساسی را در خودش تجربه کند این تغییرات شامل علائم فیزیکی هم می‌ شود یعنی هیجان و احساسات به او غلبه می کند.

فرد با مصرف ال اس دی درکی از زمان ندارد.‌ نمی داند که دقیقا کجاست. تاثیرات جسمی آن را نیز می‌ بیند. صدایش تقویت می‌ شود. اجسام برایش تغییر شکل می‌ دهند. همه اینها باعث می‌ شود که توهم به وجود آید. از طرفی قدرت خیال پردازی او خیلی افزایش پیدا می‌ کند و چشم بسته می تواند یک دنیای قوی داخل مغز خودش بسازد. به خاطر همین احساس می‌ کند که چشم سوم دارد و چیزهایی را می‌ بیند که دیگران نمی دانند و نمی بینند‌.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.