ترک اعتیاد شیشه در خانه

آیا می توان شیشه را در منزل ترک کرد؟

بگذارید رک و رو راست در این مورد با هم بحث کنیم، اگر فردی به شیشه معتاد باشد و نیاز به به مصرف روزانه شیشه را در خود حس کند و در صورت مصرف نکردن شیشه دچار خماری شود، به سختی می تواند در ترک اعتیاد در خانه را عملی کند، چرا که ترک اعتیاد شیشه بیشتر از این که یک روند بهبود جسمی باشد، به دلیل روانگردان بودن این مواد، بیشتر جنبه ی روحی دارد و وسوسه روانی این مواد بسیار بالاست. برای همین مراجعه به کلینیک های ترک اعتیاد و مراکز بستری ترک اعتیاد یک گزینه ی بسیار خوب برای ترک شیشه است. از این رو بهتر است که به یک متخصص ترک اعتیاد مراجعه کنید و با همکاری و همراهی او، اقدام به ترک اعتیاد شیشه نمائید.

ترک شیشه در خانه

اول از همه شما به یک متخصص ترک اعتیاد مراجعه می کنید و در مورد تصمیم خود با او صحبت می کنید تا معاینات و آزمایش ها و بررسی های لازم قبل از ترک اعتیاد را باید انجام دهید تا یک روند مناسب با دارو هایی که نیاز دارید برای شما برنامه ریزی شود، این روند به صورت تقریبی برای افرادی که هر روز مقدار کمی شیشه مصرف می کننددر نظر گرفته شده است و تقریبا همه چیز در این روند به خود فرد معتاد به شیشه بستگی دارد و ما به دلیل اینکه اطلاعات غلطی نداده باشیم فقط دارو ها و درمان های خاص را نام میبریم.

ترک اعتیاد شیشه در خانه

در ادامه به صورت خلاصه مسیری که باید برای ترک اعتیاد شیشه طی کند را به شما می گوییم، ولی قبل از آن بهتر است به مطالب زیر نگاهی بیاندازید تا در این مورد اطلاعات بیشتری پیدا کنید، چرا که با آگاهی بیشتر موفق تر خواهید بود.

مصرف شیشه چه عوارضی دارد؟
ترک اعتیاد شیشه با قرص ریتالین

  • قبل از اینکه مصرف کننده ماده مخدر متامفتامین (شیشه ) را بطور کامل قطع کند ما اقدام به بازسازی شیمیایی مغز معتاد می کنیم. در این مرحله داروهای مشخص شده توسط پزشک، بسته به نیاز بیمار را به او می دهیم.
  • در این روند از دارو هایی تحت نظارت پزشک و دستور او برای راحت تر کردن تحمل علائم ترک شیشه استفاده می شود.
  • این دارو ها معمولا تا دو هفته استفاده می شوند و بعد از این مدت داروهای مرحله دوم شروع می شوند.
  • همزمان با این مرحله فرد مصرف کنند باید مصرف شیشه خود را کمی پایین بیاورد و بر اساس مصرف قبلی محدودیت ساعت برای او تعیین می شود.در کلینیک ترک اعتیاد نگین تمام این موارد زیر نظر متخصصان انجام خواهد شد.

مشاوره ترک اعتیاد شیشه در منزل

مشاوره ترک اعتیاد شیشه توسط تیم پزشکی و روانپزشکی نگین قابل انجام است. در پایان اگر تصمیم شما برای ترک اعتیاد شیشه قطعی است شما باید حتما جنبه های روانی شدید آن را در نظر بگیرید، چرا که بعد از برطرف کردن عوارض بدنی و مغزی، نوبیت به برطرف کردن عوارض روحی و روانی است که اگر روی این موارد درست کار نشود، فرد مورد نظر مجددا به مصرف شیشه روی می آورد و به این صورت نمی تواند آنطور که باید و شاید ترک اعتیاد ماندگاری داشته باشد. کسی که قصد ترک اعتیاد شیشه را دارد مسیر آسانی پیش رو ندارد و باید روح و روان اورا در این مسیر قوی ساخت. یکی از بهترین روش ترک، روش ماتریکس برای ترک شیشه است که امکان بازگشت فرد به اعتیاد در این روش بسیار پایین است. 

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.