رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا با اشاره به اینکه کوکایین، جوانان ایران را تهدید می‌کند از همکاری با پلیس سایر کشورها برای دستگیری سرکرده قاچاقچیان خبر داد.

سردار محمدمسعود زاهدیان، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به عملیات مشترک پلیس ایران با سایر کشورها برای دستگیری قاچاقچیان بین‌المللی گفت: مواد مخدری مانند کوکایین که در خارج از کشور تولید می‌شود با ورود به داخل کشور تهدیدی برای جوانان ما محسوب می‌شود که ما بر روی مبارزه با آن تمرکز کرده‌ایم.

وی ادامه داد: این موضوع منجر به این شد که پلیس ایران با همکاری اطلاعاتی با پلیس‌ یکی از کشورهای حاشیه خلیج فارس موفق به دستگیری خانم بولیویایی شود که قصد داشت؛ ۷ و نیم کیلو کوکایین را از طرق فرودگاه بین‌المللی تهران وارد کشور کند.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا در این خصوص ادامه داد: دستگیری این خانم از طریق وزارت امور خارجه به سفارت کشور بولیوی اطلاع داده شده است و این موضوع در دست پیگیری است.

سردار زاهدیان با اشاره به اهداف افزایش همکاری‌ها با پلیس کشورهای همسایه عنوان کرد: هدف ما از همکاری با پلیس‌ کشورهای دیگر، ضربه زدن به سرکرده‌ قاچاقچیان و باندهای بزرگ قاچاق مواد مخدر در منطقه است.

وی تاکید کرد: هدف اصلی ما ضربه زدن به باند‌های قاچاق مواد مخدر است، چه آنهانی که مواد مخدر را از کشور خارج می‌کنند و چه آنهایی که مواد مخدر را وارد کشور می‌کنند.

سردار زاهدیان با اشاره به همکاری کشورهای حاشیه خلیج‌فارس گفت: خوشبختانه در حوزه مبارزه با مواد مخدر همه کشورهای حاشیه خلیج فارس با ما همکاری خوبی دارند.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.