دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری از تعطیلی سه کمپ ترک اعتیاد در استان و فراخوان  راه اندازي 6 كمپ ترك اعتياد دراستان خبر داد.


به گزارش روابط عمومي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاري، سید قدیر مرتضوی در جلسه شورا گفت: براساس ابلاغ پروتکل جدید، راه اندازی و نظارت بر کمپ ها و مراکز ترک اعتیاد کشور از اواخر سال گذشته و ابلاغ دستور العمل جدید مراکز ، طرح بازرسی نظارت بر این مراکز امسال به صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.


به گفته وی ، از 16کمپ ترک اعتیاد فعال در استان سه کمپ تعطیل و تعدادی از کمپ ها نیز به دلیل مشکلاتی از جمله نامناسب بودن فضا و نداشتن کادر متخصص اخطار دریافت کردند.


دبير شورا بيان داشت: هم اکنون 56 مرکز درمان دارویی معتادان نیز در استان فعال است که نظارت بر نحوه توزیع دارو و درمان یکی از برنامه های این شورا و همچنین دانشگاه علوم پرشکی و بهزیستی استان است.


مرتضوی، از راه اندازی 6 کمپ ترک اعتیاد جدید برای مردان و یک کمپ ترک اعتیاد زنان در استان خبر داد وگفت: فراخوان راه اندازی این کمپ ها تا ماه آینده ابلاغ خواهد شد.


وی، پیشگیری از شیوع مواد مخدر را بر درمان مقدم تر عنوان کرد و گفت: به این منظور با همکاری آموزش و پروش و دانشگاه ها، دوره های آموزشی ویژه دانش آموزان، اولیا و دانشجویان اجرا شده است.

منبع: روابط عمومي شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان چهارمحال و بختیاري95.09.06

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.