بهترین دمنوش برای سم زدایی بدن از مواد مخدر

مواد مخدر که امروزه انواع سنتی و صنعتی آن به کمک گیاهان و آزمایشگاه ها درست می شود، پیامدهای زیادی را برای بدن ما به همراه دارد، شما با یکبار استفاده از این مواد، هزاران ماده شیمیایی و مضر را وارد بدن خود می کنید و در همان دفعات اول، شاهد اختلال در عملکرد بدن خود خواهید کرد. از این رو اگر شما نیز بدن خود را به هر دلیلی به این مواد وابسته کرده اید، وقت آن است که تمامی سموم ناشی از آن را از بدن خود دفع نمایید. اما این کار چگونه میسر است؟

پاکسازی بدن از هر گونه ماده سمی ناشی از مواد مخدر شاید کار چندان راحتی به نظر نرسد، اما شدنی است؛ شما می توانید به کمک یک رژیم غذایی درست در کنار استفاده از روش های درمانی که توسط فرد متخصص تجویز شده است، به این فرایند سرعت دهید. یکی از مهمترین روش ها که عارضه ای برای بدن به همراه ندارد و تأثیرات فوق العاده ای نیز برای بدن به همراه خواهد داشت استفاده از دمنوش های گیاهی می باشد، البته هر دمنوشی خیر! استفاده از دمنوش ها نیز مانند داروها، نیاز به تجویز تخصصی دارد.

مواد مخدر می تواند قلب، کلیه، ریه، کبد و بسیاری از ارگان ها و بخش های حیاتی بدن شما را تحت شعاع قرار دهد، برخی از دمنوش ها به شما کمک می کنند تا بتوانید تمامی سموم ناشی از مواد مخدر و اعتیادزا را از این ارگان های حیاتی بزدایید و آن ها را پاکسازی کنید. اگر شما نیز تمایل به دانستن اطلاعات بیشتر در این مورد دارید با ما همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم.

چه دمنوشی بخوریم تا تمامی سم های اعتیاد بدنمان دفع شود؟

چه دمنوشی بخوریم تا تمامی سم های اعتیاد بدنمان دفع شود؟

  • دمنوش زنجبیل

این دمنوش سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی است و همانطور که می دانید زنجبیل بسیار برای ریه ما نیز مناسب است. ویتامین سی موجود در زنجبیل از قوی ترین آنتی اکسیدان ها است که با مصرف منظم آن می توان هم از پیری سلول ها جلوگیری کرد و هم سبب ترمیم و بازسازی سلول های آسیب دیده شد.

  • دمنوش چای سبز

چای سبز به خواص آنتی اکسیدانی خود بسیار شهرت دارد، آنتی اکسیدان ها فاکتورهایی در خون می باشند که می توانند بسیاری از سلول های فرسوده را تخریب کنند و به چرخه ساخت سلول های جدید بازگردانند، از طرفی همانطور که می دانید مواد مخدر سرطان زا هستند، در حالیکه استفاده از دمنوش های حاوی آنتی اکسیدان ها مثل چای سبز به شما کمک می کند تا از سرطانی شدن بسیاری از سلول های بدن خود پیشگیری کنید، این مسئله در مواردی که شخص به موادی همچون مواد مخدر اعتیاد دارد بسیار حائز اهمیت است.

  • دمنوش زردچوبه

زردچوبه جدا از خاصیت ضدسرطانی که دارد، فوق العاده در درمان التهاب عالی عمل می کند و می تواند برای گرفتگی صدا ناشی از التهاب تارهای حنجره به دلیل استفاده از مواد اعتیادآور مفید باشد.

دمنوش راه حل ترک اعتیاد نیست!

  • دمنوش شیرین بیان

شیرین بیان یک آنتی باکتریال طبیعی در طبیعت است که با مصرف کمی از آن می توانید خود را در برابر بسیاری از عوامل بیماری زا ایمن نگه دارید، به همین خاطر به افرادی که در حال ترک مواد مخدر هستند بسیار توصیه می شود.

  • دوست همیشگی کبد شما، دمنوش خار مریم

همانطور که می دانید کبد از اصلی ترین ارگان های بدن ما می باشد که مواد مخدر می تواند در کمترین زمان آن را نابود کند، زیرا مواد مخدر تاثیر مستقیم بر سلامتی آن دارند، این درحالی است که کبد از جمله اعضایی می باشد که حضور آن در بدن یک باید است! دمنوش خار مریم با توجه به ترکیباتی که دارد می تواند هم به کبد کمک کند تا خود کبد عاری از هر گونه سموم شود، هم به کبد در پاکسازی بدن کمک کند. همانطور که می دانید برای سم زدایی بدن نیاز است که بیشتر از هر ارگان دیگری به کبد خود اهمیت دهید.

دمنوش راه حل ترک اعتیاد نیست!

همانطور که می دانید این دمنوش ها به بهتر شدن حال کمک می کنند، اما درمان اعتیاد شما یا عزیزانتان نیستند. شما برای ترک اعتیاد باید به یک مرکز معتبر مراجعه نمایید و در این راه از یک پزشک کمک بگیرید. کلینیک ترک اعتیاد نگین در این راه تا انتها همراه شماست و به شما کمک می کند تا با استفاده از بهترین متخصصان، راحت ترین ترک را تجربه کنید. 

 

دیدگاه‌ها  
سلام من دوسال تریاک ترک کردم الان یکماه شروع کردم مصرفم پایینه .من کارگرهستم کارسخته کسل وبیحال نمیتونم کارکنم چه داروی مصرف کنم ویاهزینه ترک سریع باسرم درمانی چقدر میشه ممنون راهنمای کنید.
به نقل از محمد:
سلام من دوسال تریاک ترک کردم الان یکماه شروع کردم مصرفم پایینه .من کارگرهستم کارسخته کسل وبیحال نمیتونم کارکنم چه داروی مصرف کنم ویاهزینه ترک سریع باسرم درمانی چقدر میشه ممنون راهنمای کنید.
سلام بهترین راه برای رفع این علائم احتمالی از جمله کسل و بیحالی این است که با یک پزشک متخصص یا مشاور در اعتیاد مشورت کنید. او می‌تواند وضعیت شما را بررسی کند و تشخیص دقیقی برای علت این علائم بدهد. اگر مشکلات روانی ناشی از ترک تریاک هستند، روانشناس یا مشاور نیز می‌توانند به شما کمک کنند. با کلینیک ما تماس بگیرید تا راهنمایی شوید.
سلام ترک باسرم هزینه اش چقدره من دوسال ترک کردم الان یکماهه مصرف میکنم کارم سخته بی‌حالی کسل نمیتونم کارکنم یاچه داروی مصرف کنم
سلام ...من 6 ماهه دارم کدئین مصرف میکنم الان مصرفم بیشتر شده در روز شاید 6 تا بخورم ...توروخدا کمکم کنید من نمیخوام بمیرم
به نقل از بابایی:
سلام ...من 6 ماهه دارم کدئین مصرف میکنم الان مصرفم بیشتر شده در روز شاید 6 تا بخورم ...توروخدا کمکم کنید من نمیخوام بمیرم

نگران نباشید، تاکنون میلیون ها نفر انسان موفق به ترک اعتیاد شده اند، قطعا اگر شما هم روش صحیح و انگیزه ای قوی داشته باشید بزودی به جمع رهاشدگان از دام اعتیاد خواهی پیوست، اگر فکر می کنید نیاز به کمک دارید همکاران ما در کلینیک نگین آماده پاسخگویی به سوالات شما هستند با ما تماس بگیرید.
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.