آیا قرص ب 2 مرفین دارد

لازمه ی رسیدن به پاسخ این سوال در درجه ی اول یافتن پاسخ سوال دیگری است! سوالی که در ابتدا مطرح می گردد این است که قرص B2 از چه موادی ترکیب شده است؟ یکی از ماده های موجود در قرص B2 بتائین بوده که خود این ماده از گیاه خشخاش به دست آمده است. چنانچه بخواهیم ساختار بتائین را بررسی کنیم به این نتیجه خواهیم رسید که قرص B2 نیز یکی از مواد دارویی بوده که مانند مورفین در افراد عمل می نماید و البته که مصرف این قرص عوارض بسیاری نظیر سرگیجه، کهیر، کبودی، احساس خفگی، مشکل تنفسی و ... را به همراه داشته است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با مشاورین کلینیک ترک اعتیاد نگین تماس بگیرید.

ایا قرص B2 باعث لاغری میشود  

ایا قرص B2 باعث لاغری میشود

در ابتدا بایستی بدانید که نام دیگر قرص B2 بوپرنورفین است. مصرف بوپرنورفین 2 روز بعد از آغاز فرایند ترک اعتیاد به تجویز پزشک شروع می شود. توجه کنید که مصرف این دارو باید کاملا با نظر پزشک و تحت کنترل او باشد. مصرف بیش از اندازه ی قرص B2 علاوه بر از دست دادن خاصیت دارویی می تواند منجر به معتاد شدن افراد نیز شود. برخی از افراد بر این عقیده بوده اند که با کمک قرص B2 می توانند وزن خود را کاهش دهند ولی باید بگوئیم که این یک باور غلط بوده و بهتر است از طریق دیگری به دنبال چاره ی لاغری باشند. این ماده می تواند منجر به حوادث ناگواری مانند مرگ بر اثر اوردوز شود.

آیا قرص B2 تست اعتیاد را مثبت می کند

نکته ی جالب تر در رابطه با قرص B2 این می باشد که مصرف B2 می تواند افرادی را که اقدام به تست اعتیاد کرده اند را خوشحال سازد! حال شاید با خود بگوئید چرا خوشحال ؟ مصرف قرص B2 پس از انجام تست اعتیاد می تواند واکنشی عکس انجام دهد چرا که با در نظر گرفتن اعتیاد آور بودن این قرص و این که در موارد ترک اعتیاد استفاده می گردد می تواند جواب تست اعتیاد را منفی سازد. برای اطلاع از قیمت کمپ ترک اعتیاد نگین با مشاورین کلینیک ارتباط برقرار کنید.

آیا قرص B2 تست اعتیاد را مثبت می کند  

تداخلات دارویی مصرف قرص B2

همیشه بایستی نسبت به خاصیت آلرژیک هر نوع از داروها توجه کافی داشت ! واکنش آلرژیک به منظور ایجاد نشانه هایی از (بثورات ، خارش /تورم (به ویژه صورت / زبان /گلو)، سرگیجه شدید، مشکل تنفس ) می باشد که این ها تنها چند مورد از واکنش های آلرژیک قرص B2 می باشد .پزشکان نیز با توجه به در نظر گرفتن سابقه ی پزشکی هر فرد حق تجویز داشته اند و چنانچه از ماری جوانا یا موارد الکی استفاده می کردید یا هر نوع مخدر دیگر این را با پزشک خود در میان بگذارید. اگرچه این دارو برای جلوگیری از واکنشهای ترک مصرف می شود اما به ندرت ممکن است باعث علائم ترک مواد افیونی شود از جمله اسهال ، تغییرات شدید روحی و روانی (مانند اضطراب ، تحریک پذیری، مشکل خواب )، سفتی عضلات یا لرزش می شود. این امر هنگام شروع درمان یا استفاده از مواد افیونی طولانی مدت مانند متادون بیشتر محتمل است. در صورت بروز چنین علائمی ، فوراً به پزشک یا داروساز خود اطلاع دهید.

 

دیدگاه‌ها  
+2
سلام عارضم براینکه پس از20سال مصرف موادسنتی سیاه اقدام به ترک پلکانی بامصرف دونوبت درشبانه روزازهرنوبت 2قرص یعنی روزانه 4قرص شروع کردم وفی الحال به ربع قرص درهروعده رسیدم وعوارض این قرص که بیشترتنگی نفس وخس خس سینه وتیکهاوپرشهای عصبی همراه باسردرد ودردعضلانسیت اگرمصرفم راباروندروبه نزول به ربع قرص درروزبرسانم وقطع مصرف کنم اتفاقی
منظورم سکته های قلبی یامغزی خواهدافتاد
+1
سلام
پاسخ به این سوال بدون معاینه حضوری و گرفتن آزمایش های تکمیلی از شما ممکن نیست. اما باید بدانید که این علائم می توانند خطرناک باشند. هرچه سریع تر به اولین مرکز درمان اعتیاد شهر محل سکونت خود مراجعه کنید و تحت نظر پزشک قرار بگیرید.
+2
دوستان عزیزی که میخواهند باقرص بی2ترک کنند باید نگاهشون و دیدگاهشون به این قرص فقط و فقط برای راحت تر گذراندن دوران سم زدایی باشدنه جایگزین مواد مصرفی.به عنوان یک ابزار باید به این قرص نگاه کرد.من نزدیک16سال مواد مصرف کردم و با عمل تزریق هروئین رفتم کمپ ترک اعتیاد بعد از تحمل دو روز درد کشیدن یه قرص به من دادندوباعث شد من آروم بشم و احساس کنم که دیگه دارم خوب میشم وهمین کمک کرد که انگیزه پیدا کنم و انرژی بگیرم.حالا میخوام بگم آخرش باید درد را بکشی دوست عزیز خماری باید پس بدی ولی اگر خواستی جایگزین کنی که اصلا درد نکشی بعد باید خوده قرص رو ترک کنی و خماری وحشتناکی داره.تجربه مصرف دوستان اینجوری بوده با عمل هروئین اول که 24 ساعت باید از آخرین باری که مورفین مصرف کردی گذشته باشه روزی یک عدد به مدت 3 روز که اگر شب بخوری بهتره چون میخوابی یه کمی بعد از سه روز به مدت دو روز نصف قرص و بعد از دو روز یک ربع قرص که جمعا میشه یک هفته اینجوری راحت تر خماری پس میدی و جواب میده در پایان خدارا شاکرم که مواد تو زندگی من نقشی نداره والان 15 سال پاکی دارم
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.