روند ترک اعتیاد

جالب است بدانید که اعتیاد و ترک اعتیاد هر دو از یک نقطه شروع می شوند و آن همان شخصی است که به اعتیاد گرایش پیدا می کند و یا می خواد ترک اعتیاد را انجام دهید و از این باتلاق بیرون بیاید. تمامی این موارد به این بستگی دارد که فرد در چه دوره ای از زندگی خود چه تصمیماتی می گیرد، البته شاید شما با حرف ما مخالف باشید و بگویید مواردی مانند عوامل خانوادگی، سیاسی، اجتماعی، محیطی و... باعث گرایش افراد به اعتیاد می شود. صحبت شما زمانی اشتباه است که بخواهید همه تقصیرات را بر گردن عوامل بیرونی بیاندازید، عوامل مختلف در اعتیاد و ترک اعتیاد دخیل هستند (شما می توانید مطلب تاثیر محیط بر ترک اعتیاد را در این مورد مطالعه کنید)، ولی تا زمانی که شما نتوانید مقصر بودن خود را قبول کنید، نمی توانید اشتباهات خود را جبران کنید. پس به طور دقیق تری می توان گفت که ترک اعتیاد شما از زمانی شروع می شود که شما قبول می کنید که بیماری اعتیاد دارید.
شما باید به این باور برسید که تا خودتان نخواهید کسی به شما کمک نخواهد کرد، چرا که طرز فکر در خصوص ترک اعتیاد همین است. وقتی شما به این ایمان پیدا کرده باشید که باید ترک اعتیاد انجام دهید، با مقاومت درونی کمتری برای کمک خواستن به سراغ افراد متخصص می روید.

چطور اولین قدم را برای ترک اعتیاد برداریم؟

یکی از مواردی که می تواند در این مسیر به عنوان یک معجزه به کمک شما بیاید، داشتن اطلاعات و آگاهی در مورد مواد مخدری است که مصرف می کنید. آگاهی و اطلاعات شما در مورد بیماری اعتیاد چراغ راه شما در مسیر ترک اعتیاد خواهد بود.

نقشه راه ترک اعتیاد در مرکز ترک اعتیاد نگین

مرکز تخصصی بستری ترک اعتیاد نگین خوشحال است که در این زمینه می تواند به شما کمک کند، چرا که وبلاگ ما پر از مطالبی است که برای استفاده کنندگان مواد مخدر مختلف کاملا مفید می باشد و همچنین بهترین و به روز ترین مطالبی هستند که می توانید در خصوص ترک اعتیاد و مواد مخدر مختلف پیدا کنید، ولی قبل از همه چیز شما باید با توجه به ماده مخدر مصرفی خود مطالب مورد نظر خود را انتخاب کنید، به همین دلیل در ادامه مطالب مربوط به مواد مخدر پر مصرف در ایران را برای شما می گذاریم و شما با کلیک کردن بر روی هر کدام از عنوان ها می توانید بهترین مطالب را در آن خصوص مطالعه کنید.

مطالب مربوط به ترک اعتیاد تریاک را در زیر می توانید مشاهده و مطالعه نمایید:

ترک اعتیاد تریاک

مطالب مربوط به ترک اعتیاد حشیش و گل (ماری جوانا)

ترک اعتیاد ماری جوانا حشیش

مطالب مربوط به ترک اعتیاد هروئین

ترک اعتیاد هروئین

مطالب مربوط به ترک اعتیاد شیشه

ترک اعتیاد شیشه

مطالب مربوط به ترک اعتیاد دارو ها و قرص های مختلف

ترک اعتیاد قرص ترامادول و ب2 متادون

نظر نویسنده این مقالات این است که شما با کمی اراده از طرف خودتان و اطلاعاتی که از طریق این مطالب کسب می کنید می توانید قدم به قدم با مرکز بستری ترک اعتیاد نگین به سمت بهبودی پیشروی کنید.

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.