مدیر کل فرهنگی واجتماعی وزارت علوم از برگزاری هفتمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان با موضوع پیشگیری از اعتیاد خبر داد.

به گزارش گروه جامعه خبرگزاری میزان، فضل الله ایرجی کجوری گفت: هفتمین جشنواره فیلم کوتاه و عکس دانشجویان سراسر کشور با موضوع پیشگیری از اعتیاد با همکاری اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، اداره کل فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر، در دو دانشگاه سیستان و بلوچستان و دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار می شود.

وی افزود: هدف از برگزاری این جشنواره کنترل و کاهش سوء مصرف مواد مخدر و روان گردان ها در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور با استفاده از ظرفیت های فیلم کوتاه و عکس دانشجویی است.

مدیر کل فرهنگی واجتماعی وزارت علوم گفت: از محور های برگزاری این جشنواره می توان به بازنمایی نشاط اجتماعی جوانان با استفاده از پیشگیری از سوء مصرف مواد مخدر و روان گردان ها، بازنمایی جایگاه خانواده در پرهیز از سوء مصرف مواد مخدر و روان گردان ها و بازنمایی نقش هم سالان در پیشگیری از اعتیاد اشاره کرد.

ایرجی کجوری اظهار داشت: این جشنواره در سطح ملی برنامه ریزی شده که تمام دانشجویان دانشگاه های دولتی، غیرانتفاعی، پیام نور، جامع علمی و کاربردی، آزاد اسلامی، فنی و حرفه ای، فرهنگیان و دانشگاه های دستگاه های مختلف می توانند در این برنامه شرکت کنند.

مدیر کل فرهنگی واجتماعی وزارت علوم با بیان اینکه آثاربدیع، خلاقانه وایده محوردراولویت انتخاب هستند افزود: محتوای آثاری که بیشتر ناظر بر فضای دانشگاهی باشد در اولویت انتخاب خواهد بود و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی در آثار به صورت غیر مستقیم بایستی صورت پذیرد.

وی ادامه داد: مهلت ارسال آثار ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ است و در صورت نیاز تمدید خواهد شد.

منبع: میزان 96.01.28

 

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.