دبير شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر فارس گفت: بايد از طريق فريضه‌ي امر به معروف و نهي از منكر نسبت به ترويج مسائل آموزشي و پيشگيري از اعتياد در سطوح مختلف جامعه بويژه در بين نوجوانان و جوانان اقدام كرد.


به گزارش روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس؛ محمدرضا ابراهيمي با بيان اين مطلب در جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان كوار اظهار داشت: مبارزه با مواد مخدر و ريشه‌کني اين پديده شوم نيازمند يک حرکت همگاني است و بايد باور، اعتقاد و انگيزه مبارزه با مواد مخدر را در ميان تمامي مسئولان و اقشار مختلف مردم بيش از پيش فراهم نمود.


وي در ادامه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالي) در حوزه مبارزه با مواد مخدر و آسیب‌های اجتماعی گفت: فرماندهی مبارزه با مواد مخدر با مقام معظم رهبری است و ما نیز وظیفه داریم همچون سربازي با نگاه جهادی و اعتقادی در این ميدان مبارزه کنیم.


دبير شورا بيان داشت: براي اينکه مبارزه هدفمند و همه جانبه بر عليه مواد مخدر داشته باشيم مي‌بايست از تمامي ظرفيت‌هاي موجود اعم از دولتي و غيردولتي بويژه آحاد جامعه استفاده کنيم.


وي گفت: مبارزه با مواد مخدر و ريشه کني اين پديده شوم نيازمند يک تفکر و حرکت بسيجي است و بايد از طريق فريضه‌ي امر به معروف و نهي از منكر نسبت به ترويج مسائل آموزشي و پيشگيري از اعتياد در سطوح مختلف جامعه بويژه در بين نوجوانان و جوانان اقدام كرد.


ابراهيمي در پايان سخنان خود بر اجتماعي شدن امر مبارزه با مواد مخدر تاكيد كرد و بيان داشت: استفاده از ظرفیت آحاد جامعه یکی از راهکارهای مهم در پیشگیری و مبارزه همه جانبه با مواد مخدر بوده و می‌توانند از طریق آگاهی‌بخشی و متقاعدسازی عموم مردم نقش مؤثری در پیشگیری از مصرف مواد مخدر داشته باشند.


در ابتداي اين جلسه داريوش دهقان فرماندار و رييس شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر شهرستان كوار، رؤساي كميته‌هاي فرهنگي و پيشگيري، درمان و حمايت‌هاي اجتماعي و مقابله با عرضه به بيان گزارش عملكرد و اقدامات صورت پذيرفته در سطح آن شهرستان پرداختند.

منبع:  روابط عمومی دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر فارس95.09.17

 

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.