هزینه کلینیک ترک اعتیاد

افرادی که برای ترک اعتیاد اقدام می کنند و یا خانواده های آن ها که قصد دارند، هزینه ای مربوط به کمپ یا کلینیک ها را بپردازند احتمالا با قیمت های متفاوتی مواجه می شوند. هزینه هایی که افراد بابت بستری شدن در کمپ ها و کلینیک های ترک اعتیاد می پردازند بنا به شرایط و ضوابطی متفاوت است. تعرفه های کلینیک ترک اعتیاد بر اساس تعرفه های مصوب مراکز درمانی در سازمان بهزیستی محاسبه و اعلام می شود، اما در نهایت این تعرفه ها بنا به خدماتی که از سوی کلینیک های ترک اعتیاد ارائه می شود، تغییراتی دارد. در واقع انواعی از کلینیک ها هستند که هزینه های متفاوتی را بابت خدمات ترک اعتیاد از بیماران دریافت می کنند. در این موارد افراد مصرف کننده باید بسته به تمکن مالی و با مشورت با خانواده و دکتر، یک کلینیک مناسب برای ترک اعتیاد را انتخاب کنند. در نظر داشته باشید که پرداخت یک بار هزینه مناسب برای ترک اعتیاد موثر، قابل توجیه است. برخی از کلینیک ها بدون داشتن هیچ برنامه راهبردی و بدون خدمات موثری با تبلیغات ارزان، اقدام به بستری بیماران می کنند. راه های مختلفی برای ترک اعتیاد وجود دارد که استفاده از قرص ترک اعتیاد یکی از این راه ها است. برای اطلاع از اینکه ترک اعتیاد چند روز طول میکشد؛ بستگی به شرایط هر بیمار، لازم است تا با متخصصان مربوطه در کلینیک ترک اعتیاد نگین صحبت کنید و در صورت لزوم مشاوره رایگان دریافت کنید.

هزینه کلینیک ترک اعتیاد

هزینه کلینیک ترک اعتیاد در ایران چقدر است

همان طور که بیان شد هزینه های ترک اعتیاد در ایران سبب شده است که بسیاری از افراد مصرف کننده و یا خانواده های آن ها که عموما از اقشار ضعیف جامعه هستند، دغدغه بستری شدن در کلینیک های ترک اعتیاد را داشته باشند. این دغدغه و اقدام نکردن برای ترک اعتیاد می تواند دو دلیل داشته باشد:

  • عدم آشنایی با کلینیک های ترک اعتیاد و خدمات آن ها
  • عدم آگاهی از هزینه های ترک اعتیاد در مراکز ترک اعتیاد

بالا بردن آگاهی از شرایط ترک اعتیاد در کلینیک های ترک اعتیاد می تواند به مصرف کننده کمک کند تا یک مرکز مناسب برای ترک اعتیاد را انتخاب کند. در نظر داشته باشید اگر هزینه ای که به یک کلینیک ترک اعتیاد برای ارائه خدمات درمانی و رفاهی پرداخت می شود بازده مناسبی داشته باشد، بسیار مقرون به صرفه تر از این است که بار ها و بارها هزینه های کمتری را به کمپ‌ها یا مراکزی با قیمت بسیار ارزان پرداخت نمایید. در حال حاضر ترک اعتیاد در مراکز ترک اعتیاد یا کمپ قابل انجام است. تعرفه های بستری و سم زدایی در مراکز خصوصی و دولتی با هم متفاوت است. در کمپ های دولتی، دولت تا 70 درصد از هزینه های لازم را پرداخت می کند و 30 درصد باقی مانده هزینه ها توسط بیمار پرداخت می شود.

هزینه کلینیک ترک اعتیاد در ایران چقدر است

هزینه های کلینیک ترک اعتیاد بر چه مبنایی است

عوامل متفاوتی در تعیین هزینه های ترک اعتیاد دخیل هستند، از جمله این عوامل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. نوع مرکز ترک اعتیاد: نوع مرکز اعتیاد نقش مهمی در تعیین هزینه ها دارد. مراکز ترک اعتیاد می توانند خصوصی، دولتی، اجباری، اختیاری و ... باشند. از آن جایی که برنامه های ترک اعتیاد و خدمات هر کدام متفاوت است، در نتیجه هزینه های دریافتی نیز متفاوت است.
  2. روش های خدماتی درمانی: راه های ترک اعتیاد در مراکز مختلف متفاوت است. متد های جدید ترک اعتیاد هزینه های بیشتر و بازده بالایی دارند که دکتر برای ترک اعتیاد تجویز می کند.
  3. نوع اعتیار بیمار: برخی از اعتیاد ها نیاز به مراقبت های خاص و خدمات درمانی بیشتری دارد. حضور مداوم روانپزشک و دارو هایی که برای ترک استفاده می شود، در تعیین هزینه ها موثر است.
  4. دوره ترک اعتیاد: هر چه دوره ترک اعتیاد بیشتر باشد، هزینه های بیشتری بابت آن گرفته می شود. دوره های ترک معمولا 28 روزه هستند و در دوره های بعدی تمدید می شوند.
  5. هزینه خدمات رفاهی: خدمات رفاهی در مراکز مختلف ترک اعتیاد متفاوت است. مراکز ترک اعتیاد با ایجاد خدمات رفاهی بیشتر می توانند هزینه های دریافتی خود را بالا ببرند.

هزینه های کلینیک ترک اعتیاد بر چه مبنایی است

قیمت های کلینیک ترک اعتیاد توی چه محدوده است

قبل از مراجعه به کلینیک ترک اعتیاد حتما باید اطلاعات دقیقی از خدمات و هزینه های دریافتی این مراکز کسب کرد. نکته مهم این است که هزینه های دریافتی توسط کلینیک های ترک اعتیاد باید متناسب با خدمات ارائه شده از سمت آن ها باشد هزینه هایی که جهت بستری شدن در کلینیک ها از مراجعه کنندگان گرفته می شود صرف امور زیر می شود:

  • جهت استفاد از کادر درمانی متخصص ( روانپزشک، دکتر متخصص، مشاور، پرستار و ... )
  • استفاده از انواع دارو برای ترک اعتیاد
  • جهت استفاده از خدمات رفاهی
  • جهت استفاده از خدمات بهداشتی

شما می توانید با مراجعه به کلینیک ترک اعتیاد نگین، خود را درمان کنید. برای اطلاع از هزینه ترک اعتیاد این کلینیک با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کلینیک ترک اعتیاد نگین یکی از برترین مراکز ترک اعتیاد در اصفهان است.

دیدگاه‌ها  
متادون معدمون داغون کرده فقط بگید چیه متادون که نیست هزار تا دانشمندم بگه این متادون من میگم نیست از شیش سال پیش انقد از کیفیتش زدین که الان دیگه کیفیتی نمونده گرون میکنید مواد آدم می‌ره مهره نه پولتو میخرم نه کم میدم نه دس میزنن اون مواد دست خورده هم مال سپاهه دکتر مواد فروشان هم میزدم هم کم میدم هم آب میزنن به همین لجنم هم زبونشونم اندازه سه متر درازه بسه دیگه متادون اصل بدین هر چیم قیمتش بود بگیرید این کثافت کاریا رو نکنید این حرام زادگیه
نوشتن دیدگاه

سوالات متداول هزینه کلینیک ترک اعتیاد

هزینه کلینیک های ترک اعتیاد صرف چه مواردی می شود؟

این هزینه ها شامل استفاده از کادر درمانی متخصص همچون پزشک، پرستار، مشاور و ... و همچنین صرف استفاده از انواع داروها، خدمات رفاهی و خدمات دارویی می شود. 

آیا هزینه کلینیک ترک اعتیاد متغیر است؟

بله. اگر کلینیک ترک اعتیاد دولتی باشد هزینه معقول تری دارد. در صورتی که خصوصی و یا وی آی پی باشد هزینه افزایش پیدا می کند و همچنین کمپ های رایگان و اجباری هم وجود دارند که هزینه های آن ها یا توسط دولت و یا خیرین تامین می شود. 

آیا هزینه کلینیک ترک اعتیاد خصوصی ارزش پرداخت دارد؟

در صورتی که یک کلینیک خصوصی معتبر با خدمات عالی پیدا کنید؛ بله. چراکه بسیاری از کلینیک های ترک اعتیاد هزینه ی یک کلینیک خصوصی را دریافت می کنند؛ اما خدماتی که ارائه می دهند در حد یک کمپ ترک اعتیاد غیر خصوصی است. بنابراین باید در انتخاب مرکز مورد نظر خود دقت لازم را به خرج دهید. 

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.