بوی هروئین شبیه چیست؟
مواد مخدر بی بو

بدترین حسی که ممکن است تجربه کرده باشید، استشمام بوی مواد مخدر است. اگر هروئین، تریاک یا سیگار بوی خوشی داشتند جزء مواد معطر و خوش بو محسوب می شدند نه مواد مخدر! هر ماده مخدر بوی مخصوص به خودش را دارد و از طریق آن قابل تشخیص هستند. در این مقاله قصد داریم که شما را با انواع بوی مواد مخدر به ویژه هروئین آشنا کنیم که در صورت استشمام آن ها، سریعاً متوجه شوید. این نکته فراموش نشود که اگر می توانستیم احساسات را بیان کنیم، دیگر آن ها احساس نامیده نمی شدند. با این حال تمام سعی خود را می کنیم تا بهترین مطلب را به شما ارائه بدهیم. با مرکز ترک اعتیاد نگین همراه باشید.

بوی مواد مخدر چگونه است؟

نوشته خود را با هروئین آغاز می کنیم. برای حس کردن بوی هروئین علاوه بر داشتن حس شامه قوی باید زرنگ هم باشیم. پودر سفید رنگ هروئین به خودی خود بویی ندارد ولی زمانی که روی زر ورق حرارت می بیند، دودی حاصل می شود. این دود به سرعت از بین می رود و به همین دلیل گفته شد به افراد زرنگ نیازمند است. این دود بوی ترش و سرکه مانند می دهد. جالب اینجاست که هر چه هروئین خالص تر باشد، بوی ترشی بیشتری می دهد. تشخیص بوی شیشه (متامفتامین) حتی از بوی هروئین نیز سخت تر است. در واقع این کار غیر ممکن است؛ زیرا شیشه به نوعی هیچ بویی ندارد. در این میان یک نکته گفتنی است که عرق کسانی که مصرف طولانی مدت دارند، بویی شبیه به آمونیاک می دهد (آمونیاک بویی به شدت زننده و غیرقابل تحمل دارد). به گل یا ماریجوانا می رسیم که بوی بسیار مشخصی دارد و به راحتی متوجه می شوید که در این مکان گل کشیده شده است. ماریجوانا بویی شبیه به گل پژمرده بدبو دارد. در نهایت به کوکائین می رسیم که متاسفانه علاوه بر این که گران است، طرفداران زیادی نیز دارد. کوکائین بویی همانند پلاستیک سوخته دارد و برای افرادی که تازه وارد این حوزه شده اند ممکن است زننده باشد. کراک هم که زیر مجموعه کوکائین است همین بو را می دهد. کادر درمان کمپ ترک اعتیاد نگین به عنوان حامی شما نقش خود را ایفا می کند تا شما عزیزان مسیر رسیدن به هدف خود را کوتاه تر کنید.

مواد مخدر بی بو

مواد مخدر بی بو و مواد مخدر بد بو کدامند؟

در قسمت قبل به این موضوع اشاره شد که مواد مخدر بی بو و بد بو کدامند. در این بخش تصمیم داریم که گفته های قبلی را به طور خلاصه در کنار هم برای شما جمع بندی بکنیم. شیشه از موادی است که به سختی می توان بوی آن را تشخیص داد و همچنین در اثر دود کردن شیشه بوی خاصی تولید نمی شود. پس شیشه در گروه مواد بی بو قرار می گیرد. هروئین نیز در همین گروه قرار می گیرد؛ چون بوی دود آن به سرعت از بین می رود. کوکائین، کراک، ماریجوانا و حتی تریاک نیز در دسته مواد بدبو جای دارند و هر یک بوی منحصر به فردی ایجاد می کنند.
مرکز سم زدایی نگین با چندین سال تجربه امروز با کادر درمان مجرب خدمت گزار شما عزیزان است. اگر تصمیم خود را گرفته اید و می خواهید که یک زندگی جدید و بدون هر گونه آلودگی را آغاز کنید همین حالا اقدام کنید و مسیر خود را به دستان مهربان مرکز نگین بسپارید. همین الآن کار خود را شروع کنید و با مشاوران نگین در تماس باشید. ما در کلینیک ترک اعتیاد نگین در تمامی مراحل ترک هروئین همراه شما هستیم. اگر می خواهید در خانه ترک کنید، طبق نظر پزشکان متخصص نگین می توانید دستور ترک هروئین در خانه را دریافت کنید. پزشکان متخصص نگین با توجه به میزان اعتیاد شما این دستور را می دهند.

دیدگاه‌ها  
+3
چرا دروغ مینویسی اینجا...کوکاعین بوی عطر اونتوس میده چون با اون عطر میکس میشه و عطر اونتوس بخاطر همین یازده میلیون قیمت داره...از چیزی که اطلاع ندارید لطفا ننویسید
واقعا انگار هیچی نمیدونین عطر و اتکولن تریاک و هروئین داریم بهترین بو ماله هروئین هست کجا بوی سرکه و ت شداره درضمن بوی شیشه هم مثل جعفری هست
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.