بهترین قرص ترک اعتیاد شیشه

قبل از هر چیزی بهتر است بگوییم که هیچ داروی ترک شیشه موثری وجود ندارد و داروهایی که برای این کار پیشنهاد می شود بیشتر جنبه کمک درمانی داشته و به عنوان مکمل استفاده می شوند. مهم ترین اصول در ترک اعتیاد شیشه مراجعه به متخصص ترک اعتیاد و استفاده از بهترین روش ترک اعتیاد مواد مخدر است که در این مطلب از مرکز بستری ترک اعتیاد نگین اصفهان این موضوع را به صورت کامل برای شما روشن می کنیم و بهترین قرص برای ترک شیشه را به شما معرفی می کنیم.

روند استاندارد و اصولی ترک شیشه

همانطور که شنیده اید شیشه دارای عوارض بسیار قدرتمند و وحشتناک است و به این صورت شیشه عوارض قطع مصرف شدیدی دارد. روال استاندارد و اصولی ترک اعتیاد شیشه به صورت زیر می باشد.
شما می توانید مطلب زیر را برای اطلاع بیشتر از عوارض شیشه مطالعه کنید.
مصرف شیشه چه عوارضی دارد؟
مصرف‌كننده شيشه همواره توهم خیانت همسر را در ذهن دارد

قبل از همه چیز ابتدا یک روز پیش از شروع مراحل اصلی ترک اعتیاد شیشه، بیمار چند ساعت با مشاور تنها می ماند تا توجیه شود که چه تغییرات روحی و جسمی در راه دارد، چون که فردی که قصد ترک شیشه را دارد باید بداند که داروهای ترک شیشه صرفا جنبه کمک رسانی داشته و بدون روحیه مبارزه طلبی نمی توانند مفید باشند.

روند کلی ترک اعتیاد شیشه به چهار هفته تقسیم می شود:

  • در هفته اول بارگیری مرحله اول و مشاوره آغاز می شود
  • برنامه هفته دوم عبارت است از: بارگیری مرحله دوم، سپس مشاوره و بعد از آن آغاز کاهش مصرف شیشه.
  • در هفته سوم مصرف دسته دوم داروهای ترک شیشه شروع می شود و سپس بعد از یک دوره مشاوره یک شوک سه روزه مصرف شیشه داده می شود و بعد از این سه روز روال کاهش مصرف ادامه پیدا می کند.
  • در هفته چهارم مصرف دسته دوم داروهای ترک شیشه ادامه پیدا می کند و بعد یک مرحله مشاوره دیگر و ثابت کردن مصرف شیشه، مصرف شیشه را زیر نظر متخصص ترک اعتیاد قطع می کنند.

دلیل پیچیدگی روند ترک اعتیاد شیشه چیست؟

خماری در اثر تریاک یا هروئین به صورت روحی و جسمی پدیدار می شود که این موضوع با استفاده از دارو های کمک درمانی به طور کامل برای مصرف کنند گان مواد مخدر افیونی کاملا پاسخگو است، ولی از آنجایی که ترک اعتیاد شیشه عوارض بسیار شدیدی بر روح و روان فرد بیمار می گذارد، قبل از هر چیزی باید بیمار را برای قطع مصرف آماده کنیم تا نتیجه بهتری حاصل شود از طرفی ترک اعتیاد شیشه باید توسط بیمار انجام شود تا وابستگی به این ماده مخدر به صورت جسمی و روحی از بین برود و بتواند زندگی پاک را با دستان خودش بسازد، نه این که چند عدد قرص این کار را برای او انجام دهند. از طرفی این 4 هفته به بیمار کمک می کند که با استفاده از مکمل های غذایی، ویتامین ها و دارو های ضد اضطراب و افسردگی برای قطع مصرف شیشه آماده شود.

قرص ترک اعتیاد شیشه

بهترین دارو های ترک اعتیاد شیشه

نیاسین

مصرف کننده شیشه دارای کمبود ویتامین b3 است و این ویتامین جذب و کارکرد سلول ها را افزایش می دهد و معمولا پس از بررسی و آزمایش برای فرد تجویز می شود.

سرم آمینو اسیدی

این سرم به صورت 5 و 10 درصد است و حاوی اسید آمینه های ضروری و غیر ضروری، نیتروژن و الکترولیتها بوده است و هدف تجویز آن :

  • تنظیم متابولیسم بدن بیمار
  • افزایش دادن پروتئین سلول ها
  • تقویت مکانیزم جذب مواد غذایی توسط روده

مولتی ویتامین مینرال

یکی از عوامل ضروری در بارگیری بدن بیمار قبل از ترک اعتیاد شیشه قرص های مینرال است و هدف از تجویز آنها تامین ویتامین ها ضروری برای بدن تا حد اکثر مقدار ممکن است.

قرص ها و دارو های تامین آهن

یکی از عوارض مصرف شیشه در بلند مدت فقر شدید آهن و از کار افتادن غدد فوق کلیوی است که در این زمان از منابع قوی آهن و دارو های تحریک کننده غدد فوق کلیوی استفاده می شود که ممکن است این دارو ها به صورت قرص شربت و یا سرم به بدن بیمار برسد.

مکمل های گروه دوم

از آنجایی که بدن فردی که به شیشه اعتیاد دارد ممکن است که به دلیل مشکلات گوارش در جذب بعضی مواد غذایی مشکل داشته باشد و شاید یک ماده خاص برایش مشکل گوارشی شدید ایجاد کند، متخصصان ابتدا فرد بیمار را معاینه و سپس دارو های مناسب را تجویز می کنند.

امیدواریم که این مطلب استفاده برده باشید و توانسته باشید تصمیم درستی بگیرید. قبل از پایان حتما در نظر داشته باشید که ترک اعتیاد شیشه یک مسیر سخت، ولی ممکن است و از طرفی هم درمان این بیماری را باید به متخصص این کار سپرد، برای همین تیم مشاوره ما به صورت رایگان در خدمت شماست، فقط کافیست با شماره 09034827420 تماس بگیرید.

دیدگاه‌ها  
سلام...قرصهایی که برای افسردگی وسردرد شدید عصبی کمک می‌کند به ما خواهشا برای من نام قرصهارو بگویید ممنون میشم...
جناب محمدی عزیز سلام مشکل رو با پزشک مطرح کنید و داروهای لازم را برای گذراندن این دوران دریافت کنید. لطفا به توصیه های افراد مختلف اعتماد نکنید تا مجدد درگیر اعتیاد به یک داروی جدید نشوید.
نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.