سخنگوی کمیسیون بهداشت گفت: طرح اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر که سه ماده آن به کمیسیون بهداشت مربوط می‌شد در جلسه امروز کمیسیون مورد بررسی قرار گرفت و از آنجا که اعضا این طرح را جامع ندیدند کلیات آن را رد کردند.

محمدنعیم امینی‌فرد نماینده مردم ایرانشهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، بحث و بررسی چگونگی تدوین دستور کار در سال جدید را مهمترین موضوع جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان مجلس عنوان کرد و گفت: اعضای کمیسیون در جلسه امروز بر فعال‌تر بودن کمیسیون در تنقیح قوانین و سامان دادن ابعاد نظارتی تأکید کردند.

وی با اشاره به اینکه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس جلساتی در هفته آتی با موضوع اقتصاد مقاومتی تشکیل خواهد داد، خاطر نشان کرد: در ادامه جلسه امروز طرح اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر که سه ماده آن به کمیسیون بهداشت مربوط می‌شد مورد بررسی قرار گرفت و از آنجا که اعضا این طرح را جامع ندیدند کلیات آن را رد کردند.

امینی‌فرد با اشاره به تصمیم کمیسیون بهداشت مبنی بر تشکیل کارگروهی جهت اظهارنظر در مورد اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در تشریح جزئیات دیگر جلسه امروز کمیسیون گفت: با حضور دبیر شورای آموزش پزشکی کشور و نمایندگان دستیاران پزشکان سراسر کشور مشکلات رفاهی آنان بررسی شد و کمیسیون تصمیم گرفت که در حیطه آموزش پزشکی کشور فعال‌تر وارد شود.

سخنگوی کمیسیون بهداشت و درمان مجلس تصریح کرد:‌ همچنین کمیسیون از وزارت بهداشت و درمان خواهد خواست که موضوع بیمه درمان دستیاران پزشکی را مورد پیگیری قرار دهد و از اعضا هیأت امنای دانشگاه‌ها بخواهد در قبال موضوعات رفاهی این قشر به وزارت بهداشت کمک کند.

منبع: فارس 96.01.15

 

نوشتن دیدگاه

در بیمارستان ما با بهترین کیفیت اعتیاد خود را ترک کنید پرسنل مرکز ترک اعتیاد نگین صبورانه شما را در مراحل ترک کردن این بیماری یاری می کنند.